NATO vs Alla?

DeletedUser

Guest
Nato, ledda av Herr Hjärnsläpp Synneby med frispel - hållandes Fru Nickedocka (Makten) i koppel, har nu bestämt sig för att möjligtvis rensa lite i R.E

Helt utan anledning attackerar de en R.E-medlem och noblar den. Och bryter IAP-en.
Men det är helt okej, för han gav inte tillräckligt med motstånd - verkar det riktiga svaret från NATO´s sida vara.

Därefter försöker de med diplomatisk list att slingra sig undan.

Men Hjärnsläppet förstår inte en viss sak under denna tid när en del händelser sker...
Det har inte skett några snipningar av byar som han "paxat" dvs tänkt att ta någon gång i framtiden.

En spelare i R.E tömmer en by på def, startar att sänka lojaliteten från 100 till 0, sedan kommer Hirni1 - gammal fiende till R.E och tar över byn.
Spelaren tar tillbaks byn från Hirni1 - och nu kommer Hjärnsläppet in...

SNIPNING!
Nu ska jag ha ersättning för 3 adelsmän som dog när JAG attackerade dig!
Får jag inte byn - då blir det krig!

Och Herr Hjärnsläpp får som han vill - med Fru Nickedocka skötandes snacket gentemot de stammar dom har eller försöker få IAP/Allians med.
 

DeletedUser

Guest
för det första styr jag inte NAtO.

För det andra krigar vi inte mot alla. Vi krigar inte änns. Vi tar bara några RE byarna på k44 för de ligger bra till. Vi bröt våran IAP med er då vi tyckte den var helt onödig.

Sedan kan du vara hu otrevlig du vill mot mig, något som du har varit bra på sedan dag 1. vi komemr ta byarna i vilket fall.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
JAG ÄR EN NICKEDOCKA. JAG KAN INTE TÄNKA SJÄLV.

för det första styr jag inte NAtO.

För det andra krigar vi inte mot alla. Vi krigar inte änns. Vi tar bara några RE byarna på k44 för de ligger bra till. Vi bröt våran IAP med er då vi tyckte den var helt onödig.

Sedan kan du vara hu otrevlig du vill mot mig, något som du har varit bra på sedan dag 1. vi komemr ta byarna i vilket fall.
 

DeletedUser

Guest
trodde inte du skulle komma tillbaka till forumen makten:)
 

DeletedUser

Guest
NATO är så fega så att de inte ens kan gå ut öppet med att de vill ha krig.
Fast ni har fått det - precis som ni ville.


Fru Nickedocka skickade än en gång ett IGM till mig men är nu avslöjad.

Att dessutom uppge felaktig dag och tid för brytandet av IAP påvisar att NATO´s medlemmar skulle kunna tillhöra en annan stam dvs TotalNollkoll
 

DeletedUser

Guest
JAG ÄR EN NICKEDOCKA. JAG KAN INTE TÄNKA SJÄLV.

trodde inte du skulle komma tillbaka till forumen makten:)
 

DeletedUser

Guest
Makten:
Är det nån form av 5 årig tråtsålder du är i eftersom du håller på att upprepar vad alla säger, eller är det bara några misslyckade citat?
 

DeletedUser

Guest
Ironi ... det enda inlägg av den här typen förtjänar.
 

DeletedUser

Guest
Beril sa:
Och Herr Hjärnsläpp får som han vill - med Fru Nickedocka skötandes snacket gentemot de stammar dom har eller försöker få IAP/Allians med.

Men är det inte Ms.Älskarinna (June) som sköter det
 

DeletedUser

Guest
Vi i NATO anfaller inte stammar helt utan andledning...Vad jag vet så har inte R.E varit så otroligt ärliga när det gällde IAPn heller. Ni som inte vet vad som egentligen hänt och ligger till grund till detta (jag vet ju faktiskt inte allt heller) tycker jag inte ska säga något. Som jag skrev så hedrar vi våra allianser och IAPs. Ni har alltså gjort något mot oss som vi inte tycker är rätt. Att ni sedan säger sånna saker om personer i våran stam visar bara hur patetiskt små ni är som inte kan ta en diskussion utan att kalla folk ökennamn.
 

DeletedUser

Guest
Vi i NATO anfaller inte stammar helt utan andledning...Vad jag vet så har inte R.E varit så otroligt ärliga när det gällde IAPn heller. Ni som inte vet vad som egentligen hänt och ligger till grund till detta (jag vet ju faktiskt inte allt heller) tycker jag inte ska säga något. Som jag skrev så hedrar vi våra allianser och IAPs. Ni har alltså gjort något mot oss som vi inte tycker är rätt. Att ni sedan säger sånna saker om personer i våran stam visar bara hur patetiskt små ni är som inte kan ta en diskussion utan att kalla folk ökennamn.

haha, gaara säger ökennamn xD
jag är uttråkad :(
jag är med NATO, det är nåt med R.E som jag inte gillar
 

DeletedUser

Guest
Hmm... Vad jag vet så har flera av er tyckt det var ett dåligt förslag av mig att göra så att man inte kunde ta bort IAP respektive Allians utan att den utsatte stammen fick reda på det. Ni sa att det tog bort ''rävspelet'' , Men vad är det nu ni säger? Att det var fegt att anfalla pga IAPn... Vi använder ju för hel**te erat j**la ''rävspel''.

Vad är meningen med att göra en överaskningsattack om motståndarstammen vet om att anfallet kommer?

Ni andra som inte är i den här konflikten ska inte döma NATO som ohederliga och att det inte går att lite på oss. Men som gaara sa i det tidigare inlägget så spelade inte R.E helt rent heller.
 

DeletedUser

Guest
nja tyckte du behövde ett nytt alias:)
innan var du stalin när du piskade runder mig med järnhand. Men tydligen har du även en ganska len högra som makten uppskattar:)
 

DeletedUser

Guest
Mitt intresse för June är bara grundat i hans ekonomiska tillgångar;)
 

DeletedUser

Guest
Hmm... Vad jag vet så har flera av er tyckt det var ett dåligt förslag av mig att göra så att man inte kunde ta bort IAP respektive Allians utan att den utsatte stammen fick reda på det. Ni sa att det tog bort ''rävspelet'' , Men vad är det nu ni säger? Att det var fegt att anfalla pga IAPn... Vi använder ju för hel**te erat j**la ''rävspel''.

om vi jämför med snipning så är det en del av spelet men om du snipar så får du också ta konsekvenserna av det och det samma gäller "rävspel".
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
om vi jämför med snipning så är det en del av spelet men om du snipar så får du också ta konsekvenserna av det och det samma gäller "rävspel".

Det är inte bara den där ''snipingen'' som orsakat kriget. Vi har flera vittnen som blivit scoutade och liknande.
 
Topp