Mussor säger adjö

jimmylarsson

New Member
Reaktionspoäng
0
Hej alla vänner och bekanta på v7!

Nu står, som vi alla vet, v7 inför endast två alternativ:

1. Antingen blir det någon form av robinsonomröstning där 60 spelare kan merga ihop i en superstam och därmed släcka världen. Om AN/Core/UA vill göra en sån uppgörelse så kan ingen stoppa dem (ni kan tjoa bäst ni vill här på forumet, men de har makten att göra det om de vill. :rolleyes:)
2. Eller så måste någon av stammarna bryta diplomatiska band med de andra och starta det sista kriget. Det kan ju bli kul, om man gillar sånt. Jag gillar inte tanken på brutna band med stammar som blivit goda vänner och skulle inte vilja vara diplomat i en stam som gör så utan annan anledning än segervittring. Det må vara ett spel men heder är viktigt. Jag är inte heller så jäkla sugen på krig mellan stammar i den storleken vi pratar om här, det är helt enkelt segt som tusan och kommer mer handla om vilka som tröttnar först, snarare än att någon egentligen vinner.



AN törs bara ge sig på småstammar som inte har något att sätta emot!:mad:

Så därför så kommer inte AN kriga mot Core eller UA för risken finns att AN blir krossade :D


Men du Mussor ha det bra i livet :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Mussor, duhar vart en inspiration för mig länge.. du är rolig och får jobbbet gjort.. Jag hoppas att få spela med dig än en gång.. saknar tiden i xv då man fick höra av dig varje dag.. men om du tänker spela på någon ny värld nån gång så skriv till mig så kan du lita på att jag kommer vara där och spela med dig..
 

DeletedUser

Guest
Tack alla för era fina ord. Det värmer verkligen.

Jag hade tänkt att skriva en avtackning för alla fina personer jag mött under dessa två år i v7, men uppgiften är mig liksom övermäktig då det helt enkelt är så många och så mycket att säga.

Jag vill dock följa upp med följande betraktelse.

TW är fantastiskt. I början verkar det vara ett rätt enkelt spel, men relativt fort ser man att det finns ett djup i det hela. Dock tycker jag spelet egentligen börjar på riktigt när man bygger en stam med intern sammanhållning och diplomati. Jag har fått spela med flera riktigt bra ledare, som Ander, xray, Devil2000 och Maca*, deras ledarstilar är olika men alla skulle platsa på hög nivå i näringslivet.

En bra stam består av spelare i olika roller. Vi har ju haft absoluta superstars i AN som Amped, MadGod och Sture Bärsärk. Men stammen byggs också av lojala och stabila spelare som alltid finns till hands och jobbar på i det tysta, som t ex Christer Ström. Sen har vi också det roliga att jag fått se flera spelare utvecklas med raketfart, som Dzek Trbosjek, mangler96 mfl.

Det som är mest fascinerande är att den stam som bäst lyckas hålla ihop och överföra kunskap och engagemang från en spelare till en annan, det är den som vinner. Jag tror en stor del av ANs framgång på v7 var vår förmåga att både vinna krig men också vinna freden - jag tycker många stammar gör misstaget att de inte har någon strategi för vad de vill uppnå med sina krig annat än att utplåna och rimma fienden.

Som sagt, finns massor att skriva men jag får hejda mig här, så länge.

Allt gott

/Mussor
 

DeletedUser

Guest
Den galne guden önskar dig lycka till irl och samtidigt så vill han tacka för dansen!

Blir stora skor som våran nya diplomat måste fylla men som tur är har han den galne gudens arme bakom sig.

Kämpa tappert, dö med ära.

/MadGod
 

DeletedUser

Guest
synd att du slutar. kommer sakna dinna inlägg i forumet

jag tror inte du lyckas sluta man kommer tillbaks för eller senare :p
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp