*N*S* lämnar härmed alliansen!

DeletedUser

Guest
*N*S* lämnar härmed alliansen! Detta gör vi på grund av att vi känner oss lurade! Vi fick urbanT på oss efter en falsk krigsförklaring i stora forumet. "Nån" skapade ett alias liknande Lankan´s och förklarade krig mot UrbanT som resulterade i att vi gick med i alliansen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Spelar ingen roll om ni är med i alliansen eller inte för mig, men bra att ni tar egna beslut (rädda ?).
 

DeletedUser

Guest
Spelar ingen roll om ni är med i alliansen eller inte för mig, men bra att ni tar egna beslut (rädda ?).

Rädslan verkar ju KENO stå för.

Annars tycker jag ni gjorde ett vettigt val som inte lät er luras in i alliansens fula spel :(
 

DeletedUser

Guest
Rädslan verkar ju KENO stå för.

Annars tycker jag ni gjorde ett vettigt val som inte lät er luras in i alliansens fula spel :(

varför gnäller du hela tiden?? Rädd för några noobstammar eller? :p Ser att du är rädd, nu får du bevisa att du kan adla "riktiga" spelare än bara barbs o internadlingar..
 

DeletedUser

Guest
Mmm... Tills de fick anfall på sig.

Ja, ID föll ihop med alla motgångar som hände i samband med Gangbangen mot oss, Ink mergen sket sig mer eller mindre. Dessa två parter (ID/ink) gick inte ihop och när dagen kom, den planerade gangbangen mot ID så fanns det inte många spelare kvar och därav vårat agerande.
 

DeletedUser

Guest
varför gnäller du hela tiden?? Rädd för några noobstammar eller? :p Ser att du är rädd, nu får du bevisa att du kan adla "riktiga" spelare än bara barbs o internadlingar..

Sant saamie! Ditt gnäll börjar bli ganska tjattigt, traschan!
 

DeletedUser

Guest
Ja, ID föll ihop med alla motgångar som hände i samband med Gangbangen mot oss, Ink mergen sket sig mer eller mindre. Dessa två parter (ID/ink) gick inte ihop och när dagen kom, den planerade gangbangen mot ID så fanns det inte många spelare kvar och därav vårat agerande.

Ja jo... var en av dem som skicka iväg anfall på er så...
 

DeletedUser

Guest
Och? ID hade nog inte klarat så mkt mer än då, syftar på mergen. Den sög ut luften ur många spelare. Så era anfall hade knappast någon betydelse, min vän.

Nej, inte mer än att ni försvann från kartan.

Sedan att ni la er med buken uppåt ganska direkt, är en annan femma.
Där kommer din förklaring in, om den nu stämmer. Var ej i ID då, så vet ej. :)
 

DeletedUser

Guest
hahahahahah, vi säger väl så då. hahah

Orkar inte tjaffsa med dig nu också, men på ett ungefär så var det. Du kan ju bland annat fråga den nygamla malladrin, jixard eller V så har du svar på tal. Stämningen i ID/Nwo var inte den bästa om man säger så.
 

DeletedUser

Guest
nej Deus och Aeon var ju där...
Inte direkt ovanligt att allt de rör blir skit...!
 

DeletedUser

Guest
varför gnäller du hela tiden?? Rädd för några noobstammar eller? :p Ser att du är rädd, nu får du bevisa att du kan adla "riktiga" spelare än bara barbs o internadlingar..

Egentligen gnäller jag inte alls. Men minsta lilla man kommenterar mot er så får man igång er :D Och jag tycker det är sjukt roligt att se :p

Är forumet lite dött? Gnäll lite så kommer det alltid igång ;)
 
Topp