LEAGUE vs Sweet

DeletedUser

Guest
Hej alla v12s spelare och såklart övriga åskådare,

Vi i LEAGUE har nu kommit till en punkt där vi vill utveckla vårt spel och själva göra ett avtryck på denna värld.
Då vi innan krigat mot TOO och många av dem sedan flytt in i Sweet så kände vi att vi behövde se över saker. Bör vi låta sånt ske utan vedergällning? Nej, vi ska fortsätta kriget och också utveckla det en bit. Det fanns också andra anledningar som förespråkade en krigsförklaring.

Vi förklarar därför härmed krig mot stammen Sweet, och önskar er lycka till i en drabbning som förhoppningsvis sker utan pajkastningar och sånt. Vi ses på slagfältet! ^_^

Hälsningar
DaniBoy, diplomat i LEAGUE
 

DeletedUser

Guest
tjofräs

Tycker de börjar bli lite kul nu ^^ med tyts ~30M och Leagues ~4,5M och eftersom hela världen tillsammans har 62M poäng så betyder de att -s- möter en halv värld^^ lagom poängmössigt ^^ ~6M mot 34 hehe

de BÖR ju sluta med att -s- snart faller men de kommer de inte även om vi bara har en sjättedel av deras poäng ^^
 

DeletedUser

Guest
Haha, kom inte och klaga.
Ni har genomfört en del handlingar som tvingat fram detta, så nu är det bara att bita i det sura äpplet.
 

DeletedUser

Guest
Haha, kom inte och klaga.
Ni har genomfört en del handlingar som tvingat fram detta, så nu är det bara att bita i det sura äpplet.

vadå VI? säg inte VI eftersom hela stammen inte enats om detta =P

men visst =) jag e klar snart ^^ synd bara att jag använt all kraft mot tyt den senaste månaden ^^
 

DeletedUser

Guest
vadå VI? säg inte VI eftersom hela stammen inte enats om detta =P

men visst =) jag e klar snart ^^ synd bara att jag använt all kraft mot tyt den senaste månaden ^^

Syftar du nu på intagningen av flyktingar?
Aja, vet inte om det finns så mycket mer att säga än lycka till då. ;)
 

DeletedUser

Guest
League suger, allvarligt talat, det skulle förvåna mej om mitt kära -s- åker å tryk mot dessa små mesar, dock kan det bli lite svårt med även TYT som motståndare, synd att jag slutade haha
 

DeletedUser

Guest
League suger, allvarligt talat, det skulle förvåna mej om mitt kära -s- åker å tryk mot dessa små mesar, dock kan det bli lite svårt med även TYT som motståndare, synd att jag slutade haha

Nu när du har slutat kan du skriva det ja, hade varit roligt att se dig IG och kriga mot dessa "mesar" faktiskt.
 

DeletedUser

Guest
League suger, allvarligt talat, det skulle förvåna mej om mitt kära -s- åker å tryk mot dessa små mesar, dock kan det bli lite svårt med även TYT som motståndare, synd att jag slutade haha

Och så vad vi igång med pajkastningen.
Verkligen synd att du slutade, hade varit roligt med en reglerätt kamp till sista blodsdroppen i stället för att ni drar er ur.
Vi har ändå aldrig plankat ner på er, synd att du skulle komma så här.
Jaja, vi ska nog ta ner er.. ^_^
 

DeletedUser

Guest
Kan inte mer än att säga att detta var rätt, Sweet har valt sin väg till framgång och tog in TOO, kriget kommer inte att påverka The federation som allians, dessa stammar får kriga för sig själva då vi inte har LEAGUE som mål med alliansen.

Mvh Evil Owl
Diplomat för Druids & språkrör för The federation
 

DeletedUser

Guest
kan också tillägga att det inte hade blivit så här om den gamla ledningen vart kvar, tycker det va dåligt handlande av -s- men jao så är det ju ibland.

vi får ta och fightas någon annan gång Dani, tvivlar på att du klarar det ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan inte mer än att säga att detta var rätt, Sweet har valt sin väg till framgång och tog in TOO, kriget kommer inte att påverka The federation som allians, dessa stammar får kriga för sig själva då vi inte har LEAGUE som mål med alliansen.

Mvh Evil Owl
Diplomat för Druids & språkrör för The federation

-s- har la alltid krigat själv vad jag kommer ihåg, inget vidare bra samarbete med någon annan stam ;)
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker de börjar bli lite kul nu ^^ med tyts ~30M och Leagues ~4,5M och eftersom hela världen tillsammans har 62M poäng så betyder de att -s- möter en halv värld^^ lagom poängmössigt ^^ ~6M mot 34 hehe

de BÖR ju sluta med att -s- snart faller men de kommer de inte även om vi bara har en sjättedel av deras poäng ^^

vet inte mkt hur du följer v12 men har du hört talas om the federation? haha :awsm:
 

DeletedUser

Guest
och hur mycket kämpar dom då menar du? ;) dom är snart borta men inte -s- och då blir det dessa 2 stammar mot -s-
 

DeletedUser

Guest
Ett hett tips är att försöka höja nivån här ett par pinnhål, håll er till ämnet och spar pajkastningen till pm eller något annat ställe där jag inte ser den.
 

DeletedUser

Guest
Haha, du har rätt.
Oavsett vad man nämner i själva krigsförklaringen är det alltid någon som ska fram med degkavel och mjöl och baka paj.
Vi ska hålla oss till ämnet.. ^.^
 

DeletedUser

Guest
Kan inte mer än att säga att detta var rätt, Sweet har valt sin väg till framgång och tog in TOO, kriget kommer inte att påverka The federation som allians, dessa stammar får kriga för sig själva då vi inte har LEAGUE som mål med alliansen.

Mvh Evil Owl
Diplomat för Druids & språkrör för The federation

Respekterar den onda ugglan, såsom jag respekterade den gamla ledningen i -s-.
 

DeletedUser

Guest
och hur mycket kämpar dom då menar du? ;) dom är snart borta men inte -s- och då blir det dessa 2 stammar mot -s-

Jasså, där ser man. -s- kanske inte är så lojala mot the federation som man tror med tanke på det som nyss har blivit sagt.
 
Topp