LoL ger sig in i pantbranschen

DeletedUser

Guest
Vad jag förstår så sitter du på mynameispwn, rätta mig gärna om jag har fel, och det jag menar är att du troligen inte skulle göra så stort avtryck även om du valde att disponera mer av din tid in game och mindre härute. :)
 

DeletedUser

Guest
Vad jag förstår så sitter du på mynameispwn, rätta mig gärna om jag har fel, och det jag menar är att du troligen inte skulle göra så stort avtryck även om du valde att disponera mer av din tid in game och mindre härute. :)

Sitter där ja. Men finns även på andra konton i form av KÖ.
Anledningen till att jag är här ute och hänger är ju för att jag får för lite incs :D 70 tar inte lång tid att döpa om och organisera upp.
 

DeletedUser

Guest
Får får vi väl sett till att ändra på det snart ;)

Lycka till därinne :)
 

DeletedUser

Guest
Får får vi väl sett till att ändra på det snart ;)

Lycka till därinne :)

Hejsan Fafflan, kul att se dig :p Du kanske kan bidra till våran ökade aktivitet i spelet ;) du ger oss lusten och högre aptit när du e här och förgyller får dag? :awsm:

Lol kämpar på bra, men dock vart tog alla fejks vägen :O
 

DeletedUser

Guest
Kul att jag lyckas med nåt i alla fall :)

Vi var tvungna att fokusera fullt på defensiven. Själv har jag 6 inkommande :(
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Skamset från Cola's sida att inte ens tatt nån retake :thinking: fyyyyyyyy, speciellt Law!!:crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Ett smart drag av Lol att kliva in i kriget, dock så förändrades inte poängställningen utan att moralen i Cola sjönk och internakonflikter uppstod, tror hade det inte inträffat så hade vi hållt ett bra till.

Cred till eran planering och intåg i kriget, smart gjort:awsm:
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ett smart drag av Lol att kliva in i kriget, dock så förändrades inte poängställningen utan att moralen i Cola sjönk och internakonflikter uppstod, tror hade det inte inträffat så hade vi hållt ett bra till.

Cred till eran planering och intåg i kriget, smart gjort:awsm:

klart de planerar bra, de är ju "Legends"(Y)
 

DeletedUser

Guest
Ett smart drag av Lol att kliva in i kriget, dock så förändrades inte poängställningen utan att moralen i Cola sjönk och internakonflikter uppstod, tror hade det inte inträffat så hade vi hållt ett bra till.

Cred till eran planering och intåg i kriget, smart gjort:awsm:

Ni hade med all säkerhet hållit ett bra tag till. Nu blev det inte så, och därför väljer jag nu att tacka för en kort men trevlig match. Tycker nivån på externa varit hög från alla inblandade stammar också :)
 

DeletedUser

Guest
Jag vill också tacka för en kort men trevlig dust. Vi hade hoppats att ni skulle hålla ett tag men ibland finns det helt enkelt för många olika viljor i en stam, och när de sätts under belastning så brister det.

Vill påpeka att slutställningen innan cola upplöstes var 9-1 till LoL då cola lyckades med en retake i sina sista sekunder.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill också tacka för en kort men trevlig dust. Vi hade hoppats att ni skulle hålla ett tag men ibland finns det helt enkelt för många olika viljor i en stam, och när de sätts under belastning så brister det.

Vill påpeka att slutställningen innan cola upplöstes var 9-1 till LoL då cola lyckades med en retake i sina sista sekunder.

Tack själva. Det var riktigt skoj. Men vi hade lite för många viljor, hade vi varit helt eniga tror jag dock vi skulle kunnat hålla ut länge till.
 

DeletedUser

Guest
Tack själva. Det var riktigt skoj. Men vi hade lite för många viljor, hade vi varit helt eniga tror jag dock vi skulle kunnat hålla ut länge till.

1. Varför får du det att låta som om du sitter i lednigen eller talar om stammen?
2. Du och många andra gjorde inte ett smack i kriget.
3. Ni fd " Pepsi " medlemmar skickar sina sista trupper och väggar mig istället för att Kämpa på och ta ut sitt sista mot fiendestammen.
Sedan skriver du här och låter hotfull , med ditt lilla kluster av byar... Tycker du borde spendera mer tid på att lira tw än sitta på externa och tro dig :)

MVH Cubencis
 

DeletedUser

Guest
Sedan skriver du här och låter hotfull , med ditt lilla kluster av byar... Tycker du borde spendera mer tid på att lira tw än sitta på externa och tro dig :)

MVH Cubencis

word på den. Fattar inte hur ngn som startar samma dag som servern startar kan ha enbart 5 byar när man mestadels av tiden dessutom spelat i den största stammen på världen. Skamligt.

Då ska man inte hålla på och "leka duktig" på det externa.
 

DeletedUser

Guest
word på den. Fattar inte hur ngn som startar samma dag som servern startar kan ha enbart 5 byar när man mestadels av tiden dessutom spelat i den största stammen på världen. Skamligt.

Då ska man inte hålla på och "leka duktig" på det externa.

Vad är det som är skamligt? Du vet inte ett skit om varför han har 5 byar och inte mer... och vad spelar det för roll hur många byar man har ingame, man ska väl få uttrycka sig på externa för det?

TheLaw skrev ett värdigt svar och ni kommer med tomma påståenden.. så skamliga kan ni vara själva.
 

DeletedUser

Guest
1. Varför får du det att låta som om du sitter i lednigen eller talar om stammen?
2. Du och många andra gjorde inte ett smack i kriget.
3. Ni fd " Pepsi " medlemmar skickar sina sista trupper och väggar mig istället för att Kämpa på och ta ut sitt sista mot fiendestammen.
Sedan skriver du här och låter hotfull , med ditt lilla kluster av byar... Tycker du borde spendera mer tid på att lira tw än sitta på externa och tro dig :)

MVH Cubencis

Jasså. Svar på påstående nr.1 ; Förstår inte riktigt varför du säger att det låter som om jag sitter i ledningen. Det var väl ganska uppenbart att det inte riktigt klickade bland dom högre makterna.

Svar på påstående nr.2 ; Hur F*N kan du veta vad jag gjorde. Jag sålde mig iaf inte och vad dubbelspion. Då du ska inte snacka om vilka som gjorde vad när du bara förstörde och uppträdde rent idiotiskt mot våra IAP's.

Svar på påstående nr.3 ; Hotfull. Vad har jag sagt som är så "hotfullt", snälla berätta... jag brinner av iver.
 

DeletedUser

Guest
word på den. Fattar inte hur ngn som startar samma dag som servern startar kan ha enbart 5 byar när man mestadels av tiden dessutom spelat i den största stammen på världen. Skamligt.

Då ska man inte hålla på och "leka duktig" på det externa.

För det första, jag leker aldrig:cool:

Sen vet du inte vad jag har gjort i Cola och vad jag inte har gjort. Vad som är skamligt är att sitta och snacka skit på externa om något man inte vet ett piss om.

Sry för dubbelinlägg.
 

Mixztel

Member
Reaktionspoäng
0
Svar på påstående nr.2 ; Hur F*N kan du veta vad jag gjorde. Jag sålde mig iaf inte och vad dubbelspion. Då du ska inte snacka om vilka som gjorde vad när du bara förstörde och uppträdde rent idiotiskt mot våra IAP's.

Får man fråga vilken IAP du syftar på?
 

DeletedUser

Guest
För det första, jag leker aldrig:cool:

Varför så dålig tillväxt då när det redan är bekräftat att du ej har något med ledningen att göra och alltså inte har lagt ner din tid på att hålla ihop stammen?

Samt knappt någon OBA, eller OBF. :thinking:
 
Topp