Milstolpar Värld 28

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
men gossar små vad e det ni inte förstår? inge gnäll för tusonde gången och ang fusk? hmm är det så så säger så hehe och ja ja..

Sen nukeadlar ni mig och det e gött att ni tar i så:p ja tågen åxå men det e klart när ni slagit sönder allt, kom igen fegisar hehe...
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att jag inte alls förstår va f...n ni håller på med här? jag får väl förfan skriva lite hur det är or? ni vet silver skedar har ni i munnen gossar små, vad i tusan vet ni egentligen, bara gaffla på gör ni hehe..
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
CrazyKid först till 50'000 mynt! Stort Grattis :)

aa8e88e965d449b0623d79c9b6080144.png
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Perf, antar att ni har koll på det där! Om inga klagomål kommer in så räcker det som bevis för mig :)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
The Fugitive: 1:a 25 mille OBA
DrZnuggles: 2:a 25 mille OBF
Scrubban 3:a 25 mille OBF
DrZnuggles 1:a 45 mille OBT
OnC 1:a 200 mille OBA
SuSa 2:a 100 mille OBF
OnC 1:a 250 mille OBT
Stam2 2:a 250 mille OBT
Första stam till 1000 vunna byar i krig: OnC :D
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
- Ny Era -

Nu har stora krig hållit på länge och en hel vinter har passerat vår värld. Vissa stammar har fallit och vissa andra finns kvar. Världen befinner sig i ett avgörande skede där vinsten kommer att avgöras inom en snar framtid, de stora utmanarna verkar vara OnC, SuSa, CW och Sparta. Välkommna till Lategame!:cool:

5adeb96266080c4aee25efdeca174caa.png

Som min egen definition av när Lategame säger, måste vi börja med presentera det som är anledningen till att vi befinner oss här. The Fugitive blev först till att nå 5 miljoner Poäng. Stort Grattis! Mycket starkt :D

1a2784474924f28dc39d38b081474436.png

Spänningen återstår för att vi ska få reda på vem nästa spelare till 5 Miljoner Poäng :)

Väl mött!
 
Topp