Logga tävling - 200pp

DeletedUser

Guest
Hejsan!

De har nu gått ett tag sedan jag fixa fram den klassiska "X Gubben" som sedan blev min lilla logga, men nu tycker jag att den börjar bli lite halvt tråkigt. Därför bestämde jag mig att göra en ny, men efter att ha suttit o stirrat på skärmen ett tag me ps uppe, märkte jag att jag inte hade några idéer på en ny "logga", därför vänder jag mig till er i forumet. Jag startar en egen liten "logga" tävling, med chans o vinna upp till 200pp.

Kraven är bara att den är något simpelt, inget för komplicerat och att man kan se vad det är även i mindre format, som tex min nuvarande, och att de ska ha en tydlig anknytning me mitt nick, Xoniva
Man behöver itne ens komma med en färdig bild, utan bara med förslag, som jag sedan kan göra själv i Ps. Så man behöver inga erfarenheter alls av Ps eller andra program för att vinna.
Jag ska även kunna ändra den lite hur jag vill.

Ni kan skicka in eran bidrag här i tråden, Pm här, eller skype, Lagunatic_

Vinsten kan variera, men är den riktigt bra kan man få 200pp.

Trolololo
 

DeletedUser

Guest
så om jag har fattat det rätt så kan man skriva

Tex

Bakrund:Hav
Var är X gubben: Längst till vänster
xoniva: Är lite snett i mitten och bokstäverna är mörkblå.

såhär eller?
 

DeletedUser

Guest
Får bara fråga så jag har fattat detta rätt.. det är en avatar du vill ha, right? ;>
 

DeletedUser

Guest
jo de kan manm säga, men det ska även funkar som en liten "loggo", tex som min nuvarande avvy är för mig nu, man ska kunna veta att de e jag när man ser den
 

DeletedUser

Guest
blir hungrig på dom 200pp haha :awsm: nejmen är det här något som kanske intresserar dig?

xoniva1.jpg
eller
xoniva2.jpg
 
Topp