NBnP´s sötörsta misstag var att komma till K64!

PHILIP345

New Member
Reaktionspoäng
0
Den senaste tiden så har nu NBnP adlat byar från oss. Och det ska vi inte bara att sitta och kolla på!
Dom ska bort från K64.
Och vi svara med några adles tåg och vips så har jag adlat en två tre byar.
Vill ni förkorta tiden för NBnP så kontackta mig via PM .:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Du slutade när du kom på vad de där attackerna du fick när du tog över byarna egentligen betydde..? :)
 

DeletedUser

Guest
Misstänker att det är WFE:s krigsförklaring till oss i NBnP. Tycker den är riktigt gullig. Vad ska man säga, WFE bildades av de flyktingar från GOTH som utan medgivande lämnade stammen och sedan ville ha fred. Något som vi inte under några omständigheter kunde godta, att lämna iväg vårt krigsbyte. Samtidigt försökte dessa som nu bildar WFE sälja iväg deras gamla stamkamrater för sin egen frihet.

Ifall detta är en krigsförklaring tycker jag att det är under all kritik då anfallen börjat skickas mot oss redan före krigsförklaringen postats här på externa forumet. För övrigt har WFE startat kriget storartat och gjort en "Brink" och sprungit in i väggen vid ett flertal tillfällen...
 

no15y

Member
Reaktionspoäng
0
"nbnp har adlat ifrån oss"

du säger själv att du slutat? vilka e "oss"? och hur kan nbnp förlora emot dig om du slutat?
 

DeletedUser

Guest
Känns som att kriget är ganska fail om de inte ens vet vem du är.
 

DeletedUser

Guest
Det viktigaste är faktiskt att man deltar och gör sitt bästa utifrån sin egen förmåga. :)
 

DeletedUser

Guest
Känns som det här är den konstigaste krigsförklaringen på riktigt länge:confused:
 

DeletedUser

Guest
Misstänker att det är WFE:s krigsförklaring till oss i NBnP. Tycker den är riktigt gullig. Vad ska man säga, WFE bildades av de flyktingar från GOTH som utan medgivande lämnade stammen och sedan ville ha fred. Något som vi inte under några omständigheter kunde godta, att lämna iväg vårt krigsbyte. Samtidigt försökte dessa som nu bildar WFE sälja iväg deras gamla stamkamrater för sin egen frihet.

Ifall detta är en krigsförklaring tycker jag att det är under all kritik då anfallen börjat skickas mot oss redan före krigsförklaringen postats här på externa forumet. För övrigt har WFE startat kriget storartat och gjort en "Brink" och sprungit in i väggen vid ett flertal tillfällen...

Usch l du strunta i vad PHILIP345 skriver..
Har faktist ingen aning varför han ens gjorde en tråd??
Ha ha kanske han vill visa hur grym han är?
3+ det var mig inte dåligt hehe
 

DeletedUser

Guest
NBnP emot WFE? Lr tvärtom? Detta forum var högst förrvirrande!
 

DeletedUser

Guest
Tycker krigsförklaringen (om det nu var en sån) är kanonbra. Mer än så där klarar inte min urtida jordekkorre hjärna.
Behöver inte vara en långt skriven, trögläst wall of text.

För min del passar det bra med:
Öhhhh, ni dumma, vi skickar attacker.... *slut*
 

DeletedUser

Guest
bah, om jag nånsin gör en krigsförklaring ska den va nått i stil med:

krig?

behöver inte va längre än så, bara jobbigt att läsa :awsm:
 
Topp