Let's be honest...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tja!

Om det är okej för adminsen så tänkte jag skapa den här tråden för att spelare ska kunna få möjligheten att konfrontera varandra.
"Det ryktas att..."-tråden brukar alltid bli host för sånt här.
Självklart så är inga personangrepp såsom "Fan vad ful du är bögjävel" tillåtna.
Trådens syfte ska vara att skapa en diskussion mellan ett par eller flera spelare.
Saker att diskutera kan skilja från allt mellan politisk propagande till konfrontation av fega spelare.
Man ska naturligtvis kunna stå till svars för det man säger, alltså argumentera för sin sak.

Diskussion och argumentation är två utav huvudsyftena med denna tråden.

Och let's face it, vad är ett forum utan tjafs och bråk? ;)

Hoppas verkligen ni admins låter denna tråd ligga kvar sålänge den sköts på ett snyggt sätt!

Så, Let's be honest!
 

DeletedUser

Guest
Kan vel si at jeg ikke forsto hva denne tråden kan brukes til :confused:
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
dock för och uppfylla trådens syfte lite så vill jag vara honest och säga att norrmännen är riktigt jobbiga i vissa lägen och det verkar som om dom försöker ta över forumet med sitt språk? O_O
 

DeletedUser

Guest
Synes vi kunne klart oss med Det ryktas att ..-tråden ..
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Let's be honest. This thread is just bullshit .. :thinking:
Och dere vil nok se mer av mig på ryktetråden, ja ;)

ooh grattis, du har fattat syftet. Bevis på att det finns några celler kvar i din hjärna :)

skriv inget mer om du inte har ngt vettigt och säga. hejdå sålänge
kram
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
ooh grattis, du har fattat syftet. Bevis på att det finns några celler kvar i din hjärna :)

skriv inget mer om du inte har ngt vettigt och säga. hejdå sålänge
kram

Ta det försiktigt med vad du säger nu, admins är noga med vad som kan tolkas som personligt påhopp och inte... ifrågasättningar och motsägelser kanske är okej, men att säga fula saker om någon annan borde vem som helst förstå inte är okej.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ta det försiktigt med vad du säger nu, admins är noga med vad som kan tolkas som personligt påhopp och inte... ifrågasättningar och motsägelser kanske är okej, men att säga fula saker om någon annan borde vem som helst förstå inte är okej.

de va inget personligt påhopp =) och tråden heter ju lets be honest. vilket jag var

jag sa heller inte något fult om han. Det med hjärncellerna kan tolkas på olika sätt.
mvh
 
Senast ändrad:

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Såg du inte att jag skrev knappt, det inebär att dom flästa inläggen du skriver inte har nån menning, men inte alla,

dom två första som var lite nödiga kanske men resten va menat till norrmannen så att han skulle förstå innebörden med tråden. jag menade bara och var ärlig i att jag tycker normännen börjar bli lite irriterande.

mvh
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
ooh grattis, du har fattat syftet. Bevis på att det finns några celler kvar i din hjärna :)

skriv inget mer om du inte har ngt vettigt och säga. hejdå sålänge
kram

Tror knappast det är någon som tolkar det där på något annat sätt än negativt. Anyway, det var inte mig du flög på, så jag orkar inte lägga någon vidare vikt på det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp