Luxaxix is back

DeletedUser

Guest
Hejhej!

Några känner troligtvis inte igen mig, men för er som gör det, oavsett om ni tyckte om mig eller inte så är jag tillbaka här för att scripta. Har blivit riktigt sugen på att nöta ut tangentbordet lite :)

För er som inte känner igen mig så spelade jag på V10 för ett år sedan, och började då även att scripta. I början var det mest lagning/modifiering av andras script, men i slutet byggde jag även egna helt från grund, mestadels inofficiellt, men även ett stort officiellt: Luxaxix Byggscript

Tröttnade på TW och slutade därför även med scriptningen kort efter det, och byggscriptet förfall, men nu kliar det rejält i fingrarna :)

Så vad vill jag ha er hjälp med?
1. Ni som kommer ihåg mig får gärna skicka iväg ett pm och hälsa :)
2. Behöver en liten uppdatering på vad som hänt det senaste, läste lite snabbt om något Scriptarkiv eller vad det var. Uppdatera mig gärna om reglerna också. (Ja jag är lat :p)
3. Request a script!
4. Request an old script! (För att fixas)
5. Gimme resources att scripta på. (d.v.s. konto) (Lämpligast den som requestar scriptet)

Tack på förhand!

//Luxaxix
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
Jag skulle kunna ge dig en lång lista på script som behövs till .se som jag inte orkat skriva/modifiera själv. :]


amp.
 

Florre

Member
Reaktionspoäng
0
Hej! Jag nickade sofiaälskling förut så jag känner igen dig! :)

Fixa ditt byggscript! ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle kunna ge dig en lång lista på script som behövs till .se som jag inte orkat skriva/modifiera själv. :]


amp.

"Script Ansvarig" låter som du skulle kunna ge mig en snabb sammanfattning av vad som gäller? :)


Hej! Jag nickade sofiaälskling förut så jag känner igen dig! :)

Fixa ditt byggscript! ;)

Behöver Konto för att kunna göra någonting överhuvudtaget :)
 

DeletedUser

Guest
Relax maked the script 1 year ago ;) You change the name, you put your name ;) Faker ;)
 

DeletedUser

Guest
Relax maked the script 1 year ago ;) You change the name, you put your name ;) Faker ;)

Lol what are you talking about?
I haven't done all my scripts from zero, but "Luxaxix Byggscript" is all mine, and is written from nothing. As you can see in the source code, there are Swedish comments, written by me, and even some of the variable names are in swedish, even though I've tried to have them in english since åäö doesn't work in javascript. I got all the previous versions, betas and tries, every single document is on my computer.

I haven't copied one single shit from anyone else into that script, and you can't prove me wrong cause I am right :)

Ber om ursäkt för att det inte blev av något, men intresset var helt enkelt för litet, antingen för att ni har alla skript ni vill ha eller för att ingen vill ha skript längre.

//Luxaxix
 
Topp