Myst - patetiska

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tar valon
mentalmidget
alex

-----------------

vart kickade av visa saker.
men så passar visst MYST på att invita dom =)
patetiskt att bjuda in 3 spelar som blev kickade av en fiende stam. (?)
kan ju va spioner etc.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
I mitt fall så bytte jag dit för att jag hade flera jag kände i den stammen och för att TV och MM gick dit. Jag hade faktiskt inte koll på att SCAn var i krig med dem...

Och angående eventuella läckor så var det inte jag som hade läckt så ni kickade oskyldiga i detta fall.

Men det är bara skönt att slippa paranoida småglin.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Mail jag fick 10 timmar senare med anledningen.


zorzes idag kl 13:56Du blev kickad pga detta ;

TitusDartmoor på 16.02. kl 21:42
Har hört rykten av en kompis att GuLGaJoL tänker nobla 001 Kopparmora (480|481) K44.


Vi alla vet om att Wallin är paraniod som fan så han väljer att ta det säkra före det osäkra.

Alla från gamla HRE blev kickade.
 

DeletedUser

Guest
Mail jag fick 10 timmar senare med anledningen.


zorzes idag kl 13:56Du blev kickad pga detta ;

TitusDartmoor på 16.02. kl 21:42
Har hört rykten av en kompis att GuLGaJoL tänker nobla 001 Kopparmora (480|481) K44.


Vi alla vet om att Wallin är paraniod som fan så han väljer att ta det säkra före det osäkra.

Alla från gamla HRE blev kickade.

Ja, man tar ju hellre det säkra än osäkra. Vill ju inte att fiendestammen får info om vilka byar som blir bokad osv. :)

Kallar du mig paranoid på v3 skulle du sett mig och tazzen på v2, det var parra nojja :>
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ja, man tar ju hellre det säkra än osäkra. Vill ju inte att fiendestammen får info om vilka byar som blir bokad osv. :)

Kallar du mig paranoid på v3 skulle du sett mig och tazzen på v2, det var parra nojja :>

Var inte jag som först kallade dig paranoid utan zorzes. Och det riktigt komiska är att jag inte har läckt någon info utan jag fick först reda på att lufsen var under attack av honom för någon dag sedan. Detta då jag är ganska lat på att lösa de forum delar som inte brör support.

Men lycka till att leda din stam om du ska vara paranoid på detta sätt då du har medlemmar som är med i andra stammar på v1 och v2 (för att inte tala om .net) du kommer inte att kunna ha kvar speciellt många i din stam framöver.
 

DeletedUser

Guest
Var inte jag som först kallade dig paranoid utan zorzes. Och det riktigt komiska är att jag inte har läckt någon info utan jag fick först reda på att lufsen var under attack av honom för någon dag sedan. Detta då jag är ganska lat på att lösa de forum delar som inte brör support.

Men lycka till att leda din stam om du ska vara paranoid på detta sätt då du har medlemmar som är med i andra stammar på v1 och v2 (för att inte tala om .net) du kommer inte att kunna ha kvar speciellt många i din stam framöver.

Klarar oss bra på 15 pers. :)

Faktum kvarstår dock att någon i stammen läckt forum till Lufsen att hans by skulle bli tagen. Så gjorde det jag ansåg var bäst - dvs ta bort möjliga läckor.

I mitt fall så bytte jag dit för att jag hade flera jag kände i den stammen och för att TV och MM gick dit. Jag hade faktiskt inte koll på att SCAn var i krig med dem...

Och angående eventuella läckor så var det inte jag som hade läckt så ni kickade oskyldiga i detta fall.

Men det är bara skönt att slippa paranoida småglin.

Småglin? Ser du inte ironin i detta eller? Du kallar oss småglin men går med i MYST? ;) Well well, du kan sitta oss och kalla vad du nu vill - när sanningen kommer fram skulle du hellre vilja vara med oss än MYST. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
MYST tror väl att dom kan slå oss :)
men vi får se , vi får se


MentalMidget idag kl 00:18
Skyll er själva kommer att kosta

jahapp
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Scan verkar vara arga För att deras fiender har blivit starkare :p
 

DeletedUser

Guest
Scan verkar vara arga För att deras fiender har blivit starkare :p

Njae, vi e 16 personer och har 1,416,000 poäng, MYST är 57 och har 1,389,400 poäng ;)

Så då ska ni upplösa stammen då eftersom ni alla är från HRE från start. =)

Det han menade var dom som nyligen joinat Scan från HRE, dvs whitehorse, alex, mentalmidget och tar valon. Den JAG tror gav dig info är ju whitehorse men man kan ju bara spekulera :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Njae, vi e 16 personer och har 1,416,000 poäng, MYST är 57 och har 1,389,400 poäng ;)



Det han menade var dom som nyligen joinat Scan från HRE, dvs whitehorse, alex, mentalmidget och tar valon. Den JAG tror gav dig info är ju whitehorse men man kan ju bara spekulera :)

Kan säga att jag har god kontakt med ett par av de som fortfarande är i SCAN.
 

DeletedUser

Guest
Side 1: SCAN

Side 2: MYST ~MK~

Timeframe: Forever

Total conquers:

Side 1: 157
Side 2: 136
Difference: 21

image.php


Total conquers against opposite side:

Side 1: 12
Side 2: 5
Difference: 7

image.php


Points value of total conquers:

Side 1: 677,482
Side 2: 427,543
Difference: 249,939

image.php


Points value of total conquers against opposite side:

Side 1: 72,248
Side 2: 34,993
Difference: 37,255

image.php
 

DeletedUser

Guest
Tänkte tillägga att vi inte gått ut 100% emot MYST utan har mest tagit byar här och där, kan däremot säga att från och med nu så blir det annorlunda :)
 

DeletedUser

Guest
Vi har ännu inte gått in för fullt mot MYST vi heller även om det var planen men då vi slåss på flera håll så har köttandet av MYST blivit lidande men siffrorna talar trots det ett tydligt språk.

Side 1: A.I.E

Side 2: MYST

Timeframe: Last week

Total conquers:

Side 1: 116
Side 2: 35
Difference: 81

image.php


Total conquers against opposite side:

Side 1: 17
Side 2: 1
Difference: 16

image.php


Points value of total conquers:

Side 1: 616,328
Side 2: 172,895
Difference: 443,433

image.php


Points value of total conquers against opposite side:

Side 1: 98,859
Side 2: 5,497
Difference: 93,362

image.php
 

DeletedUser

Guest
Vi har ännu inte gått in för fullt mot MYST vi heller även om det var planen men då vi slåss på flera håll så har köttandet av MYST blivit lidande men siffrorna talar trots det ett tydligt språk.

Side 1: A.I.E

Side 2: MYST

Timeframe: Last week

Total conquers:

Side 1: 116
Side 2: 35
Difference: 81

image.php


Total conquers against opposite side:

Side 1: 17
Side 2: 1
Difference: 16

image.php


Points value of total conquers:

Side 1: 616,328
Side 2: 172,895
Difference: 443,433

image.php


Points value of total conquers against opposite side:

Side 1: 98,859
Side 2: 5,497
Difference: 93,362

image.php

va är A.I.E i krig mot MYSt??
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp