LF & WAR = Sant

DeletedUser

Guest
Jaha, då kan man väl släppa det för de fega LF vågar ju inte gå ut med att säga att de förklarat krig mot Lemonheads. Ni är hjärtligt välkomna. Vi tar emot med höga murar och köttglada spjutisar. :D Fast det är ju mest spjut och bågar som kommer från ert håll så det har varit en liten dust än så länge. ;)

Bara lite noobigt att förklara krig och sen hålla det hemligt inom sin egen stam. Fattar ni inte att man inte kan förklara krig med nån om inte den andra vet om nåt????

Som gräddet på moset ska ni också hålla hemligt att ni sammarbetar med WAR och att de med vill mosa oss. Detta kommer bli ytterst intressant.

Så för er som har ett horn i sidan på WAR eller LF så har de ett sammarbete vid krig. ;)

Ha en trevlig natt!




E detta sant eller bara skit snack som vanligt? inte för att jag har nått vidare ont med nån av stammarna bara nyfiken o undrar om det är skitsnack eller inte vill gärna ha svar från War eller LF
 

DeletedUser

Guest
Ja sant å sant. Vi hjälpte våra vänner i LF mot Lemonheads ett tag men det var inte mycket att bråka om. Vi tog några byar men mer än så var det inte.

Har dock hört att cirtonskallarna är ännu surare nu när de fått VVV på halsen:D
 

DeletedUser

Guest
Haha det e bra , Klart man ska hjälpa sina vänner:D


o nu är v.v.v på dom också ? låter inte kul i så fall :D
 

DeletedUser

Guest
Vi har hunnit ta både Lemonheads och FOX på vår kontinent, och snabbt gick det...
 

DeletedUser

Guest
Ja det gick ju bra att adla ut mig. :p Men som sagt. När grannar som säger en sak och gör en annan då vet man vad de går för. Men som sagt. Hämnden är mycket ljuv när den dagen kommer.
Undrar bara hur det ska gå för VVV när WAR vill över diket. Ingen av varken WAR eller VVV kommer att ha råd att sitta och ryggdunka varandra som ni gör nu. Men det är klart det dyker alltid upp nya stora stammar som kanske gör pinan kort för er. ;)

Problemet för mig när jag vart adlad var nån dags inaktivitet, men tar det bara nån timma att adla mina byar går det fort. Men om man tittar på rapporterna på noblingarna blir man mörkrädd om hela VVV kör med samma sorts anfall. Rena amatörstuket. :p
 

DeletedUser

Guest
haha

Fick reda av en vän att V.V.V skulle anfalla lemon kl 10.00 på morgonen, då skulle jag just logga ut. Kl 14.40 loggade jag in, då var de borta xD
 

DeletedUser

Guest
Ja det gick ju bra att adla ut mig. :p Men som sagt. När grannar som säger en sak och gör en annan då vet man vad de går för. Men som sagt. Hämnden är mycket ljuv när den dagen kommer.
Undrar bara hur det ska gå för VVV när WAR vill över diket. Ingen av varken WAR eller VVV kommer att ha råd att sitta och ryggdunka varandra som ni gör nu. Men det är klart det dyker alltid upp nya stora stammar som kanske gör pinan kort för er. ;)

Problemet för mig när jag vart adlad var nån dags inaktivitet, men tar det bara nån timma att adla mina byar går det fort. Men om man tittar på rapporterna på noblingarna blir man mörkrädd om hela VVV kör med samma sorts anfall. Rena amatörstuket. :p


vadå att v.v.v har nob anfall ? dom lyckades väll ta ut dig ganska lätt om jag inte förstått fel ??:O*skrattar*
 

DeletedUser

Guest
vadå att v.v.v har nob anfall ? dom lyckades väll ta ut dig ganska lätt om jag inte förstått fel ??:O*skrattar*


Hahaha...ja jag skrattar också, men det är ju nu så att de höll på i över en vecka med en liten by. Denna by behöll jag sen efter cirka 150 anfall. Sen vart det lugnt nån vecka. Det är klart att VVV har en del bra spelare, men vissa har jag ingen aning om vad de gör i spelet.

Folk som klappar på byar med 2000 av varje deffenhet i rens och 50 svärd som skydd till adeln, har jag inte ett skit till övers för. Klart man kan skicka såna anfall i en vecka och hoppas man får en by. Om man är noob. Han som noblade ut mig hade annat i sina anfall kan jag säga, vilket han ska ha all heder åt.

Dessutom har jag varit enormt inaktiv på v4 då man har sin huvudvärld i v3. :)
 

DeletedUser

Guest
Jasså spiderwebbis, jag tycker då det är synd du inte lirar seriösare på värld 4 än värld 3... Hade vart kul å ha dig bland oss :)
 

DeletedUser

Guest
Jasså spiderwebbis, jag tycker då det är synd du inte lirar seriösare på värld 4 än värld 3... Hade vart kul å ha dig bland oss :)

Svårt att ha igång för många världar, men vem vet. Kämpar mig uppåt igen på v4. ;)

Men för mig är det v3 som är viktigast, sen är det w15 som gäller. My own combattraining camp. ;) Har alltid haft .net världarna som träningsvärldar. Ypperligt att testa nya strategier och anfallstaktiker samt deffkombinationer. ;)
 

DeletedUser

Guest
Har alltid haft .net världarna som träningsvärldar. Ypperligt att testa nya strategier och anfallstaktiker samt deffkombinationer. ;)

annars finns d något som kallas simulator:confused:

samlingplats > simulator > tryck in antal trupper samt mur. även moral, sedan tryck simulera. Nu har du ditt resultat :)
 

DeletedUser

Guest
Jaha, så du menar att man kan köra i simulatorn och träna där? Vad bra!!! Fortsätt du med det, så krigar jag mot riktiga personer som kan skicka riktiga anfall och försvara sig på olika sätt i krigsmiljö. Tycker det ger mer än att sitta och köra fejkade anfall i en tråkig simulator.
 
Topp