Milstolpar Värld 21

DeletedUser

Guest
Schlitzer är först till 1mille rövade råvaror. Riktigt bra jobbat. :)

Tack för rapporten, underlättar så när andra hjälper till :)


Men ett jättestort grattis till Schlitzer! 1 Mio rövat är en fin milstolpe att få... bra spelat! :)


Listan uppdateras! :awsm:
 
Reaktionspoäng
0
Onc - 1a stam till 100k OBA

Rank Stamnamn Besegrad
1 OriginalNickers.com 100.480
2 Obey the Biatch 92.764
3 Sergeants Of War 47.396
4 SuperSpammarna 43.629
5 League Of Legends 42.408
 

DeletedUser

Guest
Hittat en med först till 2 byar och adel (antar jag).

Yaay.jpg

Har ju fått milstolpen i spelet fast skulle vara skönt att ha honom här också!
 

DeletedUser

Guest
Hittat en med först till 2 byar och adel (antar jag).

Visa bilaga 1592

Har ju fått milstolpen i spelet fast skulle vara skönt att ha honom här också!

Tack Miniman för rapporteringen!

Jag sätter här med Sigurd Ring som först till två byar och Adel!

(Kan ändra ADEL ifall annan bevisning kommer fram)

Annars får jag bara gratulera Sigurd Ring för dina fina prestationer :)
 

DeletedUser

Guest
Medan jag håller på så kan jag även gratulera Hyomin för att ha nått över 10k OBF som spelare först.

Grattis. :awsm:
 

Sigurd Ring

New Member
Reaktionspoäng
0
Måste korrigera innan halva världen anfaller mig här också. Byn jag tog var en spelarby. Förra ägaren var Maaki, som borde få äran av att bli adlad först. Att det sedan ser ut i TW-stat som att jag ägt 2 byar från start av spelet är ju lite märkligt....

Kan också bekräfta att jag var först med adelsman
 

DeletedUser

Guest
Byn jag tog var en spelarby. Förra ägaren var Maaki, som borde få äran av att bli adlad först.

Kan också bekräfta att jag var först med adelsman

Jättebra att du meddelar detta. Allt ska bli rätt nu. Förlåt att jag inte tittade efter bättre :)
 

DeletedUser

Guest
Poängkung (Nivå 1)

Du har uppnått första poäng i egenskap av 10.000!

RapiDoodle först till 10k poäng :)

Du kan ändra Först till spjut till Rapidoodle då Nicovichen spelar på just RapiDoodle.

/wadman
 

DeletedUser

Guest
Poängkung (Nivå 1)

Du har uppnått första poäng i egenskap av 10.000!

RapiDoodle först till 10k poäng :)

Du kan ändra Först till spjut till Rapidoodle då Nicovichen spelar på just RapiDoodle.

/wadman

Tack för uppdateringen Wadman! Bra jobbat av er! :)

Uppdaterar listan nu! :)
 

DeletedUser

Guest
Medan jag håller på så vill jag även gratulera OnC för ännu en OBA-stolpe! Först till 250k OBA, grattis! :)
 

DeletedUser

Guest
Du kan ändra Först till spjut till Rapidoodle då Nicovichen spelar på just RapiDoodle.

/wadman
Eeeh? De där går inte äns ihop, för det var inte Rapidoodle kontot som fick första spjutet? Dvs det kan inte bytas till ett annat namn för han har bytt konto, då det kontot inte hade första spjutet, dvs det blir en lögn. Right?
 

lolmanned

Member
Reaktionspoäng
0
Eeeh? De där går inte äns ihop, för det var inte Rapidoodle kontot som fick första spjutet? Dvs det kan inte bytas till ett annat namn för han har bytt konto, då det kontot inte hade första spjutet, dvs det blir en lögn. Right?

Nico ville bara inte avslöja sitt ign då, nu vet ändå alla det. :p
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Eeeh? De där går inte äns ihop, för det var inte Rapidoodle kontot som fick första spjutet? Dvs det kan inte bytas till ett annat namn för han har bytt konto, då det kontot inte hade första spjutet, dvs det blir en lögn. Right?

Har du några andra tider får du mer än gärna dela med dig av dessa GDK.


EDIT: Tack Calle/Fredrik.
 

DeletedUser

Guest
Har du några andra tider får du mer än gärna dela med dig av dessa GDK.


EDIT: Tack Calle/Fredrik.

Ge mig tiden då för när RapiDoodle kontot fick spjutet. Har du det? Du kan inte ta ditt gamla kontos tid och säga att Rapidoodle fick samma tid. Det går inte ihop.

Mycket dåligt av Deadly Posion må jag säga, det har inte visats någon tid för att Rapidoodle ska få denna belöning? Väldigt dåligt.
 
Topp