Musik Tråd

Gnaget1891

Member
Reaktionspoäng
0
Tänkte vi skulle ha en nice tråd här på v21 där vi kan dela med oss av go musik så våra öron får njuta lite.

Skulle uppskatta om denna tråd hölls pajkastningsfri och bara delande av musik och eventuella kommentarer på musiken med en vänlig ton.

börjar med denna dåra.

Volbeat - A Warrior`s Call
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Gnaget just hit mental, det här är så orelevant för v21 som det går. Dessutom finns det redan en musikratingstråd på off topic!
 
Reaktionspoäng
0
Här försöker någon liva upp det extremt tråkiga v21 forumet så ska du bara komma hit och skriva massa skit, igen. Vad lider du av för problem egentligen?

"House-nörd" som jag är så kände jag för att lägga upp en riktigt "klassiker" inom den genren!

Florence And The Machine - You've Got The Love (Mark Knight Remix)
http://www.youtube.com/watch?v=buAKZDWm57Y

Eftersom det inte var så många som postat så lägger jag även upp en till. Lägger upp en av Svenska house-kungen Eric Prydz/Pryda/Cirez D är namnen han är känd för. Det namnet jag syftar mest på är Pryda, då låtarna han släpper i det namnet är helt magiska! Så lugna att man försvinner bort ett tag, men samtidigt så extremt tunga att dom skulle få det största dansgolvet att aldrig sluta dansa! Tänkte länka en nysläppt låt av han, men tar min personliga favorit istället.

Pryda - Mirrage
http://www.youtube.com/watch?v=buAKZDWm57Y
 

DeletedUser

Guest
Ooops nån som fortfarande gråter när nån kommer och kritiserar. *snyft*
 

RBUU

Member
Reaktionspoäng
0
zara larsson-uncover (finns bara på youtube). Ska gifta mig med henne :D
 

DeletedUser

Guest
ziggy marley - love is my religion! kan inte bli mer tw över en låt ;)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Nu kommer jag och är jättetrist. Jag kommer att flytta tråden dit där den egentligen hör hemma.... till offtopic men se det så här ni får en till tråd att läsa och hitta intressanta grejer i om ni inte redan har gjort det.
Kram Pia
 
Topp