Mhh senaste karta?

DeletedUser

Guest
Tänk att bara för några veckor sen var det fred, och nu BANG Världskrig, det går jäkligt fort i svängarna^^
Men det är skoj att se att denna värld lever.
 

DeletedUser

Guest
Här har ni en karta. den är gjord i TWplus, då stats var nere. det tar en stund att ladda.
 

DeletedUser

Guest
Tittade bara på vilka som var i direkt anslutning till oss. MASH är det, nämligen. :D

Men visst... Ibland är det bra att inte bara kliva ur sängen på morgonen. Jag kanske borde prova att vakna med! :D
 

DeletedUser

Guest
Ny karta

Gjorde precis en liten karta över hur det nu ser ut i top 5 V3...
Enjoy!

v3mapfj6.jpg
 

DeletedUser

Guest
jag tror att v3 är den värld som är närmast ett avgörande, även om det är långt bort.
 

DeletedUser

Guest
TjekanC är helt klart #1 i w3 nu. Dom ligger kompakt men har endå mycket utrymma för att växa.

Snygg karta
 

DeletedUser

Guest
Hu vilken total dominans! Det är nästan så att man blir mörkrädd här nere i sydvästra hörnet! Det ska bli spännande att se vilka de kommer att kriga mot.
 

DeletedUser

Guest
Tack för dom snälla orden ;)
Min första PS editade karta detta :)
Har ni några synpunkter på om jag borde skriva med något annat eller något som borde ändras så är det bara att dra iväg ett "privat meddelande" här på forumet =)
 

nitlotten

Member
Reaktionspoäng
0
Tack för dom snälla orden ;)
Min första PS editade karta detta :)
Har ni några synpunkter på om jag borde skriva med något annat eller något som borde ändras så är det bara att dra iväg ett "privat meddelande" här på forumet =)

Hade varit sjukt roligt och se nwcw familjen med där även om dem inte är rank 6 :)
 

DeletedUser

Guest
Sådär då^^
kartav3mwcwbd7.jpg

Ni får ursäkta att den blev lite mindre, misstag från min sida...:(
 
Topp