Mash vs CAF?

DeletedUser

Guest
Mash och Caf krigar, någon insider förklaring till kriget tack?

Några Mash spelare har gått över till CAF och nu är dem plötsligt i krig. Var lämnade dessa spelare ens från början, sånt trodde man aldrig om en stam som MASH.

Edit: Kan vara helt ute och cykla =D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
lol, tror du är helt fel ute :eek:

De enda jag vet om världen är det jag har sett från uppdaterande kartorna. Tacksam för svar då det kan vara roligt att veta anledningarna till varför stammar adlar som de gör :)

Inte många som delar med sig på v.3's externa forum, ganska dött ;O

Edit: De adlar dessutom av varandra, ganska svårt att tro annat
 
Senast redigerad av en moderator:

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Mash och Caf krigar, någon insider förklaring till kriget tack?

Några Mash spelare har gått över till CAF och nu är dem plötsligt i krig. Var lämnade dessa spelare ens från början, sånt trodde man aldrig om en stam som MASH.

Ja vi skall göra vad WCW inte lyckades med.

Mash kan man aldrig lita på, vad skall de hitta på härnäst? Anfalla mig?

Har försökt, men hittar inte dina byar!?! Har du några kvar?
 

DeletedUser

Guest
vet inget om detta. och lär ju va konstigt om vi hade krig med dom i sånt fall hade man ju vetat om det ;)
 

DeletedUser

Guest
kan säga att vi inte krigar i alla fall(om nu inte dom andra caf stammarna har börjat att köra ett eget race vilket jag tvivlar på)
 

DeletedUser

Guest
kanske det ;) har inte kollat så mycket på varken tw-stats eller på dom andra stammarna den sensate veckan(har haft fult upp men annat). kanske ska uppdatera mig lite ;) men det är inget som står i forumet som jag kan läsa
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Har du satt på kaffet

Har försökt, men hittar inte dina byar!?! Har du några kvar?

HaHaHa, lustigkurrar

Ni har ju försökt tidigare, men klagade på mitt kaffe redan då, så denna gång får ni bara saft
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Haziro21


Det är inte nyttigt att vara så nyfiken och ställa så ledande frågor.

Du riskerar att få felaktiga svar, då vi inte vet vem du är och inte känner igen dig.

Vad skall du med all denn info till? Du spelar ju inte här , enligt din egen utsago.
 

DeletedUser

Guest
Haziro21


Det är inte nyttigt att vara så nyfiken och ställa så ledande frågor.

Du riskerar att få felaktiga svar, då vi inte vet vem du är och inte känner igen dig.

Vad skall du med all denn info till? Du spelar ju inte här , enligt din egen utsago.

Alltid kul att vara uppdaterad även om man bara är en åskådare och inte är aktiv.

Jag är inte nyfiken. Bara jag får veta allt. :)
 

Kött e gött

Member
Reaktionspoäng
0
Tusan, jag som hade tänkt gå över till Mash och adla Tinglo :D

Det får bli en annan gång Tinglo och du får fortsätta stå ut med mina fejkoffensiver och inga riktiga attacker än ;)
 
Topp