Min tid än så länge här i värld 16, (100 byar )

hehe12

Member
Reaktionspoäng
0
Alltså,
Du inser väl att adels i värld 16 är dyrare ?
Och du inser väl samtidigt då att om man blir snipad på värd 16 så losar man 50 mille ress på adelsen,
Så 100 byar är betyldigt jobbigare och få här än i tex andra världar,


Aja bara inse.. vissa på externa är ju bara för avundsjuka och kan ej beté sig sportsligt.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Grattis, du har tagit över 100 byar. Det är nog mer än vad jag gjort i min tw karriär.

Om jag förstod inlägget rätt var det inte en tråd om att han hade uppnått 100 byar för första gången utan var först med 100 byar på v.16?

Hyfsat säker på att du inte varit först med 100 byar på någon värld, så gå o spela lite poker istället:* <3
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Alltså,
Du inser väl att adels i värld 16 är dyrare ?
Och du inser väl samtidigt då att om man blir snipad på värd 16 så losar man 50 mille ress på adelsen,
Så 100 byar är betyldigt jobbigare och få här än i tex andra världar,


Aja bara inse.. vissa på externa är ju bara för avundsjuka och kan ej beté sig sportsligt.

Va? Här säger man grattis och allt och du är otrevlig. Jag sa att du säkert har tagit mer byar än vad jag gjort under min tw karriär, men ta inte det som något bra då.

Om jag förstod inlägget rätt var det inte en tråd om att han hade uppnått 100 byar för första gången utan var först med 100 byar på v.16?

Hyfsat säker på att du inte varit först med 100 byar på någon värld, så gå o spela lite poker istället:* <3

Jag tror det var första gången han fick 100 byar med, för annars hade man inte gjort en trod om det. Om man inte vill ha uppmärksamhet.
 

Thoil

Member
Reaktionspoäng
0
Va? Här säger man grattis och allt och du är otrevlig. Jag sa att du säkert har tagit mer byar än vad jag gjort under min tw karriär, men ta inte det som något bra då.



Jag tror det var första gången han fick 100 byar med, för annars hade man inte gjort en trod om det. Om man inte vill ha uppmärksamhet.

Sant.

(tio)
 

DeletedUser

Guest
Trist att se att mina byar blev nummer 100, men det är klart de är lätt att plocka 10 byar när ingen sitter på kontot man attackerar..

Men får väl ta och gratulera till den kommande miljonen, ni gjorde rätt val som hoppade till HMC. Det hade nog även jag gjort ifall jag hade velat köra något seriösare spel på denna världen...
 

DeletedUser

Guest
Trist att se att mina byar blev nummer 100, men det är klart de är lätt att plocka 10 byar när ingen sitter på kontot man attackerar..

Men får väl ta och gratulera till den kommande miljonen, ni gjorde rätt val som hoppade till HMC. Det hade nog även jag gjort ifall jag hade velat köra något seriösare spel på denna världen...

Se det så här Erius. Dina byar skänkte någon glädje och tomten ser dig. Du får hårda paket i år, hehe får ett par strumpor... igen... ;)
 

DeletedUser

Guest
Sir hero.. Du är underbar och ni andra med som väljer att stå upp och applådera och vara mogna för våran insats, Dempa.. Din kommentar är helt fel, skryt är det inte, men visar iaf att jag kan spelet lite granna, med tanke på du blev nollad på helge pro.

Jag spelade inte på kontot när det tappade byar, jag slutade långt innan det, pga att orginalet va för dryg och dålig,
Spelade en dell på ett annat konto och har haft kul med spelarna i OH;)


Om du vill framföra nåt du gort bra så trycker jag att det är skryt och det är inget fell med att skryta,

Bra jobbat föresten
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Wioow! En spelare har nått 100 byar! Helt amazing!
Borde få en hjältestatus, en värld uppkallad efter er, ni borde få fritt med prem och vad ni mer kan önska er! :')

Ni är bäst!
 

DeletedUser

Guest
shhaeyr

Stort grattis och bra kämpat.. Vad folk en säger så är det många timmar som ligger bakom den milstolpen.. Han har kämpat på och suttit o farmat o farmat o farmat för som många säger kunna bygga de där allt för dyra adlarna.. Sen säga vad man vill om vad för byar han har adlat eller vad man nu försöker säga för att det inte ska låta som om dom har gjort bra ifrån sig.. Fortsätt kötta på där i söder så möts vi på mitten;) pusspuss;)
 

DeletedUser

Guest
En gammal klyscha bland miljonärer säger att "Det är den första miljonen som är svårast, sedan går det av bara farten."

Tycker detta kan översättas till TW-världen. Att komma upp i ett så stort antal byar att det börjar gå runt av sig själv är ett jäkla jobb, särskilt om man har ett liv utanför detta eminenta spel. Jag är nästan böjd att säga grattis till alla spelare med fler byar än EN. ;)

Keep up the good work säger moderatorn som harvat i medelklassen i 4 år på V1.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
En gammal klyscha bland miljonärer säger att "Det är den första miljonen som är svårast, sedan går det av bara farten."

Tycker detta kan översättas till TW-världen. Att komma upp i ett så stort antal byar att det börjar gå runt av sig själv är ett jäkla jobb, särskilt om man har ett liv utanför detta eminenta spel. Jag är nästan böjd att säga grattis till alla spelare med fler byar än EN. ;)

Keep up the good work säger moderatorn som harvat i medelklassen i 4 år på V1.

Det har det inte gjort för dig på V1 iallafall.
 

DeletedUser

Guest
Det har det inte gjort för dig på V1 iallafall.

Touche PokerMyra. Du har alldeles rätt men jag klarar mig ganska bra ändå. Försöker hitta vad du har åstadkommit där men det ser mest blankt ut. Vill du ta en diskussion om dina achievements på V1 så kan du och jag ta det i V1's forum för där kan jag fritt kalla dig för vad jag tycker du är. Här är jag ju moderator och måste tänka mig för innan jag gör det så jag låter bli.

Försök hitta tillbaka till topic. Min kommentar om V1 var relevant i tråden, din var det inte och nästa försök att göra sig lustig över något som inte har med V16 att göra kommer att betala sig helt enligt regelboken.

//Humble (Som på plats 98 av 356 tappra ickequitters nog kan tycka att medelklass känns lite relevant ändå bland de som inte fått för mycket IRL. ;)
 
Topp