Näst bäst?

DeletedUser

Guest
Hittade en kul tråd i v3 forumet som jag snor rakt av helt ogenerat.

Om du inte vore med i den stam du nu tillhör (vilket självklart är den överlägset bästa!!), vilken stam skulle du då vilja vara med i och varför?
 

DeletedUser

Guest
Hejsan är klart den bästa stammen.... Andra stammen skulle vara Ecalos :)
 

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Som det ser ut nu finns det bara en stam att tillhöra och det är den jag är med i.

[E-R]
 

DeletedUser

Guest
WAR! Ifall jag inte var med i JAWS såklart... dem ligger väldigt nära mig, NG försvinner och -=AT=- ligger för långt bort. Och så har jag några vänner där.. :)
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle nog välja ninjas faktiskt om det såg ut som det gör idag och de inte varit i krig. De har blivit övergivna av ledningen men ändå kämpar de som riktiga krigare, all heder till dem som är kvar. Ni är sannerligen värda lite beröm!
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle kunnat tänka mig vara med i VVV om jag inte hade varit med i Ecalos, flera sköna spelare ;)
 

DeletedUser

Guest
jag hade järna villjat vara med i WAR eller v.v.v om jag inte varit ledare för SCANMA
 

DeletedUser

Guest
tror det är War men de är inte stora runt mig om man inte tänker de som lämna ninja.
 

DeletedUser

Guest
Vad är detta för billigt knep att se vilka man ska bjuda in;)

Kan man spela i andra stammar än AtD?!?!?
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle nog välja ninjas faktiskt om det såg ut som det gör idag och de inte varit i krig. De har blivit övergivna av ledningen men ändå kämpar de som riktiga krigare, all heder till dem som är kvar. Ni är sannerligen värda lite beröm!

Sedan att det är jag och Noodle som krigat och varit KÖ åt i princip 90% av stammen under precis hela kriget och i vissa fall fortfarande är kan ju vara en annan vinkel på historien.

Förövrigt hade jag valt AT pga Zeleene och sedan V.V.V pga Lalandia som jag båda haft mycket kontakt med sedan tidigare och Zeleene även IRL.
 
Topp