Macbengt´s portfolie

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Hallå, föll för grupptrycket och lägger upp ett "litet" urval av mina signaturer :)

Tillsalu.png
- inget namn jag vet ;)

MacbengtRasta.png


Macbengtprickar.png


MacbengtLaser.png


MacbengtJedi.png


Macbengtfglar.png
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Macbengt11.png


Macbengt10.png


Jokerdubbel.png


346s5kx.png

Det var allt för denna gång! Vill ha konstruktiv kritik tack. Inte bara att jag suger eller liknande :)

Är du intresserad av någon? Hör av dig i PM på forumet så ser vi vad vi kommer fram till!

Macbengt
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hur kan man ge konstruktiv kritik till en som kan allt man möjligtvis kan kunna?
 

DeletedUser

Guest
tycker att huvudgrejen med dina signaturer är att dina fonter alltid passa extremt bra och är extremt snygga.
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Det råder delade meningar där ;) Själv tycker jag verkligen inte det men jag bugar och bockar!
 

DeletedUser

Guest
Tillsalu.png


Macbengtfglar.png


Gillar dessa skarpt, framförallt den första.

sköna färger och bra fokus.
dock gillar jag inte texten i den undre bilden, den passar inte in. prova placera den lite doldare och sänk opacityn på stroken.
sen ser blomman till vänster ut som den är inklistrad. den smälter med andra ord inte in så bra.
prova ta bort shadow effekten och placera blomman lite mer till höger så en del av den kommer under närmaste fågelns vinge.


lite konstruktiv kritik bara:)
keep it up!
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Tackar! Håller med dig helt. Dessa är ganska gamla och jag har lärt mig mycket sen dessa :) Skall se om jag kan redigera dem lite under helgen. :)
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Prövade en ny genre idag, tack vare en bra guide blev resultatet bra tycker jag :)

Säg vad ni tycker! ;)

Edit: Pinuppan blev lite dåligt urklippt men jag kommer editera igen när jag orkar justera det.

346s5kx.png
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Justera

I like it, möjligtvis mörkare vid mitt-sektion på vänstra sida samt att pinuppans kontrast borde mjukas upp.
+rep!
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Justera

I like it, möjligtvis mörkare vid mitt-sektion på vänstra sida samt att pinuppans kontrast borde mjukas upp.
+rep!

Okej, tack. Anledningen till att pinuppan ser "dålig" ut i kontrasten är för att den skall ha blivit missfärgad och se lite gammal ut. Det kanske dock blev lite mycket haha :)
 

DeletedUser

Guest
testa att lägga en lite mörkare glow runt pinuppan. det kan förenkla urklippningen och ge en rätt snygg effekt till hela bilden. kan vara värt ett försök iaf, vet inte riktigth ur det blir. (har en snygg bild i huvudet iaf^^ )
 
Topp