milstolpar

DeletedUser

Guest
SHINO först till en mille OBF.

1 SuperHeroes in Nice Outfits 1,00 Mio.

Tror det svider i själarna hos våra vänner.. Eller vänta nu vad säger jag ! Fiender! ;)
 

DeletedUser

Guest
Länsstyrelsen till 100k poäng.

Edit: såg nu att det var Länsstyrelsen i egen hög person som skapat tråden /facepalm
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jaa :) Fast personligen tycker jag det bara är prestation i 1an, vilket SHINO knep ;)
 

DeletedUser

Guest
Jaa :) Fast personligen tycker jag det bara är prestation i 1an, vilket SHINO knep ;)

Tror inte det är någon annan som bryr sig om vad du tycker, står 1,2 och 3 i första posten, och då är det vad som gäller, så du kan ju sluta posta irrelevanta saker jämt och ständigt.
 

DeletedUser

Guest
Jaa :) Fast personligen tycker jag det bara är prestation i 1an, vilket SHINO knep ;)

sen om vi ändå ska gå runt o säga vad vi PERSONLIGEN tycker så tycker jag att domdom e den enda som egentligen uppnått något med 1mille i poäng och hälften så många medlemmar än dom andra 2 som haft 1mille :)
 

DeletedUser

Guest
Jaa :) Fast personligen tycker jag det bara är prestation i 1an, vilket SHINO knep ;)

Mm.. Personligen så tycker du kanske det .. Men vi andra tycker att man ska följa det som ''Trådskaparen'' sagt , 1,2 o 3 .

On topic:

OBF:

100k : 1: 2/12 Patteh 2: 3/12 BlackMagic

Vem var det som kom 3a?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag missade vem som kom 3:a till 100k OBF, helt plötsligt när jag kollade så var det en hel drös som hade det, så om ingen annan råkar ha koll på det så får väl just den posten lämnas tom

Angående stam 1 mil så var faktiskt D-P den tredje om man går på Sammanlagda poäng
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag siktar på först till 500k OBA tror du att man hinner innan julfriden?
 

DeletedUser

Guest
Ja :) Du var först till 500 K OB BTW och fortfarande ända. Vågar påstå att BlackMagic kommer två ;)

Rank Namn Besegrad
1 Gami 654.785
2 BlackMagic 499.067
3 UncleDirty 450.513
 
Topp