Muren...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Madroz

New Member
Reaktionspoäng
0
...kan ju som de flesta vet bara uppgraderas till level 20. Det jag skulle vilja föreslå är att man ska kunna bygga en vallgrav runt muren också när den är fullt uppgraderad. Mmm...Vallgrav...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
...kan ju som de flesta vet bara uppgraderas till level 20. Det jag skulle vilja föreslå är att man ska kunna bygga en vallgrav runt muren också när den är fullt uppgraderad. Mmm...Vallgrav...:rolleyes:

Skulle vara schysst om man fick det på nivå 20 istället ;)
 

DeletedUser

Guest
Som offensiv spelare vill jag inte att folk ska ha en vallgrav jag måste plaska mig förbi så fort jag vill attackera;P menar, man simmar inte så bra i rustning, så mina förluster lär ju bli skyhöga..vilket dom redan är pga moralen.
 

DeletedUser

Guest
Man får bara ta i lite mer för att simma med 20-25 kilo rustning ;)

Annars tror jag det blir mer grafiskt snyggare om det blir vallgrav - fast då skulle all lera kunna flyta bort under konstruktionstiden :D
 

DeletedUser

Guest
Som offensiv spelare vill jag inte att folk ska ha en vallgrav jag måste plaska mig förbi så fort jag vill attackera;P menar, man simmar inte så bra i rustning, så mina förluster lär ju bli skyhöga..vilket dom redan är pga moralen.

Håller med, finns ingen mening med att hjälpa alla turtels mer, moralen är en dödare redan som det är
 

DeletedUser

Guest
som sagts tidigare i tråden så tycker jag det räcker med de vi har men det skulle vara snyggt om det sattes dit en på grafiska översikten när man får lvl 20 mur.
 

Madroz

New Member
Reaktionspoäng
0
Alternativt skulle man kunna odla brännässlor runt muren också...för moralsänkningens skull ;)

Fatta själv att få in en nässla som ligger och skaver under allt pansar. :eek:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp