Mhh senaste karta?

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har gjort ett par kartor själv, inga som jag gjort puplic däremot då jag vart för lat att göra hela världen så har bara tagit nordbiten.

Och det beror på vilket lager man lägger det i. Du ska se att jag kan få DC att se mycket större ut än det visas på den kartan, utan större fuffens ^^
 

DeletedUser

Guest
Jag har gjort ett par kartor själv, inga som jag gjort puplic däremot då jag vart för lat att göra hela världen så har bara tagit nordbiten.

Och det beror på vilket lager man lägger det i. Du ska se att jag kan få DC att se mycket större ut än det visas på den kartan, utan större fuffens ^^

Bara att zooma in så blir de större va? ;)

Nejmen det är klart att de är större än det man ser där
Är ju en topp 20-stam
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Neh, men när man skapar kartorna så gör man prickarna större för att de ska synas bättre, annars får man en rätt så kluttrig och ful karta.

I och med detta så måste man prioritera vem som ska synas bäst, helt enkelt lägga lagren i olika ordning, för någon måste ju vara över den andra då de täcker varandra.

Tyvärr så verkar DC hamnat rätt lågt båda gångerna :p
 

DeletedUser

Guest
om inte jag är helt borta så ligger DC 13 på rankingen, och det där är topp 15 med familjer, så de hamnar långt ner i prioriteringen
 

DeletedUser

Guest
Är det nån som har räknat ihop alla akademier och sett vilken som är den största familjen?

Nån som kan göra det åt mej?
Med genomsnittspoäng och allt skulle sitta fint :)
 

DeletedUser

Guest
kan mycket väl vara några fel här och där...
VVV
stammar: 3
poäng: 104 437 433
byar: 10 729
medlemmar: 177

Stribe
stammar: 6
poäng: 120 148 421
byar: 12 691
medlemmar: 381

LCN
stammar: 4
poäng: 109 386 802
byar: 11 555
medlemmar: 263

WCW
stammar: 5
poäng: 182 857 332
byar: 19 260
medlemmar: 383

Ni!
stammar: 3
poäng: 57 102 545
byar: 6144
medlemmar: 209

UF
stammar: 3
poäng: 75 248 999
byar: 7864
medlemmar: 191

DC
stammar: 4
poäng: 51 021 810
byar: 5891
medlemmar: 297
 

general vårtsvin

New Member
Reaktionspoäng
0
Glöm inte LCN nya akademi 10 mille till ska du lägga på LCN till.Sen att jag tycker VVV verkar mycket starka med endast tre akademier och den summan.Sen Stribes 6 akademier är jag tveksam till men det är ju min åsikt.LCNs har ju bra rank och så men kan få problem med.Nwcma har enligt mig över drivet med akademier då Nwcma sliter för att ta en by från FRED kriget till exempel förlorar nån akademi kanske 2 byar till FRED.Detta är min åsikt och kan vara helt åt skogen och att de jag är imponerade av kanske inte alls är så bra eller tvärtom.Vill bara förtydliga om vad detta är och det jag menar är att jag tror men vet inte nåt så ingen stam ta inte till er jag tror bara detta.
 

DeletedUser

Guest
Tillhör verkligen STsWCW WCW-familjen?
De skulle ju lika gärna kunna tillhöra ST-familjen

Eller är de alla en enda stor familj nu?
 

DeletedUser

Guest
det funderar jag också på, iom att STsWCW är en hybrid, som en sorts brygga... den tillhör egentligen båda familjer, och då borde de ju vara familj också...
 
Topp