NG vs CROW

DeletedUser

Guest
Vi har inte fått någon krigsförklaring av r-goth men att ta två byar under natten är inte acceptabelt.

Förbered er på krig.

Må bäste stam vinna:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det var några fler än två Juice tyvärr.. Alla på spelare som var inaktiva för tillfället och var under KÖ. Our misstake.

Dock så är R-GOTH bra roliga, då de tar några av våra byar, men samtidigt vill medla om fred. Förstår faktiskt inte vart ändarna går ihop. Fick mig ett gott skratt när jag läste deras brev.

Vårt krigande blir helt enkelt lite längre bara.
 

DeletedUser

Guest
Side 1: NG

Side 2: Crow

Timeframe: Förra veckan

Totala erövringar:

Sida 1: 65
Sida 2: 47
Skillnad: 18

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 14
Sida 2: 3
Skillnad: 11

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 442,212
Sida 2: 142,893
Skillnad: 299,319

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 123,039
Sida 2: 29,178
Skillnad: 93,861

image.php


inge bra, NG!
 

DeletedUser

Guest
Än så länge verkar de ju vara R-GOTH som bara tagit byar i NGvsR-GOTH kriget
 

DeletedUser

Guest
måste säga att detta är ett roligt krig :D

men ni sägar att både CROW och R-GOTH
anfalla NG

så här kommer lite äkta statestik

Side 1: R-GOTH Crow

Side 2: NG

Timeframe: Sista 48 timmarna

Totala erövringar:

Sida 1: 28
Sida 2: 20
Skillnad: 8

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 3
Skillnad: 4

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 124,373
Sida 2: 120,194
Skillnad: 4,179

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
forsättning

vet inte varför men det gick inte att få in hella statestiken där uppe så sissta kommer här.

Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 58,638
Sida 2: 26,958
Skillnad: 31,680

image.php
 

DeletedUser

Guest
De har attackerat två spelare som endå ska sluta spela, vi låter dem få slösa sina adelsmän så kan vi lika gärna ta över dom sen. De bara slösar sina trupper på de spelarna. Det är beroede om man är kåt i att ha bra statistik eller om man vill vinna kriget lite lättare. Jag föredrar det andra.

Bara en taktik.
 

DeletedUser

Guest
Side 1: Crow MyWay R-GOTH

Side 2: NG

Timeframe: Föralltid

Totala erövringar:

Sida 1: 779
Sida 2: 635
Skillnad: 144

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 74
Sida 2: 55
Skillnad: 19

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 2,568,400
Sida 2: 2,728,296
Skillnad: 159,896

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 603,062
Sida 2: 401,412
Skillnad: 201,650

image.php


Notera att det är MyWay och R-GOTH som står för det mesta av krigandet från sida ett, då vi i Crow är lite upptagna på annat håll för tillfället...
 

DeletedUser

Guest
Så fort jag och Juice-6 började skicka attacker på en spelare ur R-Goth så fick jag ett brev där spelaren förklarade att hon ger upp, och vill gå med oss istället.

Bara för att göra det klart(Jag har inte läst hela tråden så kanske redan står):
Vi i NG har knappt besvarat eld från R-goth förens i dag. Blev ju minst sagt hektiskt med alla tre stammar med i matchen.

Just på grund av detta ser statistiken inte ljus ut för oss. Men enligt mig har vi allt i ordning, och chanserna för att förlora detta är inte särskilt stora tror jag, även om DM kanske får för sig att blanda sig i som en del rykten säger. Det kommer i så fall bara bli väldigt utdraget.
 

DeletedUser

Guest
krig

En liten uppdatering av nuläget mellan NG vs R-GOTH/CROW.

Som dom insatta vet krigade NG mot CROW och R-GOTH trodde då sig ha chansen att slå in nådastöten mot oss. Vi hanterade deras anfall relativt bra men dom fick ett par byar av oss innan vi hann ladda upp för ett motangrepp. När vi under en natt sänkte några av deras större spelare och tog ett gäng med byar från deras stamledare AZQ2 så ville hon gå med oss och ta några av dom större spelarna med sig. Eftersom jag tidigare gett henne erbjudandet om att gå med oss men då valde att försöka sänka oss valde vi att inte ta med henne i stammen men däremot några andra av deras andra medlemmar som vi ansåg var bra krigare och hade gett oss ett bra motstånd. Nu verkar det som om r-goth har gett upp fullständigt eftersom många av dom har skickat sina försvar att krossas mot våra murar och vi dag för dag tar allt fler av deras byar. Vad som händer med CROW låter jag vår diplomat svara och redogöra för senare.

Däremot tror jag att vi inom en snar framtid har hittat någon ny stam att kriga mot, vi kom ut ur dom här två krigen starkare än någonsin.
 

DeletedUser

Guest
MyWay har ju redan tagit vad de ville ha mot NG för länge sen, så snarare 2-1.
 

DeletedUser

Guest
:)

Höll på att glömma Myway, dom har vi inte hunnit ta tag i och jag vet inte hur det skall lösas nu när vi i princip krigat klart mot r-goth.
 

DeletedUser

Guest
Det är möjligt att NG hade vunnit kriget mot oss i Crow iaf men det gick nu mycket snabbare pga av de Crow medlemmar som håller till lite längre norrut blev attackerade av EA och de kunde då inte assistera de spelare som var direkt inblandade i kriget mot NG.
 

DeletedUser

Guest
Kan inte säga att vi hunnit slå ut Crow men det kanske kommer?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag skrev inte att ni har slagit ut oss, bara att ni har vunnit kriget.
 
Topp