LOVANDE stammar?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
UrbanT som alla tycker är så imponerande och lovande. Var är dom? Det enda jag ser av dom är när våra spelar tar deras byar iallafall..

hahaha ja för det har hänt så himla många gånger här? :)
vad jag vet har vi inte haft några ink från er över huvudtaget
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Kom igen om några månader :)

Har inte sett att vi förlorat ngt dock, måste jag ha missat :(

Hehe =) Jodå, visst har ni haft det.

Vi får väl se vad ni kan åstadkomma. Ni ser ju starka ut, men ja.. Ni har väl kanske inte lagt till oss som fiender, och därför har vi inte haft er som ett problem antar jag.
Vi har ju haft andra stammar att kötta så det har väl blivit att vi har haft våra egna projekt =)
 

DeletedUser

Guest
Kollade våra adlingar, och en av dom har mycket riktigt varigt med i UrbanT, men hurvida han var med i stammen under själva adlingen vet jag inte, kan ju ha varigt en före-detta-medlem:p
 

DeletedUser

Guest
Hehe =) Jodå, visst har ni haft det.

Vi får väl se vad ni kan åstadkomma. Ni ser ju starka ut, men ja.. Ni har väl kanske inte lagt till oss som fiender, och därför har vi inte haft er som ett problem antar jag.
Vi har ju haft andra stammar att kötta så det har väl blivit att vi har haft våra egna projekt =)

Och snälla -vendetta- , Sluta få oss att framstå bättre än vad vi är:(
 

DeletedUser

Guest
Kollade våra adlingar, och en av dom har mycket riktigt varigt med i UrbanT, men hurvida han var med i stammen under själva adlingen vet jag inte, kan ju ha varigt en före-detta-medlem:p

Är ju rena gais-matematiken o påstå att ni adlat av oss för att du adlat en spelare som slutat i vår stam :)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Slutat? Okej.. Då såg jag fel. Men sist jag kollade så var han med i stammen, nästa gång var han adlad. Så sry, men det gick för fort för mig... =/
 

DeletedUser

Guest
Är ju rena gais-matematiken o påstå att ni adlat av oss för att du adlat en spelare som slutat i vår stam :)

Hoppas du inte menade MIG :eek:

(och det måste du gjort för att du citerade mig, läs igen, så förstår du nog vad jag menade :) )

Sist jag kollade hade jag bara 1 by:p
 
Senast redigerad av en moderator:

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Okej men de e gött att jag har bättre koll på v8 än er. Han var inaktiv. Blev gul och fick foten. Lirar med honom på v2. Om han varit aktiv hade ni kunnat feglömma hans by.
 

DeletedUser

Guest
stammar

Någon som vill gå med i PowerTheWorld?:D den har 4700 poäng.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
nej du sa något liknande, Random plockar byar av UrbanT
när ni i själva verket tog en inaktiv spelare på 380p:)

Det var inte han ^^. Kyo- sa att DL varit med i UT men han visste inte om han var det under adlingen (går att se på TW-Stats btw).

Skynda er å skriv nåt On Topic innan Twilight vaknar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp