LoL bjuder upp till dans....

DeletedUser

Guest
GG wp Rapi, Du lär inte komma över millen ;) Iaf inte med nico där, om inte wadman sitter 23/7 :)
 

DeletedUser

Guest
Eller så är det för att jag bara tagit över konton i döende stammar för att ha kul och kriga. Tillskillnad från dig så gråar jag inte kontot när jag får inks (v14)

Tomma påhopp, sluta kasta paj tack.

Jag ser då inga tomma påhopp av Dark Halo, vill du så får du annars visa en värld där ViiGoo lyckats från start :)

nää trodde väl inte det, puss och kram nabbies
 

DeletedUser

Guest
Lite stats kanske kan dra uppmärksamhet från tjafset? Where is the lövvvvvvvvvvvhhhhhhh people?

Lycka till båda två, eller tre eller fyra har tappat räkningen, alla mot alla kanske ;)
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: SuSa
Sida 2:
Stammar: LoL

Timeframe: 09/02/2013 17:00:00till10/02/2013 01:18:22

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 22,120
Sida 2: 0
Skillnad: 22,120

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,002
Sida 2: 0
Skillnad: 10,002

chart


Inte så mkt stats att tala om men lägger upp de ändå så kanske vi kan hålla tråden som den ska vara...
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
alltså sluta va så otrevlig mot varandra boys.
va trevliga nu mot varandra! :)
 

misslover

Member
Reaktionspoäng
0
Alla i susa och LoL kan ni vara så snälla och behärska er med ert språk. Detta är en anledning varför man tröttnar på tw. Nu skall vi alla ha roligt :)
 

DeletedUser

Guest
Jadå jag kan va den större av oss båda och be om ursäkt.

Alla vet vi att Funker spelade hos er i LoL tidigare så man får väl passa sig lite.

Puss och mys

1-0 till SuSa
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Jag ser då inga tomma påhopp av Dark Halo, vill du så får du annars visa en värld där ViiGoo lyckats från start :)

nää trodde väl inte det, puss och kram nabbies

Lyckades ganska bra på v3. Sen att DU inte ser ngt tomt påhopp är väl kanske för du är partisk.

Till dark halo: jag vet inte varför du är en sån bitterfitta gentemot mig då jag aldrig gjort dig något men förmodligen är det väl någon lögn nick har dragit. När jag har tagit över konton har jag gjort det helhjärtat. V14 köade jag 8konton i Ica på slutet innan jag la ner.

Jag trodde faktiskt att ni skulle kunna hålla er till mild pajkastning men ni lägger ju ribban här märker jag.

Grattis till första byn
 

Dark Halo

Member
Reaktionspoäng
0
Lyckades ganska bra på v3. Sen att DU inte ser ngt tomt påhopp är väl kanske för du är partisk.

Till dark halo: jag vet inte varför du är en sån bitterfitta gentemot mig då jag aldrig gjort dig något men förmodligen är det väl någon lögn nick har dragit. När jag har tagit över konton har jag gjort det helhjärtat. V14 köade jag 8konton i Ica på slutet innan jag la ner.

Jag trodde faktiskt att ni skulle kunna hålla er till mild pajkastning men ni lägger ju ribban här märker jag.

Grattis till första byn

Det är lugnt viigoo. Jag har inget emot dig, men jag försvarar mina vänner.
Eftersom du nu gillar att klanka ner på nico, så självklart försvarar jag honom.

Eller så är det för att jag bara tagit över konton i döende stammar för att ha kul och kriga. Tillskillnad från dig så gråar jag inte kontot när jag får inks (v14)

Sedan skrev du ju själv att du hoppar in i massa konton som inte är dina, vilket är ett annat ord för parasit.
Ingen gillar stamhoppare och att ta över andra konton i stammar som inte är din egen, gör ju dig till en sådan.
Det kan även tolkas som att du vänder kappan efter vinden. (Nä nu går det dåligt här... Bäst å leta upp ett annat konto man kan ta över.)
Huruvida det stämmer vet ja ju inte, men det kan ju tolkas så.

Det är väl ingen osann fakta jag kommer med iaf då du själv säger att du gör på detta viset.

Det hade varit kul om du kan köra ditt egna konto till en ledarpossition på någon mer värld än v3, för då kunde du kanske iaf ha rätt till att klanka ner på andra å säga att de är dåliga å gråar sig mm.

Vill du diskutera mer om varför ja verkar vara en bitterfitta mot de som inte har befogenhet att klanka ner på mina vänner, så kan vi ju föra en vuxen dialog om det in game, så slipper vi hänga ut någon här i externa.

Mvh// Dark
 

Dark Halo

Member
Reaktionspoäng
0
Nej nu tycker iaf jag att vi lägger ner pajkastningen här på externa och roligt istället.
Ps jag gillar statestiken hittills, men må bästa stam vinna. ;0)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Lycka till Viigoo, tänkte ja säga men ;) Vi vet ju båda vilka de är som kommer behöva en stor dos av lycka för att vinna.

Kriget avgör definitivt världen, om Susa kammar hem det d.v.s. Men de lär väl bli bra långdraget innan det blir klart.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Det är lugnt viigoo. Jag har inget emot dig, men jag försvarar mina vänner.
Eftersom du nu gillar att klanka ner på nico, så självklart försvarar jag honom.



Sedan skrev du ju själv att du hoppar in i massa konton som inte är dina, vilket är ett annat ord för parasit.
Ingen gillar stamhoppare och att ta över andra konton i stammar som inte är din egen, gör ju dig till en sådan.
Det kan även tolkas som att du vänder kappan efter vinden. (Nä nu går det dåligt här... Bäst å leta upp ett annat konto man kan ta över.)
Huruvida det stämmer vet ja ju inte, men det kan ju tolkas så.


Det är väl ingen osann fakta jag kommer med iaf då du själv säger att du gör på detta viset.

Det hade varit kul om du kan köra ditt egna konto till en ledarpossition på någon mer värld än v3, för då kunde du kanske iaf ha rätt till att klanka ner på andra å säga att de är dåliga å gråar sig mm.

Vill du diskutera mer om varför ja verkar vara en bitterfitta mot de som inte har befogenhet att klanka ner på mina vänner, så kan vi ju föra en vuxen dialog om det in game, så slipper vi hänga ut någon här i externa.

Mvh// Dark

Du misstolkar det jag skriver, jag hoppar inte mellan stammar eller mellan konton i stammar. Jag tar över ETT konto och krigar tills jag antingen tröttnar eller helt enkelt blir utadlad på världar som redan är avgjorda eller massivt underlag. Så läs inte det du vill läsa utan det som faktiskt skrivs så kanske detta hade undvikits.

Sen vet du absolut ingenting om min och nick relation och vad som startade det hela så du har egentligen absolut ingen befogenhet att uttala dig om saker du absolut inte har en aning om. Gå och lägg dig under en sten tills du har något vettigt att komma med.

Jag har aldrig varit ledare förut tackar som frågar, jag har kört upp en stam med från början mediokra spelare och det är absolut inte lätt att göra. (SuSa, Obey, OnC är alla skickliga spelare) om man jämför med Lol så finns det inte alls många kända duktiga spelare men som jag hoppas kan överaska även i toppstriden.

Sen är det ju faktiskt du som började med pajkastningen sen att du väljer att avsluta det efter du lagt in sista inlägget talar bara om hur du fungerar som person.
 

Dark Halo

Member
Reaktionspoäng
0
Ledsen att du inte kan mogna till för att lugna ner stormen här på externa.

Men själv anser jag ju att de flesta av oss är vuxna människor som kan både ta å ge lite kritik.
Inte mitt fel att du inte tänker på vad du skriver innan skriver som du menar istället.
Du skrev ju svart på vitt att du tar över konton i utdöda stammar vilket man läser som att det inte bara är i din egen stam.
För varför skulle du ta över ett annat konto i en utdöd stam ifall ditt eget konto inte är söndertrasat?

Nej, jag vet inte va du å Nico har för förlutet sedan tidigare, då ja inte heller har pratat med honom om det.
Men där emot kan ja säga att jag å Nico inte började alls bra när vi möttes i samma stam på v18.

Där emot kan ja säga att han har förändrats skitmycket sedan dess och är mycket lugnare nu.
Jag tror även han tycker det är roligare att spela tw nu sedan han lärt sig spela på ett helt annat sätt och därför bör du nog själv ta reda på hur han är innan du drar upp gammalt från andra världar som inte har med v21 å göra.

Detta är ett spel och någonstans måste man ju gräva ner yxorna och dra ett streck över det gamla, då ALLA självklart spelar för att vinna på varje värld.
Det som är din fiende i denna världen kan mycket väl vara din vän i nästa värld och vise versa.
Så ta det inte så personligt, för det visar ju bara hur mogen du är.
Ifall man tar åt sig för mycket, så bör man kanske se sig om efter ett annat spel där man inte kan bli lite förolämpad ifall man skriver skit om andra.
Ett bra tips är Sim City.
Där har du ingen annan som kan klanka ner på dig ifall du gör ett dåligt jobb. ;0)

Kan man inte ta lite skit, så ska man heller inte dela ut nån.

Jag tar inte åt mig ifall du kallar mig
eller andra glåpord.
Men jag är mer rädd för att det kan vara onödigt starka ord för andra läsare här på externa.

Det är inte jag som är förloraren här eftersom jag kan hålla mig från att dra in personliga påhopp hur mycket du än provocerar. ;0)

Puss på kinden Viigoo, så ses vi på slagfältet. ;0)
 
Senast ändrad:

toxii

Member
Reaktionspoäng
0
ngn som har lust och lägga upp lite statistics? =)

Lite Statstik:

Sida 1:
Stammar: SuSa
Sida 2:
Stammar: LoL

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 3
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 40,725
Sida 2: 24,306
Skillnad: 16,419

chart
 
Topp