NbNP kliver ut ur garderoben såhär mot undergångens rand!

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ärade forumsläsare i V10!

VI i NbNP satt idag och hade en snäll liten släktträff, där vi åtnjöt Dalias utsökta bullar och drack Zinserius hembrända sprit (in your face AAoD med er 40% iga vodka, vi har starkare skit). Vi har som sagt redan supit sönder hjärnan och förmågan att känna smärta i jakten på det heliga ekollonet!

Anyway, vi tog och besökte de gamla vattenhålen som tillhörde våra f.d vänner i form av DINO och tänkte ta ett kort för att visa er hur extremt söta och sexiga vi är när vi är ute på korståg!

På bilden ser vi följande NbNP medlemmar...

Generation%20Fett.jpg


Från vänster till höger står dem i följande ordning: Johnjohn3, Zinserius, Peligroso och Raverend

Vi har även lite mer festliga bilder på oss från denna söta lilla exploateringsträff hos våra före detta vänner i DINO, exempelvis hittade vi detta i en av Crazykids byar :eek:

dino-troodon.jpg


Hursom helst så är NbNP tillbaka i gammal god form och till våra fiender och forna vänner säger vi bara följande...

party.gif


FÖR NBNP I TIDEN FRAMÅT I JAKTEN PÅ DET HELIGA EKOLLONET!!

karin


Cya all on the field boyz and girls and don´t you ever forget that ONLY girls wanna have fun =)

//Peligroso
 

DeletedUser

Guest
Faaan vad härligt jag har alltid misstänkt att ni såg ut ungefär så :)
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Har bara en sak och säga om detta inlägget...
Hur fan kan ni lyssna på sådan dålig version av den underbara låten...
Hade vi inte brutit alliansen innan så hade vi gjort det nu.
Cyndi Lauper is teh 5#!T
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2

DeletedUser

Guest
var jag som var där och smög med kameran och fick syn på dig ;D

Nu har jag letat efter dig hela natten för att ta revansch eftersom du fota mig!
Men så har du stuckit från v10 :mad: ( Iofs.. gissar på att du sitter någonstans och gömmer dig bakom ett annat acc :p )

Däremot.. funderar jag på om jag faktiskt har hittat en bild på dig och BlueBull..
Inte säker dock, men här är den:

tjur1133983529.jpg


Ses in game NBnP
Hot N Cold ;P
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nu har jag letat efter dig hela natten för att ta revansch eftersom du fota mig!
Men så har du stuckit från v10 :mad: ( Iofs.. gissar på att du sitter någonstans och gömmer dig bakom ett annat acc :p )

Däremot.. funderar jag på om jag faktiskt har hittat en bild på dig och BlueBull..
Inte säker dock, men här är den:

tjur1133983529.jpg


Ses in game NBnP
Hot N Cold ;P

den stämmer, kliade som fasiken i röven så bad han klia med ena hornet, as nice! :D
 

DeletedUser

Guest
Såg mer ut som uppsnittad pung för mig, men kanske inte så kul om den riktiga historien kommer ut... :p
 
Senast redigerad av en moderator:

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Ni kommer få på nöten NBnP.

WoW vad kaxig du var idag då din lilla kontohoppare, men det är klart - kan man inte ta sig ut är det lätt att sitta hemma i soffan och vara kaxig ;)

naked-fat-guy.jpg


När vi ändå är i fotoarkivet så hittade vi även en bild på CrazyKid :eek:

Crazy_20Eyes.jpg


Sen hittade vi en på den tjocka gåsen, motbjudande som han är :(

Fröken+gås.jpg
 
Topp