Lekte med elden men brände sig

DeletedUser

Guest
Var en gång en spelare, en spelare i en stam som gormade i sig barbar och bonusbyar, en stam som stack sina allierade i ryggen när dom var som svagast. Denna spelaren var högt uppsatt i hierakin i denna barbarfrosande stam; han var en utav dom som skulle styra den.

Men som alla råttor kan så märker dom alltid när man ska lämna 'skeppet' och ansöker då till dom banditer som försöker ta över 'skeppet' i hopp om att få överleva. Det denna råtta inte vet är att banditerna hade en väldigt slug ledare som lät han tro att han skulle få överleva och till och med få gå med i banditernas gäng mot att han gav information och även fick ta över hertigstatusen i stammen.

Falsk som råttan var så sålde han ut sin stam och upplöste den från världens beskådan.


What goes around comes around WOLF, tacka han som disbanda stammen för att han gjorde jobbet lättare för oss.

//
Wallin016 - föredetta ledare för Karma
Katsumi - nuvarande ledare för 4:20

(topic blev fel ska stå Lekte med elden men brände sig)
 

DeletedUser

Guest
ja detta stämmer kära wolf men fanns det någon som tyckte det var en dålig idé att lämna wolf? nej det gjorde det inte och vad skrev jocke alldeles innan han avgick som ledare? jo att han skulle upplösa stammen.

gissar att nu blir det kämpigt för mig på denna värld men vad spelar det för roll friskt vågat hälften vunnet och med en stm där man hade hälften som kö och många andra som var gula ser jag ändå inte att det fanns mycket att göra.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
ja detta stämmer kära wolf men fanns det någon som tyckte det var en dålig idé att lämna wolf? nej det gjorde det inte och vad skrev jocke alldeles innan han avgick som ledare? jo att han skulle upplösa stammen.

gissar att nu blir det kämpigt för mig på denna värld men vad spelar det för roll friskt vågat hälften vunnet och med en stm där man hade hälften som kö och många andra som var gula ser jag ändå inte att det fanns mycket att göra.


Försök nu inte bortförklara dig. Vi alla vet om att WOLF hade inte en susning mot 11 spelare.
 

DeletedUser

Guest
Kan lilla söta wallin016 göra ny trådar så fort något händer!


Blir lack på sånt. Kan ni inte göra en egen forums del till han? Som bara han kan skriva i. Han är ju den som gör mest trådar i hela foumet.
 

DeletedUser

Guest
nä det var en i stammen 4:20 som gjorde det för det kan man lätt göra bara att upplösa stamamr till höger och vänster.

jag bortförklarar mig ju inte sade ju också att vi inte hade en chans
 

DeletedUser

Guest
Man skulle kunna säga att WOLFs Karma kom tillbaka som en gummiboll och träffade dom där det gjorde som ondast.
 

DeletedUser

Guest
Okej, då förstår jag.

Men du Redsha, om du tycker detta är så fruktansvärt jobbigt att Wallin startar nya trådar, kanske du ska hålla dig borta från V9 forumet?
Det som däremot är jobbigt är att du måste påpeka det.
Jag tycker det är kul med nya trådar, så man får lite variation ;)
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Kan lilla söta wallin016 göra ny trådar så fort något händer!


Blir lack på sånt. Kan ni inte göra en egen forums del till han? Som bara han kan skriva i. Han är ju den som gör mest trådar i hela foumet.


Du är urusel som ens kommer in och kommenterar det.
 

DeletedUser

Guest
Nej, är bara trött på hans J****r nya trådare hela tiden =)
 

minilillan

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi i DM kommer här och nu avsluta detta kriget.

Ni i 4:20 kämpade väl!


Och ni förtjänade vinsten.


Vi i Dm erkänner oss förlorade. Men vi kommer att fortsätta. Ni har inte sett det sista av oss.
 
Topp