Nästa värld

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
vad kommer den att vara på för speed?


jag orkar inge mer 1 :(


kan ni inte köra 4 och högre ifall?
och när kommer ni fixa SDS?

:D
 

pont

Member
Reaktionspoäng
0
1000x speed är inget kul kan jag lova dig, möjligtvis 100 eller 200 max..

Nästa värld blir 1.5 hoppas jag =) (och gamla systemet!)
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
med gammla systemet menar han med samma regler som det är på w1,w2 på engelska och ny värld är bara att drömma om pratade med adreas häromdan och han sa att dom tänker öpna värld 2 när dom nåtminst 15000 melemar:confused:
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
nej därför vill dom at vi ska rekrytera så många som möjligt innan dom öppnar v2 dom har också utsat ett pris till den som rekryterear flest:D
 

pont

Member
Reaktionspoäng
0
med gamla systemet menar jag: inga bågskytta, paladins eller beridna bågskyttar och att man ska ha levlar i smedjan.
 

DeletedUser

Guest
Kommer dem inte öppna en ny förrens när vi är som 15.000 spelar? Då kan man ju lika gärna sluta spela nu för det lär vi aldrig bli.

Edit: Skulle någon av dem som sköter spelet kunna bekräfta detta officiellt?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vaddå, trodde du att dom skulle starta och så, *poff*, så skulle det vara 15 000 spelare? Klart det tar ett litet tag. Travians fyra sevrar har sammanlagt ca 70 000 spelare nu, och det var inte riktigt så många när jag startade där, när dom bara hade S1 och dom ville ha minst 20 000 spelare innan dom öppnade en ny server. Det gick ändå relativt snabbt, dom har inte ens hållit på i ett år än.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Så fort vi närmar oss 20.000 medlemmar, så kör vi nästa värld. Så hjälp till, säg åt era vänner och börja spela. Så får vi en ny värld mycket snabbare.

Information om nästa värld kommer nämre då vi släpper den. Men som bestämmt just nu så kommer värld 2 på Tribalwars.se bli som värld 2 på tribalwars.net.

En speed server kommer lite längre fram. Den kommer delvis att kosta och delvis inte. Hälften/Hälften.

Kommer dem inte öppna en ny förrens när vi är som 15.000 spelar? Då kan man ju lika gärna sluta spela nu för det lär vi aldrig bli.

Edit: Skulle någon av dem som sköter spelet kunna bekräfta detta officiellt?


Vi har uppskattat ett medlemsantal på 75.000 spelare i sverige. Vi ökar stadigt varje dag och vi gör stora marknadskampanjer. Nästa kampanj börjar den 9 Juli, då är de Playahead.se och Fragbite.se som gäller.

Vi kommer även skicka ut affisher. Vi kommer välja ut 30 medlemmar som vill lägga ut affisher på skolor, om de tar kort på en affish så vi ser att de ligger ute på skolor och liknande så kommer vi ge den personen 5 premium, samt får man behålla en.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp