Loveparade tackar för sig.

DeletedUser

Guest
Vet att dom flesta av er undrar vem jag är, jag är inte den som för väsen av mig varken på externa eller i TW.

Vill tacka för en rätt trevlig värld med ganska mycket olika slags krig, konspirationer, samarbeten som varit mer eller mindre lyckade beroende från vilken sida man ser det från. Det har inte fattas action iallafall, om det är det man varit ute efter.

Har gjort en del nya vänner som jag ser fram emot att kanske spela med igen, eller möta, man vet aldrig i TW vilken sida man kommer på om man inte orkar direkt hålla sammanhållning från värld till värld.

Min tid i cbc var rätt kul, en brokig skara av människor med olika skill levels. Inga namn nämns så ingen blir glömd heller.

Stor eloge till O-G som dominerat totalt, speciellt Tits då. Har aldrig sett en bättre starter sen jag började spela på V7, även om han verkade ha lite semester häromdan då mitt off blev ivägskickat mot honom ;)

Var uppe på rank 13 som bäst, vilket jag tycker rätt hyfsat även om jag aldrig sökte upp några konflikter mot toppspelare.
En 5e plats på OBA är jag väldigt nöjd med, _kanske_ kan klättra en placering till då jag har några offbyar fortfarande på väg.


Vi lär alla mötas i en senare värld!

Mvh Loveparade.
 

DeletedUser

Guest
Min tid på v15 var kort, så ur det perspektivet har jag inte mycket att säga. Men som gammal vapendragare så säger jag så här: V15 blir en kompetent och skicklig spelare mindre. Ha det!
 

DeletedUser

Guest
En eloge Loveparade, både till din insats och till ditt testamente. Way to go!! Så TW ska liras och tolkas... GL framöver
 
Topp