LOVANDE stammar?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

osmaförfan

Member
Reaktionspoäng
0
*L* du vet att du ligger inom adlingsavstånd va? <3


Ja jag är fullt medveten om det. Det är är fortfarande lika orka när folk lyfter fram sina egna stammar, det förstör ju hela grejen med den här tråden. Spelar ingen roll om jag ligger vägg i vägg med dig eller 3 dygn bort, fortfarande lika orka som sagt.
 

DeletedUser

Guest
Henke föddes av man, därför han är som han är.

Edit: Och att ligga så packat som ni gör är ju bara positivt deffensivt. Vissa spelare i klungan har typ 10 timmar till närmaste 2k by utanför stammen...
 
Senast redigerad av en moderator:

osmaförfan

Member
Reaktionspoäng
0
Henke föddes av man, därför han är som han är.

Edit: Och att ligga så packat som ni gör är ju bara positivt deffensivt. Vissa spelare i klungan har typ 10 timmar till närmaste 2k by utanför stammen...


Vem är Henke och vilka är det du pratar om nu? Sorry att jag är lite lost.
 

DeletedUser

Guest
De är fint killar, eller som ja brukar säga till min schäfer när han försvarar mig mot lillsyrrorna "duktig vovve"

Men tråden handlade tyvärr inte om mig, även om ja ser att många hellre velat ha "GoW - Er Gud, kommentera" som topic.

:D eller "GoW - Vilken kändis är lik Guden irl?"

Eller kanske tom "Tillbe er sanna Gud - GoW aka Henrik"
 

DeletedUser

Guest
henke är en uppmärksamhets sugen tonårs pojke som ska göra lumpen och kanske kmr tebax ltie mer moget, men tror inte det;)

dessutom är han en av .se's bästa lirare, vilket många inte vill höra, men så är det tuffluck^^
dessutom är han not tw's mest hatade lirare, för att ingen har bra humor.

fatar fan inte hur alla kan dampa på han, att han skriver sin egen stam är ju en väldigt oväntad aktion av honon;) tyvär stämmer det ju och de allra flesta stammarna skulle va lovande om de hade honom:p
om det skulle finnas en tråd om lovande spelare skulle han nog va den första som skrev upp nån, det skulle va han, nobody beets the god u know ;p
 

DeletedUser

Guest
Bäst att gå ontopic innan Twille kommer och delar ut varningar ;)
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Har nyss sagt till om rättning av detta under forum och så gårs det off-topic med en gång...

Med andra ord så blir det på denna tråd

Geschlossen
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp