Legendary's Utställning

DeletedUser

Guest
looooloz.jpg





// -Legendary*
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
UPDATE:

BradyPNG.png

Om någon är intresserad av denna lägg till legendarytw1



mvh.

Johan/-Legendary*
 

DeletedUser

Guest
Håll er till ämnet tack!

MvH RoyalNobility

Och varför tog du bort min första kommentar? Du vill alltså att han ska få cred för något han inte gjort?
Pinsamt agerande. Kan ju vara smart att ta bort Hakuna Matata signen då den är stulen från någon annan och därmed ej hör hemma här.
 

DeletedUser

Guest
Ja, du har faktiskt rätt Lukas, jag tog den bara som ett test om jag kunde sätta in länkar men eftersom att jag inte gjort den och att det inte var menat att ta cred för den så kan du ta bort den..

//Johan
 

DeletedUser

Guest
Ja, du har faktiskt rätt Lukas, jag tog den bara som ett test om jag kunde sätta in länkar men eftersom att jag inte gjort den och att det inte var menat att ta cred för den så kan du ta bort den..

//Johan
Patetisk du är. Klart du visste att man kan sätta in länkar.
Du kunde ju skrivit det då i inlägget istället för "hade tråkigt". Hade inte jag påpekat det hade du inte heller erkänt för de som nu gav dig beröm.
 

DeletedUser

Guest
Patetisk du är. Klart du visste att man kan sätta in länkar.
Du kunde ju skrivit det då i inlägget istället för "hade tråkigt". Hade inte jag påpekat det hade du inte heller erkänt för de som nu gav dig beröm.

Jag VET att man kan jag VET inte hur man gör JAG erkänner att det var FEL"
 

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag det räcker med hackande på -Legendary* här, alla kan göra misstag och tänka snett ibland.

Låt tråden handla om det den ska istället för att ni bråkar med varandra, det kan ni göra i pm om ni nu inte klarar av att behärska er.
 

lolmanned

Member
Reaktionspoäng
0
Nu tycker jag det räcker med hackande på -Legendary* här, alla kan göra misstag och tänka snett ibland.

Låt tråden handla om det den ska istället för att ni bråkar med varandra, det kan ni göra i pm om ni nu inte klarar av att behärska er.

Hans Hakuna Matata sign borde dock fortfarande tas bort.
 

DeletedUser

Guest
Jag ser inte någonstans att han påstått han gjort signaturen, så den posten är inte värre än någon annan här.

Vill ni jaga plagiatörer finns det andra medlemmar som ägnat sig åt detta och påstår sig skapat dem själv. Men det är en annan tråd med ett annat topic, så nu återgår vi till det den här tråden handlar om, tack.
 
Topp