Något krig på v5?

DeletedUser

Guest
Jag lyckas bra irl och hyfsat i tw ;) Att förutsätta att nån lyckas sämre irl bara för att de är hyfsade/bra i ett spel är ett barnsligt sätt att trösta sig själv och skylla bort sitt misslyckande på... Har dessutom letat upp lite gamla posts för DIN skull som bevisar att jag inte ljuger(vilket jag sällan, nära på aldrig gör...) där jag den 16(1dag efter hon gick med dads) uppmanade dem till att kicka henne pga att hon var en flykting. Kan forwarda dem till dig ingame om du känner för det. Att springa runt och kalla folk för lögnare utan några som helst grunder eller bevis är rätt barnsligt, eller ja iq-befriat i mitt tycke ;) Det var dads ledning som drog på sig denna konflikten, inte vi.

Detta va min sista kommentar ang dads kriget, vill du diskutera det mera så pma mig så slipper vi hijacka denna tråden ytterligare...

Edit hittade en ännu bättre post den 17:
peabrain på 17.10. kl 12:22
Efter långa diskussioner i stamledningen har vi beslutat;
caraline kickas pga flykting...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nej kommer inte diskutera det mer, ser inte hur det skulle hjälpa, och kalla det grundlöst borde du ju inte göra när jag har en IRL i SWEs ledning (Ja han säger saker, som sagt det är ett spel) Det är det sista du kommer höra från mig, ha det bra.
 

DeletedUser

Guest
Men nu som det blev intressant

nu när det blev spännande Så slutar ni duellen
 

DeletedUser

Guest
Hop jag är iofs ifrån Järn, så det var väl innan merge, men vad jag hörde så sa ni att ni sagt till caraline (förövrigt spännande att se hur singular blir plural när det fortfarande bara är en person) men hon hade inte öppnat era brev. Men ingen i stamledningen hade fått reda på något. Tycker det är konstigt att ni attackerar stammar som ni vill ha som allierade dessutom, förstår mig inte på sådant (ja det gjorde ni innan caraline ens kom in i stammen) Ett annat spännande fenomen är hur man helt plötsligt får en mur från 0 - 20 på några ögonblick :O :S hur gör man?

Jag som själv varit involverad i det här ärendet från dag 1 och har alla fakta liksom din ledning. Så antingen ljuger dom för dig eller så har du inte tagit reda på all fakta. Den utlösande faktorn var att en av våra medlemmar vart spejad och sen attackerad med adel. Oöppnade brev är en helt annan historia.
 

DeletedUser

Guest
Ja jag och min kompis har varsin stam på 12k+ som har valt att gå emot SPQR för några dagar sedan, så om ni är sugna på att slås mot dom så går det bra för mig:D


Jo jag är din kompis (vi är bröder :p) men men vi drog oss ur för ett tag sen för att SPQR ville ha en Allians med oss i E-R för dem var rädda för våra allianser och IAP:er.

så i nu läget så håller vi på att växa och skaffar änu större vänner och ovänner :p.

mer kan jag inte läcka ur från stamen tyvär :p
 

extinct

New Member
Reaktionspoäng
0
Jo jag är din kompis (vi är bröder :p) men men vi drog oss ur för ett tag sen för att SPQR ville ha en Allians med oss i E-R för dem var rädda för våra allianser och IAP:er.

så i nu läget så håller vi på att växa och skaffar änu större vänner och ovänner :p.

mer kan jag inte läcka ur från stamen tyvär :p

Är det någon som egentligen bryr sig? :confused:
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Nu var det ju ett tag sen kriget startade och vi ville inte gå ut med det på en gång då vissa DaDs och DaDs-a spelare inte fattade att det var krig förens dom vart adlade :p


Så här ser statsen ut från och med att vi gick ut med krigsförklaringen till våra medlemmar:

Side 1: [SWE]

Side 2: DaDs Dads-a

Timeframe: 31/10/2008 00:00:00till11/11/2008 21:13:19

Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 38
Sida 2: 0
Skillnad: 38

image.php




Poäng värde av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 150,155
Sida 2: 0
Skillnad: 150,155

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag tar fiendebyar i samma takt som jag kan pynta upp adelsmän jag :)
 

DeletedUser

Guest
Nja.. Egentligen inte mer gangbang än vad det är nära flera olika stammar farmar olika spelare hit och dit.. Menar.. Dom gör ju inge riktigt motstånd.. Svårt att kalla detta krig eller gangbang.. Och anledningen till att vi inte har slagit så hårt mot DaDs/DaDs a är för att vi inte ser så allvarligt på dom. Vi har inte bråttom att sänka dom..
 

DeletedUser

Guest
Är inte alls imponerad utav SWE, KACM och [rs] tycker det går otroligt långsamt att få ner Dads :S


från [rs] sida så är det inget "riktig krig":p, det är mer av "attackera dom om ni vill och har adel". det är ju inte så att man inte får adla någon annan:D
 

DeletedUser

Guest
Vi i Crow slaktar TV nu:D ja har tagit en TVby faktiskt:p
ser inte så ljust ut för tors små vikingar;)
 

Maxad79

Member
Reaktionspoäng
0
Vi har förlorat ca140 byar och tagit ca80 byar.. Kalla det vad ni vill men att ha 3 stammar emot sig och fortfarande kunna slå tillbaks och inte faller ihop så är det starkt i mina ögon... SWE förlorar mer trupper nu än någonsin tidigare under kriget så vi kommer inte ge upp... att ni tog ett övettag i början va endast pga av era spioner som informerade er om alla våra anfall och deff så det va inget annats än enkelt att deffa upp valda by osv.. Nu har det riktig svårt och det märker även vi på era attacker... Börjar man attackera med deff trupper så fattas nånting i stallet .. typ som off ;)...

Må bästa stam Vinna men vi Krigar ända tills sista Byn
 

DeletedUser

Guest
Vi har förlorat ca140 byar och tagit ca80 byar.. Kalla det vad ni vill men att ha 3 stammar emot sig och fortfarande kunna slå tillbaks och inte faller ihop så är det starkt i mina ögon... SWE förlorar mer trupper nu än någonsin tidigare under kriget så vi kommer inte ge upp... att ni tog ett övettag i början va endast pga av era spioner som informerade er om alla våra anfall och deff så det va inget annats än enkelt att deffa upp valda by osv.. Nu har det riktig svårt och det märker även vi på era attacker... Börjar man attackera med deff trupper så fattas nånting i stallet .. typ som off ;)...

Må bästa stam Vinna men vi Krigar ända tills sista Byn

Har ni tagit 80 byar :S?
 
Topp