MoX-T vs Wombat

DeletedUser

Guest
Men har du tittat lite på några rapporter? För det första var det inte mening att adla byar men dem (sic!) som vill fick gärna göra det. Det ända (sic!) vi skulle göra vara att bomba dina byar och enligt de rapporter jag har sett mina egna och resten av stammens så tycker jag att det vi var ute efter lyckades vi med.

Jo jag har tittat på mina rapporter! Om "det inte (var) meningen att adla byar" så har ni ju lyckats rätt hyggligt :)
Men i mina rapporter ser jag många döda adelsmän och mycket mox-blod som inte precis var blått.

Nu ska jag inte vara elak. MoX-T har många bra spelare, men bland Wombats får nog undertecknad räknas till de sämre :(
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Tänkte visa överblicken just nu. Wombat better step it up.

Side 1:
Tribes: MoX-T
Players:

Side 2:
Tribes: Wombat
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 3,902
Sida 2: 9,412
Skillnad: 5,510

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 265
Sida 2: 85
Skillnad: 180

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 34,131,833
Sida 2: 75,438,275
Skillnad: 41,306,442

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,565,646
Sida 2: 809,961
Skillnad: 1,755,685

image.php


Någon kommenterade wombats awesomeness eftersom de krigat länge, mina tankar om det är
En vinnare i mina ögon är inte den som slåss/krigar för evigt, utan den som avslutar konflikten fördelaktigt och effektivt.
Egentligen är det inte mina visdomsord, utan Sun Tzu's.
 

DeletedUser

Guest
Haha.. ska man skratta eller gråta?!

Verkar som att pungråttorna är desperata eftersom dem inte nöjer sig med 1 fronts krig utan drar på sig ännu en front mot sig ^^,
 

DeletedUser

Guest
Vilken är den tredje fronten?

Spelare som flyr i vild panik?
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
inte tre stammar men kolla kartan
spelare byter/ fly vad man nu vill kalla de kanske men i alla fall inte med panik
 
Topp