My GOTH...

DeletedUser

Guest
... Vilken tid det tar!

Nedan följer en massa text. Vill/kan ni inte läsa rek denna länk:
http://www.youtube.com/watch?v=KOqk_q4NLLI
Den fungerar också utmärkt som stämningshöjande bakgrund medan man läser vidare.

Vi i NBnP har länge haft kännedom om alliansen mellan D-P och GOTH. GOTH har också i princip
sedan krigets början planerat hoppa på oss när vi har deffen i norr och vi har otåligt som små
barn på julafton gått och väntat på denna fest.

Men sedan kom väntan...
sedan mera väntan...
och ännu mera väntan...

Vad GOTH väntat på övergår vårt förstånd och våra söderkisar orkar inte vänta längre. Inatt börjar
tågen rulla!

Sedan vill jag tillåta mig en liten avstickare där jag försöker analysera hur tankarna har gått i GOTH's ledning.
Ni får ursäkta en medelbegåvad Svenssons försök att sätta sig i ett högre intellekts tankevärld, men så här gissar jag
att man har resonerat:

1. Vi passar på nu när deras deff är nermald och dessutom stationerad i norr!

- Nja. Totalt har vi fått omkring ett 20-tal skarpa attacker på oss i norr. Vår OBF ger oss en åttondeplats
vilket är nästan pinsamt med tanke på att vi krigar mot den tidigare största stammen. Och nja, vi bad om en del
deff söderifrån när kriget startade men då fronten flyttas så snabbt norrut har vi ingen möjlighet att hinna få
någon meningsfull hjälp söderifrån. All deff är därför på sin plats.

2. Vi passar på när de tömt sin off på D-P!

- Nja, i skrivande stund har vi tagit 175 byar av D-P, D-Pa och J-A D. 165 av dessa byar har tagits av 12 av våra spelare.
Vi har alltså 33 spelare i stammen som laddat och längtat efter att få vräka sina trupper på någon mindre lyckligt
lottad.

3. GOTH är en krigarstam och kommer krossa genom att skapa kaos och vinner i länden genom lojalitet och organisation!

- Nja, rank 6 men OB rank 10 låter inte vidare krigiskt. Många av spelarna i GOTH är också avskrap från Falcon,som vi pulvriserade
för flera månader sedan. De spelare som inte nollades då var de som antingen lämnade Falcon tidigt eller var passiva och inte
utgjorde något hot. Organisationen i GOTH återstår att se hur den fungerar, vår egen vet vi vad den går för då vi totalt förlorat
endast 32 byar sedan starten trots att vi legat i krig i stort sett hela tiden.

4. Gangbang är bra!

- Ja, om man väljer rätt sida...

Detta var som sagt bara mina egna spekulationer kring hur man resonerat. Det finns säkert något lysande argument som jag missat.
Sammanfattningsvis räds vi inte att öppna en ny front utan ser förväntansfullt fram emot sönderfallet av ännu en stam :)
 

DeletedUser

Guest
Där kom det. får önska NBNP lycka till, även GOTH. Verkar som om det börjar bli en världskrig här ^^
 

DeletedUser

Guest
Jaha... Man är borta en kväll så får man reda på en sån här grej via externa forumet. Kul...
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Äntligen sätts GOTH på prov. Ska bli roligt att se hur det går, men jag tror starkt på min gamla stam NBnP ;)
Var en kort men mycket (med betoning på mycket) trevlig tid hos er!
 

DeletedUser

Guest
Lycka till NBnP och GOTH

Nu är det dax att NBnP åker ner då tillsammans med sin allierade Mori:awsm:
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tror det blir jämt, NBnP tror jag vinner men dom får det inte lätt men vill att GOTH ska vinna då ja gillar dom mest :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Lycka till NBnP och GOTH

Nu är det dax att NBnP åker ner då tillsammans med sin allierade Mori:awsm:

Vet inte hur stor skillnaden blir, då GOTH och D-P redan från början hade samtalat mot NBNP eller har en allians, allians betyder trots allt stöd till varandra. Så det skulle inte gjort någon skillnad, mer än att även södra NBNP kan delta i det offensiva och ifall GOTH har gett D-P stöd så har även NBNP lyckats dela up försvaret. Tycker att det är en riktigt bra drag, nu kan hela NBNP delta i ett krig och slipper NBNP spelarna som ligger i norr möta byar som är uppdeffade.

utav andra stammar.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta rörde om i kycklinggrytan en smula :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Vet inte hur stor skillnaden blir, då GOTH och D-P redan från början hade samtalat mot NBNP eller har en allians, allians betyder trots allt stöd till varandra.

Har du bevis för det du skriver här? ;) Annars ska du nog lära dig att vara tyst och inte skämma ut dig och din stam mer i externa. Eftersom era bevis mot det vi lagt upp i krigsförklaringen inte ens har kommit upp än :) Väntar fortfarande!

Så det skulle inte gjort någon skillnad, mer än att även södra NBNP kan delta i det offensiva och ifall GOTH har gett NBNP stöd så har även NBNP lyckats dela up försvaret. Tycker att det är en riktigt bra drag, nu kan hela NBNP delta i ett krig och slipper NBNP spelarna som ligger i norr möta byar som är uppdeffade.

utav andra stammar.

Vi får se hur det går, innan man ropar hej ska man se hur det går. Eller vad säger du Gami, går inte så bra för MORI ;) Ett prakt exempel på din skill om att veta så mycket! Så sluta prata goja här nu och kriga istället.

Och ni i GOTH, har en låt till er, dunka på denna när ni adlar byar:

http://www.youtube.com/watch?v=Wws7mnMewPw

//Black
 
Topp