Nar Vs =Ä=

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Hur fan resonerar du Henke?

Jag har läst Henke´s kommentarer och försök till dialoger och försvar av sin egen person i värld 3 under de senaste månaderna, och fått en ganska bra bild om hur han är som spelare och person.

Nu kör han samma sak i detta forum. Utan att bli bemött och med samma lögner som vanligt.

Henke, säg som det är, du internadlar i NAR och sticker snart till annan stam som då anfaller dina gamla "kompisar". Du har gjort detta flera gånger förr och kommer att göra det igen. Du lurar brallorna av den ena stammen efter den andra, och ingen synar din bluff? Du är och förblir en förrädare i alla stammar där du är med, och försvinner så fort du blir angripen eller avslöjad. Vem spionerar du för nu, denna gång? Men det lär vi ju alla upptäcka den dagen du sviker dina "kamrater" i NAR.

Det krig som ni vinner, enligt dig är lika patetiskt skitsnack.

Ni anfaller 2 av våra spelare som ligger skitlångt ifrån oss andra, spelare som vi inte kan deffa och som lagt av båda två, före ni anfaller dem. Deras byar stod tomma då vi precis skulle internadla dem. Klart är ju då att ni fick flera byar gratis, utan rens. Bara att kliva in i dem innan vi han få tillbaka deras styrkor och fick fram deff till dem. Nu är det inte lika roligt att plocka dessa byar längre.

Sen anfaller ni en av våra spelare (Kabben) , som Du vet har lagt av och plockar byar av honom, eller kanske till och med fick gratis. Vi sparkade ut han för att vi inte hade kontroll på han och hans konto lyste gult och rött om vartannat medans vi såg att ni tog byar av honom.

Allabo var mindre än 1 dag från att bli utsparkad och internadlad, då vi hade samma problem med honom, men han gav inte bort sina byar i alla fall. Dessa två spelare tillsammans hade flera miljoner poäng, så inte underligt att vi går ner i poäng, eller hur?

Så snacka inte skit i forumet om hur duktig du är, utan spela spelet istället och kom och ta mig, om du kan. Annars kommer jag till dig snart, för detta kriget är inte slut förrän du är bortadlad från denna världen.

Ta det som ett löfte Henke, men du kan ju alltid göra som du vanligtvis gör, stick till den stam du spionerar för, innan det är för sent. // Cribba
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jag har läst Henke´s kommentarer och försök till dialoger och försvar av sin egen person i värld 3 under de senaste månaderna, och fått en ganska bra bild om hur han är som spelare och person.

Nu kör han samma sak i detta forum. Utan att bli bemött och med samma lögner som vanligt.

Henke, säg som det är, du internadlar i NAR och sticker snart till annan stam som då anfaller dina gamla "kompisar". Du har gjort detta flera gånger förr och kommer att göra det igen. Du lurar brallorna av den ena stammen efter den andra, och ingen synar din bluff? Du är och förblir en förrädare i alla stammar där du är med, och försvinner så fort du blir angripen eller avslöjad. Vem spionerar du för nu, denna gång? Men det lär vi ju alla upptäcka den dagen du sviker dina "kamrater" i NAR.

Det krig som ni vinner, enligt dig är lika patetiskt skitsnack.

Ni anfaller 2 av våra spelare som ligger skitlångt ifrån oss andra, spelare som vi inte kan deffa och som lagt av båda två, före ni anfaller dem. Deras byar stod tomma då vi precis skulle internadla dem. Klart är ju då att ni fick flera byar gratis, utan rens. Bara att kliva in i dem innan vi han få tillbaka deras styrkor och fick fram deff till dem. Nu är det inte lika roligt att plocka dessa byar längre.

Sen anfaller ni en av våra spelare (Kabben) , som Du vet har lagt av och plockar byar av honom, eller kanske till och med fick gratis. Vi sparkade ut han för att vi inte hade kontroll på han och hans konto lyste gult och rött om vartannat medans vi såg att ni tog byar av honom.

Allabo var mindre än 1 dag från att bli utsparkad och internadlad, då vi hade samma problem med honom, men han gav inte bort sina byar i alla fall. Dessa två spelare tillsammans hade flera miljoner poäng, så inte underligt att vi går ner i poäng, eller hur?

Så snacka inte skit i forumet om hur duktig du är, utan spela spelet istället och kom och ta mig, om du kan. Annars kommer jag till dig snart, för detta kriget är inte slut förrän du är bortadlad från denna världen.

Ta det som ett löfte Henke, men du kan ju alltid göra som du vanligtvis gör, stick till den stam du spionerar för, innan det är för sent. // Cribba

Defence!!!!Mannen, tror du ej förstått detta riktigt.

Defence.jpg


Alright, eftersom vissa verkar aldrig förstå :p

Axe - Döda, alla flydde/kickad.
Jaws - Döda, blev kickad. För ja flyttade norrut.
Nar - Lever, kommer stanna sålänge ja ej blir kickad.

v3 tänker ja ej gå in på. Ta de privat isåfall.

Tror du inte förstått, men vårt syfte med detta var att expandera enkelt. Vi visste att ni är inaktiva, vi vet vart ni är inaktiva. Däremot så har ni ingen aning om hur aktiva vi är. Du påstår ja skulle spionera? för vem, inte direkt som om ja känner massa folk/ledare i v4... Ibland är du för rolig, rolig läsning faktiskt, fick mig o skratta iaf.

Varför skulle vi anfalla ett aktivt Ä ? de är ju löjligt. Tror dock världen i v4 börja förstått vad ni är gjorda av. Stinger och lill lacken är de ända som stoppat oss i norr. Tycker ni ska tacka dem som faen, för ja vill verkligen få fler spelare som dem ;)

Ja, jag finns här så de är bara komma ;)
 

DeletedUser

Guest
Kommenterar och argumenterar för skojs skull:

1:Jag har läst Henke´s kommentarer och försök till dialoger och försvar av sin egen person i värld 3 under de senaste månaderna, och fått en ganska bra bild om hur han är som spelare och person.

Nu kör han samma sak i detta forum. Utan att bli bemött och med samma lögner som vanligt.


2: Henke, säg som det är, du internadlar i NAR och sticker snart till annan stam som då anfaller dina gamla "kompisar". Du har gjort detta flera gånger förr och kommer att göra det igen. Du lurar brallorna av den ena stammen efter den andra, och ingen synar din bluff? Du är och förblir en förrädare i alla stammar där du är med, och försvinner så fort du blir angripen eller avslöjad. Vem spionerar du för nu, denna gång? Men det lär vi ju alla upptäcka den dagen du sviker dina "kamrater" i NAR.

3: Det krig som ni vinner, enligt dig är lika patetiskt skitsnack.

Ni anfaller 2 av våra spelare som ligger skitlångt ifrån oss andra, spelare som vi inte kan deffa och som lagt av båda två, före ni anfaller dem. Deras byar stod tomma då vi precis skulle internadla dem. Klart är ju då att ni fick flera byar gratis, utan rens. Bara att kliva in i dem innan vi han få tillbaka deras styrkor och fick fram deff till dem. Nu är det inte lika roligt att plocka dessa byar längre.


4:Sen anfaller ni en av våra spelare (Kabben) , som Du vet har lagt av och plockar byar av honom, eller kanske till och med fick gratis. Vi sparkade ut han för att vi inte hade kontroll på han och hans konto lyste gult och rött om vartannat medans vi såg att ni tog byar av honom.

Allabo var mindre än 1 dag från att bli utsparkad och internadlad, då vi hade samma problem med honom, men han gav inte bort sina byar i alla fall. Dessa två spelare tillsammans hade flera miljoner poäng, så inte underligt att vi går ner i poäng, eller hur?

Så snacka inte skit i forumet om hur duktig du är, utan spela spelet istället och kom och ta mig, om du kan. Annars kommer jag till dig snart, för detta kriget är inte slut förrän du är bortadlad från denna världen.

5: Ta det som ett löfte Henke, men du kan ju alltid göra som du vanligtvis gör, stick till den stam du spionerar för, innan det är för sent. // Cribba

1: Inget är en lögn förens konkreta bevis som tydligt indikerar att det är det har lagts fram. Eller förrens obestridliga argument för att någon skulle vara en lögnare har lagts fram.

2: Visst är det kul hur olika man kan tycka. Medan du uppenbarligen tycker att Henrik338 är en stor förrädisk skit så anser jag att detta är en av TWs mest lojala spelare. Man måste fråga sig: Vad är lojalitet? lojalitet till vem/vilka?
Låt oss säga såhär: Henrik 338 joinar stam A i början, sen lämnar han för stam B, samlar info till stam A och ansluter sig till dom igen för att inleda ett krig mot stam B. Är han då en backstabber eller helt enkelt lojal till stam A?

För att ta ett konkret exempel:
I V4 så lämnade Henrik338 AXE (den jävla förrädaren) och joinade vår fiende, visst är han ett backstabbande svin?
Men vad hände sen då; Jo han copy/pastade hela deras forum kastade en fet paj i deras ansikte och anslöt sig till AXE igen. Är han då en förrädisk skit eller en gyllene riddare?
I det fall och många många andra handlar det om perspektiv, fienden tyckte som du att han var en förrädare. Men om man ser på det från en objektiv vinkel vilket många inte gör så var han i grund och botten lojal till sin stam. Lojalitet utan gränser, han va så lojal att han totalt struntade i de pajerna som skulle kastas på honom, så lojal att han var beredd att sjunka i allas ögon, så lojal att han gjorde allt som är möjligt för sin stam. Även om detta kostade honom mycket!


3: Tomma byar, okeey, nytagna byar är nästan lika lätta att ta som tomma byar.... Om det är så att dom är så himla långt bort att det inte går att internadla vettigt borde ni ha tänkt på att skaffa en ny ägare till kontona istället. Att dessutom ta in spelare som ligger skitlångt ifrån er och som ni inte kan försvara är väl inte så snällt eller strategiskt?

4: Är det inte duktigt om han fått er att falla flera miljoner poäng även om det är pga vissa spelares inaktivitet. Han förhindrar att ni tar era aktiva spelare till ett område där NAR drar fördel av att plocka era byar. Kan hända att det är lite missvisande att använda det som ett argument för att visa sin styrka på slagfältet i PoP men det vissar iaf att han besitter ett strategiskt tänkande och det är väl också duktigt?

5: Och så avslutar vi med lite allmän smutskastning med syfte att väcka tvivel bland hans följeslagare. Bra, mycket bra, det ska man göra då det är mycket användbart. Men har han vettiga följeslagare är ditt försök till att väcka oro och tvivel i NAR:s led helt misslyckat, och de som skulle falla för detta simpla trick för att skapa kaos är inte värdiga att ha vid sin sida i vilket fall som helst

Det var allt för mig.

// TTG
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Tack TTG // Du bestyrkte det som jag redan visste men även det jag misstänkte // Cribba

vänligen, byt gul färg till annan, jag har lite svårt att läsa den.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tack TTG // Du bestyrkte det som jag redan visste men även det jag misstänkte // Cribba

vänligen, byt gul färg till annan, jag har lite svårt att läsa den.

Markera den för cut 'n paste så kan du läsa texten, men ja. gul text på vit bakgrund är svårt att läsa
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Gud va sur ja blir. Alltså vafan sysslar ni med Ä ?

När vi vinner mark på en spelare, vafan gör dem tror ni? :p BYE BYE, tack o hejdå! så kickar dom spelarna.

Så fruktansvärt dåligt gjort, ja som vill ha mina för mig själv. Men nu måste ja bråka om vem som har rätt för dem och Ä kommer ta dessa gratis byar.

Nåväl, han var väl inaktiv ändå...Men ändå liksom, bli inaktiv och du blir kickad :D

Trextor har blivit kickad som ja förstår det. (Idag)
Allabo bytte ägare, va nån da från kicken
Kabben blev kickad pga "inaktivitet"

De intressant är, vi har anfallit typ 4 spelare, dvs 50% har fått kicken. Detta lär ju bli ett simpelt krig...

Nåväl, va gör man inte för o förbättra statsen? :p

---

Va tycker ni om Ä? är de rätt o kicka dem, eller ska de agera kanonmat?
 

rickks

New Member
Reaktionspoäng
0
Tycker de är patetiska, vrf har de inte kickat dem tidigare eller har de just nu insett att vissa av deras spelare suger? :D
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Spelarna som de Henrik nämner är inaktiva och har slutat. Kompisar med spelare i NAR och som ger bort byarna gratis till Henrik med kamrater så de kan adla bort dem och skryta på forumet, om det sen.

Det blir ju fin statistik för Henrik att visa upp på forumet, och påvisa att han är en bra spelare, som har adlat bort mycket byar, fast sanningen är att han får dem gratis.

Därför kickar vi dem, så vi kan anfalla dem också, då detta inte annars går i denna världen. Man kan inte internadla, om ni inte fattat det ännu.

Henrik och NAR har tagit 30 byar av honom (Trextor) på 2 dagar, och vi har svårt att se det så länge han finns kvar i stammen.

Så alla ni som funderar och tycker en massa på forumet, nu fick ni en förklaring till detta fruktansvärda, som stammen =Ä= har gjort.

Nu skall vi ta tillbaka dem vi förlorat // Cribba
 

DeletedUser

Guest
Helt rätt och logiskt. från båda sidor, kan man väl diplomatiskt påpeka.
Ska bli kul att följa denna drabbning. Hur ser läget ut om två veckor?
 

slemslusk

Member
Reaktionspoäng
0
Måste bara säga att Turk the great visade pure greatness i den kommentaren :)

För övrigt så finns det fler sidor att se till på färgen grön t.ex att han lämnar en stam utan syftet i att spionera som utan den idén kommer fram senare. Är det då lojalitet?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Side 1:
Tribes: NAR
Players:

Side 2:
Tribes: =Ä=
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 102
Sida 2: 52
Skillnad: 50

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 829,947
Sida 2: 462,439
Skillnad: 367,508

image.php



Vill dock lägga till Trextor, kabben och allabo. (uppgår nog till iaf 40-0 där)

/slemslusk, de va nog så. Efter 1 h så insåg ja mitt fel :p
 

DeletedUser

Guest
NAR har gjort ett smart drag för att ta många byar som legat i deras närhet av inaktiva spelare. Men frågan är hur dom kommer lyckes med kriget när =Ä= kickat alla inaktiva eller blivit av med alla byar nära NAR.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
NAR har gjort ett smart drag för att ta många byar som legat i deras närhet av inaktiva spelare. Men frågan är hur dom kommer lyckes med kriget när =Ä= kickat alla inaktiva eller blivit av med alla byar nära NAR.

Du menar när Ä har kickat 75% spelare? jao, då lär de nog gå ännu lättare, de lär vara så utspridda.

Sätter du dina slantar på Ä så kan du lika bra langa över dem ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte på exakt samma sak :D Men dom lär ju vara aktiva isåfall :eek:
 

Maxad79

Member
Reaktionspoäng
0
Henrik 40-0 ? 3 byar är allt ni har tagit ifrån hans konto :cool:

Side 1:
Tribes: NAR
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Allabo

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 2,721
Sida 2: 287
Skillnad: 2,434

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 0
Skillnad: 2

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 13,844,590
Sida 2: 2,481,043
Skillnad: 11,363,547

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 20,975
Sida 2: 0
Skillnad: 20,975

image.php
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
ja maxad som fick allabo (annars hade de vart nollning :D ) 2-0 där, 22-0 på trextor och minst 14-0 på kabben, säkerligen högre men borta nu pga kontoborttagning.
 

Maxad79

Member
Reaktionspoäng
0
Ja men blanda inte in min gubbe i kriget :D ... Det tar hårt på känslorna ;)

Hade faktiskt en del inkommande när jag tog över den som jag fick deffa upp :p
 
Topp