Natt tråd (aktivitet mellan 22 - 07)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Så nu när man sitter här, berusad och i ett euforiskt tillstånd man kan likna vid en fyllecell på hawaii, i denna alldagliga lördagnatt som likt många andra lördagsnätter. Liggandes i min ensamhet, utan kontakt med någon yttre del utav världens vida seende - VAD exakt gör man då? Vad gör ni andra? Kanske ni äter glass? Tittar på tv? Snipar tåg?

I dunno, men i mitt alldagliga tw-liv så har frågan väckts många gånger.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Men fan lägg av nu...





xD

(firatosen)

MEN KOMDA OM DE VA NAT DU VILLE!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111

Så nu när man sitter här, berusad och i ett euforiskt tillstånd man kan likna vid en fyllecell på hawaii, i denna alldagliga lördagnatt som likt många andra lördagsnätter. Liggandes i min ensamhet, utan kontakt med någon yttre del utav världens vida seende - VAD exakt gör man då? Vad gör ni andra? Kanske ni äter glass? Tittar på tv? Snipar tåg?

I dunno, men i mitt alldagliga tw-liv så har frågan väckts många gånger.

Man spelar HoN ;)
 

DeletedUser

Guest
Sitter och kollar på en svensk film funderar på varför jag är vaken. Tydligen så stämmer de att man skall vara vaken natten och sova dagen, men bli bestraffad för de.

Ogillar starkt detta skit som TW skall bestraffa oss nattpersoner genom nattbonusen.
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
på begäran av tråd skaparen så låser jag tråden då den inte fungerade som det var tänkt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp