Mergatroid 5 000'000!

DeletedUser

Guest
Ett tydligt tecken på internadlings sjuka.. borde igentligen få åka in till akuten :p


Men det e starkt jobbat :)
 

DeletedUser

Guest
Ett tydligt tecken på internadlings sjuka.. borde igentligen få åka in till akuten :p


Men det e starkt jobbat :)

Dude, kolla här, samtliga som har lämnat utgör inte en speciellt stor andel av hans poäng!

Ecalos


Och om du orkar kan du kolla igenom hans erövringsstatistik, inte speciellt många erövringar från någon utan stam....

Erövringsstatistik
 

DeletedUser

Guest
Inte för att jag tyckerd et är fel med internadlingar men att säga att Merga inte slitit för sina byar är bara löjligt, gnäll på mig istället haha
 

DeletedUser

Guest
För att kunna internadla krävs ju att någon i stammen slutar spela. Det händer inte särskilt ofta i Ecalos :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
För att kunna internadla krävs ju att någon i stammen slutar spela. Det händer inte särskilt ofta i Ecalos :rolleyes:

tror jock de rock hade mer poäng här en gång i tiden också?:rolleyes:
därför afrot byte kanske? xD
nu går jag lite offtopic;) med lite vild teori :p

nej, dem som säger, att det har vart intern adling alltihopa är nog ganska borta:p
 

DeletedUser

Guest
tror jock de rock hade mer poäng här en gång i tiden också?:rolleyes:
därför afrot byte kanske? xD
nu går jag lite offtopic;) med lite vild teori :p

nej, dem som säger, att det har vart intern adling alltihopa är nog ganska borta:p

Vad har Mergatroid med att göra vad afrot noblar eller inte noblar?

Alla f.d. YY spelare internadlar alltså V.V.V?
 

DeletedUser

Guest
dem delade bland annat stam och jag försökte beskriva en liten idiotisk teori som kanske ändå stämmer som jag bara kom på för att jag typ va hög :p

han byte till war för att intern adla jock de rock från ecalos xD
det jag hittat påpekar till och med denna absurda ideén xD
http://twstats.se/sv4/index.php?page=player&mode=conquers&id=110712

ähm fan va tung jag är,:p bör va hög oftare;)
 

DeletedUser

Guest
dem delade bland annat stam och jag försökte beskriva en liten idiotisk teori som kanske ändå stämmer som jag bara kom på för att jag typ va hög :p

han byte till war för att intern adla jock de rock från ecalos xD
det jag hittat påpekar till och med denna absurda ideén xD
http://twstats.se/sv4/index.php?page=player&mode=conquers&id=110712

ähm fan va tung jag är,:p bör va hög oftare;)

Fortfarande handlar det inte om Mergatroid. Du hade kanske kunnat skriva dina ideér i Svensktafro tråden? Jag tror att afrot hade uppskattat det lite mer :)

Grattis igen Mergatroid. Ingen förtjänar det mer ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag internadlar JDR för att jag ska få en koloni utanför bollen så jag kan adla tomtar som dig.
 

DeletedUser

Guest
:p
alltid kul med kolonier ;)
vad ajg sett finns det ganska många tomtar i bollen kvar, vrf inte ta dem först?:confused: ;)
 

DeletedUser

Guest
:p
alltid kul med kolonier ;)
vad ajg sett finns det ganska många tomtar i bollen kvar, vrf inte ta dem först?:confused: ;)

Vilka menar du nu? alla som klarat sig i bollen fram till nu är inga "tomtar". Du ska inte anklaga andra när du själv bara adlar barbarian:rolleyes:

btw, blev du lite rädd när afrot "hotade dig"?
 
Topp