NA mergar...

Reaktionspoäng
0
Na haha vilken pannkaka, kan ju säga att det var ja som tog bort erat forum i NAR hahaha fan va kul hahahahha

moget av dig :mad: inte va jag fattar va sånt gör för nytta igentligen, men vissar bara va du är förslags spelare :p en som jag aldrig skulle vilja ha med i en stam iaf, och du lär ju inte vart så märkvärdig på v4 heller för ditt nick säger då inte ett skit till mig....
 

DeletedUser

Guest
haha ja har precis slutat:) balibali nickad ja känner du igen mig nu? hhahahaha Nars kommentarer hahahaha
 

DeletedUser

Guest
Mest pinsamt sånt här tycker jag , men men what ever makes you happy. Hoppas sånt här följer spelare i livet (ganska lång sökt men men )

Jag bestämmer mig för att sluta mitt jobb på Macdonalds (stam) och börja om i en ny stad (värld) på en restaurang. Sista dagen gör jag världens grej!! jag pissar ner fritösen och lägger en kabel i en snubbes Bigmack låda , hahhahahah hahahaha. Skickar SmS till min gamala arbets kolegor om mitt fantastiska prank. 1 vecka senare på Burger King i en ny stad , min chef kallar in mig på kontoret eftet att lite sent har ringt upp mina referenser på mina gamla jobb , han har ett besked till mig....gissa vilket....


JaJa detta är bara ett spel, inte RLF osv. Men ibland präglas en persons karäkär i spelet , behöver inte vara så i ditt fall men man vet alldrig.

Massa dravvel från mig , men börjar lessna lite på denna fetish till ren spel förstörelse som verkar prägla TW sensaste tiden , den gynnar ingen , den lilla skadan man gör borde inte kompensera det faktum att folk i överlag tycker illa om en , inte bara personerna man förstör för utan även folk som bara kikar lite i forum för oika världar. Ni vinner inget med dessa ageranden överhuvud taget.


Mvh Slumdog...ex v4 player aka ........
 

DeletedUser

Guest
om jag hade varit 'cheifen' så hade jag inte tvekat 1 sek att ha balibali i min restaurang ;) go bali, go bali!
 

DeletedUser

Guest
Mest pinsamt sånt här tycker jag , men men what ever makes you happy. Hoppas sånt här följer spelare i livet (ganska lång sökt men men )

Jag bestämmer mig för att sluta mitt jobb på Macdonalds (stam) och börja om i en ny stad (värld) på en restaurang. Sista dagen gör jag världens grej!! jag pissar ner fritösen och lägger en kabel i en snubbes Bigmack låda , hahhahahah hahahaha. Skickar SmS till min gamala arbets kolegor om mitt fantastiska prank. 1 vecka senare på Burger King i en ny stad , min chef kallar in mig på kontoret eftet att lite sent har ringt upp mina referenser på mina gamla jobb , han har ett besked till mig....gissa vilket....


JaJa detta är bara ett spel, inte RLF osv. Men ibland präglas en persons karäkär i spelet , behöver inte vara så i ditt fall men man vet alldrig.

Massa dravvel från mig , men börjar lessna lite på denna fetish till ren spel förstörelse som verkar prägla TW sensaste tiden , den gynnar ingen , den lilla skadan man gör borde inte kompensera det faktum att folk i överlag tycker illa om en , inte bara personerna man förstör för utan även folk som bara kikar lite i forum för oika världar. Ni vinner inget med dessa ageranden överhuvud taget.


Mvh Slumdog...ex v4 player aka ........

haha det var det dummaste ja hört, det är ett spel! klart man vinner på att ta bort forum lol^^ all planering o bokningar försvinner ju haha släng dig i vägen jävla pajas!
 

DeletedUser

Guest
=) jao lite pajjas är man nog , håller nog fast vid min åsikt dock=) NAR höll väll inte på att vinna något krig eller jag kanske har missat något med allt detta (inget oväntat med det dock).

Nu är det jäääääävlig långt ifrån det som händer för ett tag sen med hackning och förstörelse på v6 men lite samma tänk tycker jag " förutom då att detta var ganska oskyldigt och inte mot spelets "regler" . Då var det dock ingen på motstondar sidan som skrek " Gooooooo " Mr hacker".

kan väll tillägga att jag överdriver nog en del och ja det är bara ett spel och bör inte förväxlas med rlf.

Vid någran läsning förstod jag dock inte hur detta hade hände riktigt , fattade jag rätt att det vara balibali som förstörde forumet? som spelare i ecalos....jag har nog missat nått

Men fortfarnade lågt....
 

DeletedUser

Guest
Per jag har fått värre, ett fejkat adelståg som jag fick häromdan var ju hel sjukt :S
Spelaren som skicka fejktåget skicka 6000 yxor och 1 katta i första sen kom 1000 lk och 1 katta ca sen kom 2 attacker med 50 kattas. Är det inte bättre att skicka 4 kattas bara efter varandra om man ska göra ett fejktåg?

Och en sak till, varför skickar man 100 yxmän och 1 murbrecka som fejk? Hoppas Någon i Nad kan svara på det :D Tex blacksanta eller ja bore kanske? :D hahaha

Jadu den kan jag svara på :)
Jag hade hoppats på att du skulle ha iaf nån stackars deff trupp i byn så mina trupper skulle ha dött. Men inte då, ist duckar du och dina farmer såg ut som köttfärs efter mina "mini" offar, hahah. Kan inte rå för att jag hade hoppas på åh slippa skicka mina små off trupper mot mina egna väggar för att sen kunna bygga om byarna.

Mvh Bore
 

DeletedUser

Guest
Haha du är rolig du bore..du gjorde alltså mina farmar till köttfärs? :D hahahaha!!!
Tänk att du vart så stolt över att ha sprängt ner 2 nivåer på min farm på 2-3 byar .. som jag byggde upp direkt..

Köttfärs det kan man kalla blacksantas by som jag sprängde ner från 10000 poäng till 5000 p :rolleyes:

Men jaja, lägg till det i din merit lista.. sprängde jonathans farm 3 gånger.. ;) blir bra det..
 

DeletedUser

Guest
Du vet hur mycket jag älskar mina meriter mot dej bubben :)
Längtar tills vi ses ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu är det jäääääävlig långt ifrån det som händer för ett tag sen med hackning och förstörelse på v6 men lite samma tänk tycker jag " förutom då att detta var ganska oskyldigt och inte mot spelets "regler" . Då var det dock ingen på motstondar sidan som skrek " Gooooooo " Mr hacker".


Hahahaaha!!
 

DeletedUser

Guest
Jadu den kan jag svara på :)
Jag hade hoppats på att du skulle ha iaf nån stackars deff trupp i byn så mina trupper skulle ha dött. Men inte då, ist duckar du och dina farmer såg ut som köttfärs efter mina "mini" offar, hahah. Kan inte rå för att jag hade hoppas på åh slippa skicka mina små off trupper mot mina egna väggar för att sen kunna bygga om byarna.

Mvh Bore

Vafan... räcker det inte med att mer än 90% av alla era byar är deffbyar?
 
Topp