NA mergar...

DeletedUser

Guest
ja du har inte mött dom än ^^ vi finns men de e så att du ligger där Ecalos har plockat bort inaktiva NAR spelare. så va inte stor i munnen, vill du ha motstånd att ta byar så kan du allt försöka ta en av mej, bush o Swedishpunisher lyckades med 4st iaf efter **00anfall

jag vet det är tråkigt att ligga vid de inaktiva :/ det är inget man vill skriva in i cv:t direkt, att man tar från de som inte gör motstånd :p Tycker att det är roligt att du gör motstånd christoffer för övrigt ;)
 

DeletedUser

Guest
jaa !! fast du behöver ju inte adla några byar här uppe, ta ett av de inaktiva kontona och kör ;)
 

DeletedUser

Guest
Då blire ju multikonto ;) = Han blir bannad, så kul ska vi ju inte ha en måndagskväll som denna ;)
 

DeletedUser

Guest
Han kom faktiskt och grinade en hel del i forumet :p Men som det ser ut så överlevde han ;)
 

DeletedUser

Guest
haha bra :D jag gillar att du sätter våra nya medlemmar på prov så att vi vet vad de går för ;)
 

DeletedUser

Guest
tycket vi lägger när att hacka på allt och alla :)

Vi spelar väl för att ha kul? :eek:
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Dragonbataljonen...en hel bataljon av kryddälskare?? Vi kanske kan använda er som krydda på vår BBQ.
 

DeletedUser

Guest
ja du har inte mött dom än ^^ vi finns men de e så att du ligger där Ecalos har plockat bort inaktiva NAR spelare. så va inte stor i munnen, vill du ha motstånd att ta byar så kan du allt försöka ta en av mej, bush o Swedishpunisher lyckades med 4st iaf efter **00anfall

Jag är bedrövad över att behöva säga detta, men christoffer du är en bra spelare, trist med din omgivning, sen undrar jag om 1 spejare och 400 murisar är någon form av superfejk? Har funderat på det när dom trillar in.



kiewi
 

DeletedUser

Guest
Jag är bedrövad över att behöva säga detta, men christoffer du är en bra spelare, trist med din omgivning, sen undrar jag om 1 spejare och 400 murisar är någon form av superfejk? Har funderat på det när dom trillar in.



kiewi

vilket slöseri på mb:(
 

DeletedUser

Guest
ja du har inte mött dom än ^^ vi finns men de e så att du ligger där Ecalos har plockat bort inaktiva NAR spelare. så va inte stor i munnen, vill du ha motstånd att ta byar så kan du allt försöka ta en av mej, bush o Swedishpunisher lyckades med 4st iaf efter **00anfall

hmm.. det var ju inte direkt 1000 anfall på samma by? :s jag fick i uppdrag att attackera dig, då skickar man inte som vissa andra ca 10 anfall? tror att adelsen kom 10 timmar efter rensen så du hade gott om tid att deffa ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag är bedrövad över att behöva säga detta, men christoffer du är en bra spelare, trist med din omgivning, sen undrar jag om 1 spejare och 400 murisar är någon form av superfejk? Har funderat på det när dom trillar in.



kiewi

Per jag har fått värre, ett fejkat adelståg som jag fick häromdan var ju hel sjukt :S
Spelaren som skicka fejktåget skicka 6000 yxor och 1 katta i första sen kom 1000 lk och 1 katta ca sen kom 2 attacker med 50 kattas. Är det inte bättre att skicka 4 kattas bara efter varandra om man ska göra ett fejktåg?

Och en sak till, varför skickar man 100 yxmän och 1 murbrecka som fejk? Hoppas Någon i Nad kan svara på det :D Tex blacksanta eller ja bore kanske? :D hahaha
 

DeletedUser

Guest
Jag fick 8 anfall på mig häromdagen, 8 attacker med MB fart.

Dock så landade alla attackerna med ett par timmars mellanrum på en av mina byar i bollen, sisådär 50h(?) från ursprungsbyn.

Först trodde jag att det var fejk (varför skicka 8 rens mot en by i fiendeland utan att följa upp med adel?)

Så första renset dödade lite av mina trupper. I all hast fick vi dit nog med deff för att minimera förlusterna inför dom följande 7 rensen, och så fick jag upp muren innan den andra attacken.

Dom följande rensen var ganska bra uppbyggda, bra med yxor och LC, samt några med lite BB. Bara en sak fattades: Murbräckor.
50 murbräckor räcker helt enkelt inte.

Då började jag undra varför det fattades murbräckor?

Sen läste jag kiewis post här ovanför och förstod att nordmännens strategi är att fejka oss till döds. Men nackdelen är att dom inte har nog med trupper för att rensa på riktigt.

Keep it up :)
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
hmm.. det var ju inte direkt 1000 anfall på samma by? :s jag fick i uppdrag att attackera dig, då skickar man inte som vissa andra ca 10 anfall? tror att adelsen kom 10 timmar efter rensen så du hade gott om tid att deffa ;)

haha ja de kan bli så ibland ;) va en miss men du och bush tajmade ganska fint där oxå med hans sista rens på just en av dom byarna. vart ganska förbannad, hade 1000tk i byn brevid men den skulle komma ca 2min försent :(

och som svar på Pmlt/Kiewi

tack för den komplimangen

ja den som skicka det anfallet måste väl ha trott att den fejken skulle göra skada på din by:p haha



svar på exterminator:

japp det är våran taktik, fejka er till döds ^^ nej men som ni märker så har det skett lite förändringar i NA familjen, och det har kostat en del kan jag säga, måste ju få bort alla inaktiva spelare för att få något att fungera speciellt i ett krig om man nu kan kalla det emot er Ecalos, men vi kämpar på iaf dom som nu finns kvar :)
 

DeletedUser

Guest
Na haha vilken pannkaka, kan ju säga att det var ja som tog bort erat forum i NAR hahaha fan va kul hahahahha
 
Topp