LF & WAR = Sant

DeletedUser

Guest
Jaha, då kan man väl släppa det för de fega LF vågar ju inte gå ut med att säga att de förklarat krig mot Lemonheads. Ni är hjärtligt välkomna. Vi tar emot med höga murar och köttglada spjutisar. :D Fast det är ju mest spjut och bågar som kommer från ert håll så det har varit en liten dust än så länge. ;)

Bara lite noobigt att förklara krig och sen hålla det hemligt inom sin egen stam. Fattar ni inte att man inte kan förklara krig med nån om inte den andra vet om nåt????

Som gräddet på moset ska ni också hålla hemligt att ni sammarbetar med WAR och att de med vill mosa oss. Detta kommer bli ytterst intressant.

Så för er som har ett horn i sidan på WAR eller LF så har de ett sammarbete vid krig. ;)

Ha en trevlig natt!
 

DeletedUser

Guest
/me springer och hämtar Cola och jordnötter. Dax för drama på hög nivå!

:) :cool: :p
 

DeletedUser

Guest
Vi finns på K55 och detta är intriger på hög nivå. Hehehehe!!
 

DeletedUser

Guest
Ja jag hejar då inte på lf iaf....
Dom har fan gjort mig tyop 40 som försvarare men än har dom ej tagit någon by!

Go INTE LF!
 

DeletedUser

Guest
Inte för att jag har en aning om vilka stammar det är men lycka till :D
 

DeletedUser

Guest
Hur kan man inte veta vilka WAR och LF är ? Det är ju bevis på noobishness om något. Spelar man TW har man iaf MINST koll på alla top 20 stammar.
 

DeletedUser

Guest
Top 20 stammar är väl lite överdrivet om man är en vanlig medlem, skillnad dock om man är ledare eller diplomat för då ska man ha bra koll. Själv så kan jag inte så värst mycket under top 10 :p
 

DeletedUser

Guest
Hur kan man inte veta vilka WAR och LF är ? Det är ju bevis på noobishness om något. Spelar man TW har man iaf MINST koll på alla top 20 stammar.


Man behöver ha koll på dom topp 20stammar som troligen kommer ligga kvar om ett par månader menar du väll ;)
 

DeletedUser

Guest
Behöver man ha koll på nån annan stam än My way egentligen. Är väl ändå lite onödigt att samla på sig massa namn som ändå inte kommer finnas kvar efter att vi skövlat fram :)
 

DeletedUser

Guest
Hur kan man inte veta vilka WAR och LF är ? Det är ju bevis på noobishness om något. Spelar man TW har man iaf MINST koll på alla top 20 stammar.

Håller inte med dig, sjlv har jag bara koll på några top 20 stmmar men jag är i en nystartad stam så det spelar inte så mycket roll för mig :eek:
 

DeletedUser

Guest
Håller inte med dig, sjlv har jag bara koll på några top 20 stmmar men jag är i en nystartad stam så det spelar inte så mycket roll för mig :eek:

Ok så du menar att du inte behöver ha koll som nystartad? så du attackerar dom i storstammarna och åker på stordäng direkt. Låter smart o_O
 

DeletedUser

Guest
Såklart att mana bryr sig om stammen är stor eller liten, men vad är de för kul med att anfalla små spelare. Jag personligen tycker mer om att leva som en rebell :)
 

DeletedUser

Guest
Ok så du menar att du inte behöver ha koll som nystartad? så du attackerar dom i storstammarna och åker på stordäng direkt. Låter smart o_O

Om en stam är stor så ser man det när man väljer vilken by man ska anfalla. Jag kollar alltid vem jag anfaller och tar reda på fakta om dom. Det är ju kanske inte så smart att inte göra det ;)
 
Topp