Milstolpar

DeletedUser

Guest
Jasmin Jasmin... Trodde att blondiner var mindre smarta, men detta får mig att ändra tankarna, tror alla är lika smarta nu :D

Sitter varken en brunett eller tjej på detta konto, om du det är jag på bilden under så kan man undra vem som är "mindre smart". (hon är fiction om det måste förklara närmare)

Sen till ditt rabblande av stats, det räknas här hela stammen poäng och sen de 25 bästa i stammen : ) då CbC va först till en miljon med hela stammen men o-g först med de 25 bästa så trodde jag du menade det, tänkte inte på deras medlemsantal. Förstår nu vad du menade, BER SÅ HEMSKT MYCKET OM URSÄKT HERNNN
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Är ni färdiga? Kan jag låta det vara som det är eller vill ni dra det en runda till? ;)
 

DeletedUser

Guest
Då rankingen utgår ifrån dem 25 bästa så borde väl milstolparna göra det?

But fuck it, i don't care anymore.
 

DeletedUser

Guest
igenkligen inte Miley man rankas efter de 25 bästa spelarnas poäng. spelar ingen roll om man har 80k poäng från de 25 bästa och har 30 medlemmar med en sammanlagt poäng på 100k och en annan stam har 25 medlemmar med sammanlagt 90k så tror jag faktiskt den stammen som har 25 medlemmar kommer ligga före i rankingen :sneaky:
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
igenkligen inte Miley man rankas efter de 25 bästa spelarnas poäng. spelar ingen roll om man har 80k poäng från de 25 bästa och har 30 medlemmar med en sammanlagt poäng på 100k och en annan stam har 25 medlemmar med sammanlagt 90k så tror jag faktiskt den stammen som har 25 medlemmar kommer ligga före i rankingen :sneaky:

Nej men de är fortfarande första stam över 1 miljon och vi kom över milljonen med våra spelare först.
 

DeletedUser

Guest
Om ni(du) nu e så milstolps kåta så ta den,tror inte att de finns många hos oss som bryr sig de minsta över vem som får den.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Ni diskuterar alla väldigt engagerat för att vara några som inte bryr sig tycker jag :sneaky:

Jag tar och gör så att jag lägger in separata för de 25 bästa och så avslutar vi diskussionen där!
 

DeletedUser

Guest
Ni diskuterar alla väldigt engagerat för att vara några som inte bryr sig tycker jag :sneaky:

Jag tar och gör så att jag lägger in separata för de 25 bästa och så avslutar vi diskussionen där!

Säger du de så, men ser bara tits(två inlägg) o vätter (ett inlägg) från O-G så, så väldigt engagerat kan de inte varit från våran sida då.
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Låt dem få milstolpen :) Vi behöver inte va uppskrivna på forumet för att veta vad vi klarar av.

Rank Stamnamn Poäng från de 25 bästa spelarna Sammanlagda poäng Medlemmar Poängsnitt per spelare Byar Poängsnitt per by
1 O-G 1.004.838 1.004.838 15 66.989 158 6.360
2 CbC 998.856 1.007.066 27 37.299 161 6.255

tyvär

Det stod aldrig att ni var över 1 mille :)

gör som regeringen skänk skiten till tredje världen. Ge den till nån u-stam på rank hundra............

Då rankingen utgår ifrån dem 25 bästa så borde väl milstolparna göra det?

But fuck it, i don't care anymore.

Om ni(du) nu e så milstolps kåta så ta den,tror inte att de finns många hos oss som bryr sig de minsta över vem som får den.

Ja får det till 6 inlägg utav O-G angående detta, hur är det med räkningen?
 

DeletedUser

Guest
Hur engagerat är det att meddela att man skiter i milstolpen ^^
 
Topp