-NG- förklarar krig mot T.B.R.

avve

New Member
Reaktionspoäng
0
Oj jag såg precis vilken stamhoppare WWhjip är. EDTs akademi, TFA, Amox, T-BAG bland annat:O Detta var inte skoj...
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Tack för den, det är så att jag är inte det, jag har blivit kickad inte lämnat för krig, jag står alltid uppför ett krig. Ni som trodde annat har fel!
 

DeletedUser

Guest
Tack för den, det är så att jag är inte det, jag har blivit kickad inte lämnat för krig, jag står alltid uppför ett krig. Ni som trodde annat har fel!

Har du blivit kickad 25 ggr?!?! :eek: Om du på 25 försök har misslyckets 25 ggr så kan du inte vara särkillt begåvad...
Men nu ska vi inte vara sånna, vi vill inte ha några spelare rapporterade för personligt påhopp! Back to topic!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men stam uplösning är 80% 10% kickad 10% gått ur.


Sade jag inte att vi skulle prata om ngt annat så att vi slipper ha några rapporterade spelare?

Stats:

Side 1:
Tribes: -NG-
Side 2:
Tribes: T.B.R.

Timeframe: 25/08/2010 14:23:00till31/08/2010 10:00:00

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 34
Sida 2: 13
Skillnad: 21

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21
Sida 2: 1
Skillnad: 20

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 280,312
Sida 2: 39,853
Skillnad: 240,459

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 173,533
Sida 2: 8,126
Skillnad: 165,407

chart


Jag tycker vi tar rätt bra med tanke på vår underlägsenhet i antalet spelare :awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Japp, uppdaterade stats igen:

Side 1:
Tribes: -NG-
Side 2:
Tribes: T.B.R.

Timeframe: 25/08/2010 14:23:00till05/09/2010 12:08:05

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 57
Sida 2: 17
Skillnad: 40

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 37
Sida 2: 1
Skillnad: 36

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 465,905
Sida 2: 54,225
Skillnad: 411,680

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 313,070
Sida 2: 8,126
Skillnad: 304,944

chart
 

DeletedUser

Guest
Ok, poängmässigt (och tydligen truppmässigt med) har vi gått förbi T.B.R. nu... Måste man ha krig med sprit för att få något motstånd? :D

//Mr handball1, vice ledare i -NG-
 

DeletedUser

Guest
Ni behöver inte oroa er för krig. Moralen är för jobbig. Nollning däremot, det kan nog gå att lösa.
 

DeletedUser

Guest
Ni behöver inte oroa er för krig. Moralen är för jobbig. Nollning däremot, det kan nog gå att lösa.

Ja det kostar mer än det smakar för er :p

Men det jag menade var att en så pass bra stam (låg rank 8) borde vara lite svårare att ta... De var ju 8 ggr så stora som oss i början;)
 

avve

New Member
Reaktionspoäng
0
Låg inte t.b.r. på 7de plats som bäst?

Och ja jag tycker det är rätt bra av 9 spelare att ta en topp 10 stam själva.;)
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att jag inte är speciellt imponerad at all av att en hel stam klarar av dessa. Jag fick sitta och förklara för killarna hur twstats fungerade, vad incs var, och vad det innebar att ha ett kluster. Enda anledningen till att de inte låg lägre ner i ranken var för att vi(de få stammar på v9 som faktiskt kan något) adlat bort alla som låg högre, kan vi väl säga.

Men men, gratulerar. Ni adlade bort ett gäng killar som knappt lyckades adla barbarbyar.
 

avve

New Member
Reaktionspoäng
0
Gud vad du låter negativ:p men visst, det ligger nåt i det men ändå:) De är inte duktiga. Det har vi förstått:)
 

DeletedUser

Guest
Om man säger såhär, att ligga topp tio på värld 9 med under 10 spelare är ingen bedrift direkt. Nybildade B-B låg exempelvis högt upp i rang, och visst var vi under 10 spelare i början av våran era.
Så att ligga 7:a är inge speciellt, dock skryter jag inte heller om B-B:s lycka på slagfältet heller :p
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: -NG-
Side 2:
Tribes: T.B.R.

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 65
Sida 2: 13
Skillnad: 52

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21
Sida 2: 8
Skillnad: 13

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 367,411
Sida 2: 72,531
Skillnad: 294,880

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 178,131
Sida 2: 47,340
Skillnad: 130,791

chart
 
Topp