Milstolpar & premiärer v 9

DeletedUser

Guest
Vad menas med sticky? Här är google translates alternativ...:
1. Klibbig
2. Orörlig
3. Besvärlig
4. Obehaglig
5. Geggig

Alltså, antingen ska tråden göras kletig och obehaglig, eller så att ingen kan skriva i den. Har jag rätt nu? :eek:

Sticky = Viktig så att den ligger i "topen" av alla trådar här i v9 delen så man lättare hittar den. :rolleyes::cool:
 

DeletedUser

Guest
Haha, men det verkar väl lite rimligt att man skulle göra tråden obehaglig? Men hur man ska få den obehaglig vet jag inte...
 

DeletedUser

Guest
@ FilippiliF:
Jag tycker att alternativ 2 är alldeles utmärkt.

"Orörlig" - Sitter kvar, kan inte flyttas.

De trodde du antagligen inte, att du svarade på din egen fråga? Att du vägrade se svaret fast du skrev det själv är en annan sak. ;)


@ Er andra som bönar om att den ska bli geggig eller något:

Jag ska kika på den från A-Ö och beroende på hur mycket dynga jag hittar i den och om jag lyckas hitta en intressant tråd värd att hänga på väggen så kommer jag också att göra det. ;)

//Humble
 

DeletedUser

Guest
Skulle man inte kunna skriva in datum på milstolparna också? Det kan bli lite intressantare att se senare då.

Förresten, angående mina alternativ till sticky: "orörlig" tyckte jag lät som "låst" eller något sånt, så jag tänkte inte så mycket mer på den :rolleyes:
 

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle man inte kunna skriva in datum på milstolparna också? Det kan bli lite intressantare att se senare då.

Förresten, angående mina alternativ till sticky: "orörlig" tyckte jag lät som "låst" eller något sånt, så jag tänkte inte så mycket mer på den :rolleyes:

Jo försök få in datum också! =)
Ska bli kul sånna fall att kolla senare...
 

DeletedUser

Guest
borde det inte funnits "försten till 1337" då hade ju jag vunnit :D
 
Topp