Ninjas och War mergar

DeletedUser

Guest
nej mnen det är lättare att stänga ett gap än att behöva flytta fram frånten hela tiden :cool:
 

DeletedUser

Guest
stämmer men det är ett stort glapp så det tar lång tid för deff också! det gick ju inte så bra för ninjorna som var utanför bollen:p
 

DeletedUser

Guest
jo men A.x.E har inte börjat på den ninja kulan som syns på kartan ju.
 

DeletedUser

Guest
nee vi tog alla byar utanför den först! några enstaka byar har vi tagit men det kommer mer! vi har inte så bråttom:p
 

DeletedUser

Guest
Jasså så det gör det?

Det vore trångsynt att tro annat :D

Förresten, vem är denne Ofol? Han är den aktivaste på hela .se här på forumet men har aldrig sett skymten in game. Är du enbart reggad på forumet och hänger här för att få kompisar? Du skapar bara irritation och försöker trigga igång konflikter till höger och vänster i varenda tråd du sätter din fot i vilket är de flesta.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det vore trångsynt att tro annat :D

Förresten, vem är denne Ofol? Han är den aktivaste på hela .se här på forumet men har aldrig sett skymten in game. Är du enbart reggad på forumet och hänger här för att få kompisar? Du skapar bara irritation och försöker trigga igång konflikter till höger och vänster i varenda tråd du sätter din fot i vilket är de flesta.

han spelar speed
 

DeletedUser

Guest
har jag nånsin sagt att du påminner mig om den där blåa saken i Pokémon?:)

Jag tar på mig ansvaret för att inte ha uppfostrat min stamkamrat tillräckligt bra. Phamii lägg ner spammet annars kommer Farbror Hezz och slår dig på fingrarna:cool:

Tillbaka ontopic om det finns något mer att säga...


Edit: Phamii du behöver absolut inte svara på det här meddelandet här på brädan, gör det igm i sånnafall;)
 

DeletedUser

Guest
Finns massor som tycker det är roligt att spamma mig på MSN om denna merge.
De verkar inte våga skriva här på forumet och visa sin ståndpunkt där alla kan se vad de tycker.

Dessutom verkar det vara som det finns en del gamla TW-spelare (som lagt av enligt egen utsago) med väldigt,väldigt stor inblick i vad AXE, Ninjas och WAR gör och har gjort genom tiderna.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till!

/Vill bara följa grupptrycket och säga: Jag har inte Noodles msn)
 

DeletedUser

Guest
Mergen har hittills varit ypperlig.... Påpekar precis som alla andra, jag har också Noodles msn ;)
 
Topp