Milstolpar Värld 25

DeletedUser

Guest
Uppmärksammade att Beriden Bågskytt inte fanns med på V.25. Så den är nu borttagen ifrån milstolpelistan.

Ha en fortsatt härlig dag! :)
 

DeletedUser

Guest
Delia Ketchum har här med sin andra milstolpe på Värld 25. Detta genom att vara först till 10 Utmärkelser!

Stort grattis! :)
 

DeletedUser

Guest
Är väl egentligen bara en milstolpe som har något värde: Last man standing. :cool:

Men starkt jobbat, tar tid o trycka ut vänförfrågningar.
 

DeletedUser

Guest
Kan tyckas vara så.... Men är ju samtidigt roligt att fler spelare automatisk får chansen att få en milstolpe på forumet ifall man breddar utbudet :)
 

Delia Ketchum

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill passa på att tacka mina 62 vänner som gjorde det möjligt, alternativet var Marknadsguru brons :)
 

DeletedUser

Guest
Snälla respektera att detta ENDAST är en tråd för MILSTOLPAR och inget annat. Skulle uppskatta ifall inlägg som de två sistnämnda kunde lämna den här tråden och fortsätta på annat ställe.

Lägger ner tid för att denna tråden skall bli bra. håll er till ämnet tack!

(Tar inte upp denna simpla sak för att jag ska framstå som någon tjurig människa. Utan vill bara att folk ska förstå att det finns andra trådar på forumet om det nu inte handlar om UPPSATTA milstolpar på V.25)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Då det fortfarande bara finns 1 Murbräcka på Värld 25, Så kommer den trejde enhetsmilstolpen också gå till Judas av Damaskus

Mycket imponerande såhär långt att vara först till 3 enheter. Grattis Grattis! :)
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr kan jag inte nu sätta in någon på den posten då vi aldrig fick veta vem verkligen som var först.

Bra att du frågade i alla fall :)

Lycka till med fortsättningen av V.25. Ser att det går skapligt för dig :)
 

DeletedUser

Guest
Och som det inte var nog..... Är man först till MB, ska det betyda att man ska vara först till Katas? Njaa, egentligen inte.... Men så är detta fallet och så har det sätt ut även när vi pratade om stallet.

Så återigen stort grattis till Judas av Damaskus som nu knep åt sig först till Katapulter också.

Ta en dubbel i stallet och en dubbel i verkstaden. Betyder det också att han kommer vara först även till adel? Det är något som tiden får utvisa :)
 

DeletedUser

Guest
Vi gratulerar Hallonkräm till att vara först till 1000 poäng!

Mycket stark start :)
 

DeletedUser

Guest
Är man först till 1000 poäng så måste man säkerligen farmat än hel del. Vilket gjorde att denna milstolpe kändes hyfsat given till denna person.

Därför vill jag här med presentera Hallonkräms tredje milstolpe på värld 25:

Först till 10k farmade byar!

Stort grattis och bra kämpat! :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fast det är ju 3de eftersom jag var först till 1k byar också. ;) Tack. ^^
 
Topp