Mussors irrelevanta kommentarsplayground

anders95

Member
Reaktionspoäng
0
Njaa den va sådär, vill ha mer text! ;)

Men får man fråga varför ni rekryterade från både "de fula Wombats" och från "ärkenoobselinoob" (coolt namn:awsm:.) eller vadu kallar G-Rs före detta spelare. :)
 

DeletedUser

Guest
Njaa den va sådär, vill ha mer text! ;)

Men får man fråga varför ni rekryterade från både "de fula Wombats" och från "ärkenoobselinoob" (coolt namn:awsm:.) eller vadu kallar G-Rs före detta spelare. :)

a) Inte bägge. b) Jag retas. c) Har inte nån med att göra. d) samtliga svar är rätt.

:)
 

DeletedUser

Guest
CTWA* har som första stam (såvitt jag vet) skapat ett medaljsystem för att visa vår uppskattning till våra tappra missbrukare.

Tänkte ni kanske vill se dem. :p

medaljer.jpg
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
CTWA* har som första stam (såvitt jag vet) skapat ett medaljsystem för att visa vår uppskattning till våra tappra missbrukare.

Tänkte ni kanske vill se dem. :p

medaljer.jpg

räknas internandlig för om man räknar med de wombat byar som blivit barbar så ska jag få guld (ja jag vet attt man inte ska adla barbar men ska jag låta ctwa ta dem ?)
 

DeletedUser

Guest
Nej hörni, inga medaljer för internadlingar. Möjligen kan jag göra ngn form av incestmedalj till er Wombats. :)

Ledsen grabbar, hittar inte någon internadlingsmedalj till er i Wombat. Däremot hittade jag en film om G-Rs internadlingar:

cannibalgirls.jpg
 

DeletedUser

Guest
Den filmen e inte det bästa som har gjorts, men jag har nog sett värre saker!
 

DeletedUser

Guest
Den här bilden är ologisk och konstig. Den passar jättebra för dessa dagar.

Awesomely-Photoshopped-002.jpg
 

DeletedUser

Guest
Hoppas mussor inte har blivit stum :awsm: längtar till han börjar skriva nåt nytt :eek:
 
Topp