NATO vs Alla?

DeletedUser

Guest
300+ attacker är för mig en helt ny nivå på diskuterande, men jag ska ha det i åtanke vid senare tillfällen.

Om Nato kunnat vara mer ärliga med sina syften hade en annan, mer fredlig lösning nog kunnat hittats.

Stammen FJANTO, jag menar NATO - valde att få mig bl.a. mig som fiende - jag valde inte åt er.
 

DeletedUser

Guest
300+ attacker är för mig en helt ny nivå på diskuterande, men jag ska ha det i åtanke vid senare tillfällen.

Om Nato kunnat vara mer ärliga med sina syften hade en annan, mer fredlig lösning nog kunnat hittats.

Stammen FJANTO, jag menar NATO - valde att få mig bl.a. mig som fiende - jag valde inte åt er.

Ni har misstolkat detta totalt. Det är inte hela R.E vi söker krig emot utan bara de medlemmarna i K44. När de är borta så kommer vi om inte resten av R.E försöker hämnas och ta kol på oss inte fortsätta kriget vidare.

Eftersom att det var en R.E medlem som startade tråden så fick ju ni förståss en direkt fördel.

Vad jag sen inte förstår är att Yukazö och nu Milka! kan/kunde attackera som de vill utan att ngn brydde sig. Till skillnad från BFH så kör ju inte precis några försvarskrig.
 

DeletedUser

Guest
Misstolkat totalt?
Om jag tycker era byar ligger bra till så ska jag bara kriga under den tiden det tar att förflytta er till utkanten.
Ni startade kriget - tror ni folk kommer lita på er i fortsättningen?
Vittnena du talar om kan mig veterligen vara Herr Hjärnsläpp (som fick en farmstyrka inkommandes som skickades innan han hade byn) och Brejk06.
Fast ni kanske har andra vittnen som har annan utsago som är trovärdigare än dessa två.

Yakuzå bet i det sura äpplet.
Men du avser troligen att jag missat att propagera för det.

Milka! - de attackerar inte utan att någon bryr sig.
Fast det kanske jag ska propagera för också?
 

DeletedUser

Guest
Misstolkat totalt?
Om jag tycker era byar ligger bra till så ska jag bara kriga under den tiden det tar att förflytta er till utkanten.
Ni startade kriget - tror ni folk kommer lita på er i fortsättningen?
Vittnena du talar om kan mig veterligen vara Herr Hjärnsläpp (som fick en farmstyrka inkommandes som skickades innan han hade byn) och Brejk06.
Fast ni kanske har andra vittnen som har annan utsago som är trovärdigare än dessa två.

Yakuzå bet i det sura äpplet.
Men du avser troligen att jag missat att propagera för det.

Milka! - de attackerar inte utan att någon bryr sig.
Fast det kanske jag ska propagera för också?

1. Vi har inte sagt att detta har varit ett försvarskrig... Vi har bara gett grunderna på varför det blivit krig.

2. I vilket fall som så har vi full rätt i att starta krig. Det är en del i spelet. Visst det är också en del i spelet för er att börja attackera oss... Men det kommer troligen bli ett misslyckat företag för er eftersom att för de flesta är det över 2 dygn färdtid och kanske 16 min till högst 10 timmar för oss att skicka support. Om ni vill höja våran ''dödade trupper i försvar'' then fine.
 

DeletedUser

Guest
Bertil du kan ha i åtanken vad R.E gjorde mot NATO. Då kanske du förstår varför vi har gjort som vi gjort. När det gäller om folk kan lita på oss vet alla som vi är/varit i allians eller IAP med att vi hedrar våra avtal så länge dom också gör det. NATO hittar helldre en fredlig lösning på problem som uppstår...Hur många krig och sånt har vi varit inblandade i egentligen? Ända gången vi någonsin tar till våld mot andra stora stammar är när det inte finns någon annan lösning. I detta fall nåde vi våran gräns för vad vi tolererar och inte.
 

DeletedUser

Guest
Att helt utan anledning nobla bort en spelare i en stam man har IAP med är NATO´s sätt att hedra avtal på.

Att NATO sedan supportar Brejk06 under samma tid som han blir "kickad" pga av detta är bara en skymf mot min intelligens.

NATO fortsätter sedan att supporta Brejk06 under en viss tid, såtillvida att han kan bygga upp sina offensiva trupper igen.

Brejk06 går ut på personligt korståg mot R.E för att Synneby blivit farmad i sin nya by samt att Synneby anklagar en spelare för snipe som
a) tagit bort allt försvar + noblat en by tillhörande neutral spelare
b) R.E-spelaren blir angripen och noblad av Hirni1
c) R.E-spelaren tar tillbaks byn
d) Synneby skriker: SNIPE - Du rör fan inte den byn, ger du mig inte den eller ersättning för 3 adelsmän så blir det krig

Synneby tar ut sin personliga hämnd via/genom Brejk06 - luktar inte alls som samma spelare eller gårdagens blöjor jag bytte på FJANTO.

Vad gjorde nu R.E?
Ni verkar ha mer koll på vad R.E gör men ni kan inte kommunicera med ledningen i R.E och ert försvartal handlar enbart om vad R.E gjorde men jag har inte hört något konkret än.
 

DeletedUser

Guest
Att helt utan anledning nobla bort en spelare i en stam man har IAP med är NATO´s sätt att hedra avtal på.

Att NATO sedan supportar Brejk06 under samma tid som han blir "kickad" pga av detta är bara en skymf mot min intelligens.

NATO fortsätter sedan att supporta Brejk06 under en viss tid, såtillvida att han kan bygga upp sina offensiva trupper igen.

Brejk06 går ut på personligt korståg mot R.E för att Synneby blivit farmad i sin nya by samt att Synneby anklagar en spelare för snipe som
a) tagit bort allt försvar + noblat en by tillhörande neutral spelare
b) R.E-spelaren blir angripen och noblad av Hirni1
c) R.E-spelaren tar tillbaks byn
d) Synneby skriker: SNIPE - Du rör fan inte den byn, ger du mig inte den eller ersättning för 3 adelsmän så blir det krig

Synneby tar ut sin personliga hämnd via/genom Brejk06 - luktar inte alls som samma spelare eller gårdagens blöjor jag bytte på FJANTO.

Vad gjorde nu R.E?
Ni verkar ha mer koll på vad R.E gör men ni kan inte kommunicera med ledningen i R.E och ert försvartal handlar enbart om vad R.E gjorde men jag har inte hört något konkret än.

jag förstår inte att fu fortsätter hålla på och gnaga om vem som gjorde vad. Vi hade våra skäl... räcker det?

Och att du kramar dig fast vid en IAP för att överleva och sedan anklagar oss för att var ohederliga kallar jag unskilled.

Om du går in på Diplomati i stammen så ser du att det står:

På denna sidan administreras era relationer mellan andra stammer. Inställningarna är inte bindande inom spelet, men byar får en annan färg enligt kartan. Statusen är enbart synlig för stam-medlemmar och kan enbart ändras av stammens diplomater.

Till er andra som kanske tror att vi är som Bertil hela tiden upprepar ''ohederliga'' så är det fel. R.E döljer mkt precis som alla andra stammar. Det finns något mer än bara den där snipingen som Bertil också hela tiden upprepar.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vad är detta "mycket mer"?

Ni upprepar "mycket mer" men kan inte säga vad det är.
 

DeletedUser

Guest
så... är det bara jag som inte undanhåller information???
förutom om det med joea89 :p
i alla fall, VEM FAN BRYR SIG OM VEM GJORDE VAD, NATO attackerar R.E, antingen så bryr ni er inte eller så blir det krig...
 

DeletedUser

Guest
hmmm... Swansniff editerar sitt inlägg alternativt tagit bort det, jag avvaktar lite lätt.

NATO kan uppvisa lite skills i skriftlig krigsföring - bra uppsving där - kittlade mig lite lätt i sidan med springpojke.

En råsop tillbaks i magtrakten riktad underifrån vore väl att posta kommunikationen som skett från Synneby, Brejk06, Makten samt rapporter.
Men allt det kan lätt fejkas via forumet eftersom det är skribenten som skriver det själv alternativt kopierar och det är läsarna som får avgöra sanningshalten i dom.

Det blir troligen som vanligt, vinnarna som skriver historien (varför måste alla ge mig mer jobb hela tiden?)
 

DeletedUser

Guest
Jag lyfter på hatten för din fyndiga omskrivning av Nato till FJANTO, jag är döv-halt av hur det slog mig.

Du kastade om bokstäverna, la till några och vips. FJANTO

Det rimmar ju tillochmed
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fan nu har jag sagt till alla att jag ska bojkotta det här pajasforumet en gång för alla men känner att jag måste lämna ett sista fotavtryck.

Swansniff och Gaara talar som enskilda medlemmar i nato och inte för hela stammen.

Natos officiella uttalande är annars följande:

Hahahahahaha
 

DeletedUser

Guest
Fan nu har jag sagt till alla att jag ska bojkotta det här pajasforumet en gång för alla men känner att jag måste lämna ett sista fotavtryck.

Swansniff och Gaara talar som enskilda medlemmar i nato och inte för hela stammen.

Natos officiella uttalande är annars följande:

Hahahahahaha

Jag sa det... Men på mitt sätt:)
 

DeletedUser

Guest
R.E-L´s sista kommentar är mest passande om det lyder som följer:

Skrattar bäst som skrattar sist


Med tanke på, med tanke på vad en TDA-are uttryckte det som, "fejk-stam" just nu leder...

R.E-L 1 - NATO 0
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Aldrig skrivit här förut men eftersom det handlade om ens egna stam så:rolleyes: men jag tycker att det är patetiskt bertil att du måste använda namn som FJANTO och herr hjärnsläpp när du startar en tråd såhär. Är det pågrund av att du vill få med alla utomstånde läsare att tycka som du genom att hitta på roliga namn på NATO spelare man kan skratta åt eller? Ytterst barnsligt och jag börjar fundera på din ålder och intelligens. Är faktiskt för tillfället rätt nöjd med att vara 15 år och vara betydligt mognare än någon som antagligen är äldre än mig, vilket nästan alla här verkar vara:D

Hoppas du nästa gång du skriver i forumet hoppar över det:)
 

DeletedUser

Guest
Fan nu har jag sagt till alla att jag ska bojkotta det här pajasforumet en gång för alla men känner att jag måste lämna ett sista fotavtryck.

Swansniff och Gaara talar som enskilda medlemmar i nato och inte för hela stammen.

Natos officiella uttalande är annars följande:

Hahahahahaha

och vill banne mig inte se ett inlägg till här av dig, dock får din älskarinna gärna komma in och dela med sig av sina "tillgångar":)
 
Topp