Mest hatade...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tråden ska handla om den mest hatade personen i v6.
Ni, spelarna i v6 får beskriva och tala om vilka ni har mött på som har haft den taskigaste, drygaste, besvärligaste attityden hittills.
Va inte rädda för att namedroppa nu men inga personliga påhopp. Motivering till erat val är ett krav.

Eftersom jag är trådskaparen så börjar jag naturligtvis...

Spelare : Empolie

En medlem ifrån LEGO som låg granne med mig men som jag till slut beslöt att attackera, farma och förstöra för.
När han förstod att han inte stod en chans mot mig så valde han att säga några svordomar och istället för att reporta honom så fick jag honom att klicka på Inställningar - Börja om och så hade man en en barbarian by som granne :)
 

DeletedUser

Guest
Hata är ett starkt ord !

Jag tycker dock inte allt för bra om Stamhoppare .....
 

DeletedUser

Guest
hahaha fan va jag älskar det här forumet.. öppen mobbing är det bästa som finns.. ;)

Kan ärligt säga att det inte finns en enda spelare jag hatar.. men finns många idioter :D
 

DeletedUser

Guest
hahaha fan va jag älskar det här forumet.. öppen mobbing är det bästa som finns.. ;)

Kan ärligt säga att det inte finns en enda spelare jag hatar.. men finns många idioter :D

Då har du inte mött mig än ;)

Jag har en men vill inte säga namn han vet vem det är ändå;)
Jag kan säga att den personen jag pratar om är en person som tror sig kunna mer än vad han/hon vet och skall alltid vara bättre än en när man pratar med han/hon.
 

DeletedUser

Guest
Då har du inte mött mig än ;)

Jag har en men vill inte säga namn han vet vem det är ändå;)
Jag kan säga att den personen jag pratar om är en person som tror sig kunna mer än vad han/hon vet och skall alltid vara bättre än en när man pratar med han/hon.

ME... :) ;p Eller?
 

DeletedUser

Guest
Vi kan väl börja med 99% av alla under 15 år.
Alla som tror att de är bra/ tror de är "legender".
Alla som har "fula" press(ar).
De som försöker skriva på engelska även fast de inte kan... (använd en översättare... da'a)

Och det finns för många för att bara nämna en enskild spelare :D
 

DeletedUser

Guest
Puhh, tur att jag nyss fyllt 15 då :D men jag kan dock hålla med lite :p
Fast måste också säga att det kan pigga upp rätt mkt när man skall adla dem och man får trevliga meddelanden tbx :D
 

DeletedUser

Guest
1. Känns som om tråden har fel namn, hat är ett på tok för starkt begrepp för att användas om personer man alldrig mött. "Mest ogillade" kan vara ett altenativ.

2. Överlag hänga ut spelare bara på g av personliga åsikter hör inte till det här spelet enligt mig. Ogilla inne i spelet här i allmäna är vi alla likar, ha lite vid seende.

3.håller med om att stamhoppar är jobbiga specielt dem som får def i varje ny stam...

jag har sagt mitt!
 

DeletedUser

Guest
Vi kan väl börja med 99% av alla under 15 år.
Alla som tror att de är bra/ tror de är "legender".
Alla som har "fula" press(ar).
De som försöker skriva på engelska även fast de inte kan... (använd en översättare... da'a)

Och det finns för många för att bara nämna en enskild spelare :D

Jag är mest hatad.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Verkligen duktiga ni är.


Jag hatar nog ingen faktiskt.


Skulle dock prylat skiten ur många. Men de är nog bara för de är allmänt jobbiga och ganska sega i hjärnan.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp