massinvite

DeletedUser

Guest
jag har inga då jag har egen stam redan, trots ja ligger på rank 74 xD
 

DeletedUser

Guest
Rapporter -> Filter -> Blandat
Inbjudningar från stammar

Kryssa i och tryck Konfigurera filter
 

DeletedUser

Guest
det verkar ju ändå som om dom stammar som skickar massinvite klarar sig bra ändå för som stammen jag leder kör inte med sånt men så är det sällan några som kommer utifrån heller och är ju en ganska känd stam finns ju okända som på någon dag är uppe i toppen är inte det pga. massinvite så vet inte jag.. i annat fall måste man ha ett j*vligt stort kontaktnät här på tw
 

DeletedUser

Guest
eller bara fake nick? om det är okända i kända stammar du menar..
 

DeletedUser

Guest
näää menar okända stammar som får in en massa medlemmar direkt på dom startar och fortsätter så..
 

DeletedUser

Guest
näää menar okända stammar som får in en massa medlemmar direkt på dom startar och fortsätter så..

Gissar de flesta startade sin kariär på tw genom att prova spelet får en invite från en mass invite. Man var inte så noga i början ;)
Idag spelar det lite för mycket roll skulle jag anse..
 

DeletedUser

Guest
Gissar de flesta startade sin kariär på tw genom att prova spelet får en invite från en mass invite. Man var inte så noga i början ;)
Idag spelar det lite för mycket roll skulle jag anse..

har aldrig gått med i en stam som bjudit in mig, bara sökt, och har en duglig förklaring för alla stammar jag spelat i.
 

DeletedUser

Guest
har aldrig gått med i en stam som bjudit in mig, bara sökt, och har en duglig förklaring för alla stammar jag spelat i.

aa.

Jag talade efter egen erfarenhet.
Jag började bara som en kul grej hade lite på, men nu sitter man här och älskar spelet!

Massinvite är ett välkommet inslag i spelet som hjälp för nya spelare!
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Massinvite är för stammar mellan rank 30-500, högre stammar borde ha krav på medlemmarna ;) Har aldrig gått med i en massinvite ;o
 

DeletedUser

Guest
Massinvites är bra för nybörjarna, Dom lite mer erfarna spelarna är ju för bortskämda för att gå med på det, Vilket innebär att alla nybörjare klumpas ihop.
 

DeletedUser

Guest
Massinvites är bra för nybörjarna, Dom lite mer erfarna spelarna är ju för bortskämda för att gå med på det, Vilket innebär att alla nybörjare klumpas ihop.

håller med men även erfarna spelare går med i massinvites bara för att bli ledare och upplösa stammen ^^
 
Topp