Laserturken

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Haha de e så roligt att du tar så illa vid dig för att någon(Jag i detta fallet) gör ett sådant konto bara för att det e skoj,jag har redan ett annat konto som jag haft i snart ett år men tyckte bara de skulle vara skoj att ingen visst vem jag var och bara vill skoja upp stämnigen och få igång Off-Topic delen men tydligen finns det en motståndrörelse för att hålla denna delen av forumet så inaktivt som möjligt.

Och nej min så kallade "värld" kommer inte gå under när laserturken inte längre får någon PR.Då kommer jag bara logga in på mitt gamla konto för jag tar detta bara på skoj och tydligen så träffade jag kanske en öm del av dig(Invandre,Ausonius eller något annat) men om jag gjorde det så får jag väl be om ursäkt för att jag ville ha lite skoj.Så om du e nöjd så kan vi fråga "folket" på forumet om dom tycker att jag ska ta bort(inte logga in på det) eller att dom som tar åt sig och bryr sig så mycket kan strunta i att gå in på denna tråden,okej?

Jag hoppas att du kan erkänna och visa ditt originalnick efter detta. Sedan så är det ju superkul att du låtsas att vara en rasist som springer och ska döda människor med invandrarbakrund. (Jag är inte så insatt i detta) Vad blir nästa nick för att få uppmärksamhet? Stalin, H1tler, hur långt vill du gå. Ta bort det accet och visa din mogna sida (om du har någon) och berätta vem du är och vad du vill ha ut av det. Var det verkligen bara att du skulle få stå i rampljuset en liten stund? Eller att få igång forumet? Du är så patetisk, det är synd om dig.

Hoppas du har lärt dig en läxa och växer upp, p-12a :p
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas att du kan erkänna och visa ditt originalnick efter detta. Sedan så är det ju superkul att du låtsas att vara en rasist som springer och ska döda människor med invandrarbakrund. (Jag är inte så insatt i detta) Vad blir nästa nick för att få uppmärksamhet? Stalin, H1tler, hur långt vill du gå. Ta bort det accet och visa din mogna sida (om du har någon) och berätta vem du är och vad du vill ha ut av det. Var det verkligen bara att du skulle få stå i rampljuset en liten stund? Eller att få igång forumet? Du är så patetisk, det är synd om dig.

Hoppas du har lärt dig en läxa och växer upp, p-12a :p

LaserTurken ska inte döda folk med invandrarbakgrund utan ska döda "Lasermannen" som dödar folk med invandrarbakgrund :).

Kolla på YouTube (om du vet vad det är) och sök på laserturken så kommer du nog finna något intressant.

/en enkel apa :sneaky:

chimp1.jpg
 

DeletedUser

Guest
Okej, jag sa ju att jag inte var så insatt ;)

Men iaf så borde du inte göra ett sådant acc för att få uppmärksamhet för det är fortfarande patetiskt.
 
Reaktionspoäng
0
Jag hoppas att du kan erkänna och visa ditt originalnick efter detta. Sedan så är det ju superkul att du låtsas att vara en rasist som springer och ska döda människor med invandrarbakrund. (Jag är inte så insatt i detta) Vad blir nästa nick för att få uppmärksamhet? Stalin, H1tler, hur långt vill du gå. Ta bort det accet och visa din mogna sida (om du har någon) och berätta vem du är och vad du vill ha ut av det. Var det verkligen bara att du skulle få stå i rampljuset en liten stund? Eller att få igång forumet? Du är så patetisk, det är synd om dig.

Hoppas du har lärt dig en läxa och växer upp, p-12a :p

33dbkmx.jpg


Nej, du är inte så insatt. Eftersom du tydligen har noll koll på det här så skulle du kanske ha valt ett av följande alternativ:

1. Kollat upp mer information om det här och sen skrivit ett inlägg
2. Skitit i att skriva något (rekommenderas)

Pinsamt.

Okej, jag sa ju att jag inte var så insatt ;)

Men iaf så borde du inte göra ett sådant acc för att få uppmärksamhet för det är fortfarande patetiskt.

Frågan är om du verkligen är rätt person att kalla någon patetisk ;)
 
Reaktionspoäng
0
Jag hoppas att du kan erkänna och visa ditt originalnick efter detta. Sedan så är det ju superkul att du låtsas att vara en rasist som springer och ska döda människor med invandrarbakrund. (Jag är inte så insatt i detta) Vad blir nästa nick för att få uppmärksamhet? Stalin, H1tler, hur långt vill du gå. Ta bort det accet och visa din mogna sida (om du har någon) och berätta vem du är och vad du vill ha ut av det. Var det verkligen bara att du skulle få stå i rampljuset en liten stund? Eller att få igång forumet? Du är så patetisk, det är synd om dig.

Hoppas du har lärt dig en läxa och växer upp, p-12a :p

Tror inte du vet vem laserturken är:thinking: Han e en invandrare i skåne(Rosengård) som letar efter den "nya" lasermannen.Känns onödigt att jag ska behöva berätta detta för dig då du borde veta detta.Okej jag kan säga vem som har gjort detta kontot för att får igång forumet och göra detta för att det finns folk som tycker att det är skoj och har samma humor,jag gjorde det. Om du och alla andra som ska ta åt er kan lika väl skicka här ifrån och inte bry er om att andra har olika sorters humor och det borde respekteras mer istället för att tryckas ner! Jag är inte heller någon rasist.

Här har ni klippet för dom som inte sett det och inte vet vad dom pratar om:
Här har ni<----


Och dom som har läst och verkligen inte fattar precis som löken(eller va fan han nu e) kan ja bara säga dra åt helv*** rent ut sagt för de e sånna som ni som förstör det roliga.Om ni inte tycker om det,låt det bara vara det kommer att försvinna precis som allt annat hur lite du än tror på det och att kalla någon p12a är bara så omoget och mycket obegovad anklagelse.Sen så söker jag fortfarande inte uppmärksamhet-.- som jag sagt innan så vill ja bara få igång forumet men om det e så att dom som inte ens e insatta i det tar illa upp så kan man ju lika väl stänga tråden,eller? Om jag har glömt någon så snälla håll det för er själva:)
 

DeletedUser

Guest
33dbkmx.jpg


Nej, du är inte så insatt. Eftersom du tydligen har noll koll på det här så skulle du kanske ha valt ett av följande alternativ:

1. Kollat upp mer information om det här och sen skrivit ett inlägg
2. Skitit i att skriva något (rekommenderas)

Pinsamt.



Frågan är om du verkligen är rätt person att kalla någon patetisk ;)

Hehe, som sagt så var jag inte så insatt men det känns så rasistiskt, det är det jag inte gillar :)

Tror inte du vet vem laserturken är:thinking: Han e en invandrare i skåne(Rosengård) som letar efter den "nya" lasermannen.Känns onödigt att jag ska behöva berätta detta för dig då du borde veta detta.Okej jag kan säga vem som har gjort detta kontot för att får igång forumet och göra detta för att det finns folk som tycker att det är skoj och har samma humor,jag gjorde det. Om du och alla andra som ska ta åt er kan lika väl skicka här ifrån och inte bry er om att andra har olika sorters humor och det borde respekteras mer istället för att tryckas ner! Jag är inte heller någon rasist.

Här har ni klippet för dom som inte sett det och inte vet vad dom pratar om:
Här har ni<----


Och dom som har läst och verkligen inte fattar precis som löken(eller va fan han nu e) kan ja bara säga dra åt helv*** rent ut sagt för de e sånna som ni som förstör det roliga.Om ni inte tycker om det,låt det bara vara det kommer att försvinna precis som allt annat hur lite du än tror på det och att kalla någon p12a är bara så omoget och mycket obegovad anklagelse.Sen så söker jag fortfarande inte uppmärksamhet-.- som jag sagt innan så vill ja bara få igång forumet men om det e så att dom som inte ens e insatta i det tar illa upp så kan man ju lika väl stänga tråden,eller? Om jag har glömt någon så snälla håll det för er själva:)

Vissa tycker det är kul, vissa inte... obegovad? obegåvad tror jag bestämt att det heter, men som sagt så är jag en p12 som fattar naaada ;)

Aja för att summera allting ifrån min sida så var detta inte så kul, nu vet ni min åsikt och den står jag för och ni får säga exakt vad ni vill :) Puss hej ;)
 
Reaktionspoäng
0
men som sagt så är jag en p12 som fattar naaada ;)

Bra att du har en gnutta självinsikt, även om den är inlindad i sarkasm :)

Aja för att summera allting ifrån min sida så var detta inte så kul, nu vet ni min åsikt och den står jag för och ni får säga exakt vad ni vill :) Puss hej ;)

Din åsikt blir dock lite rolig när du inte har en aning om vad du snackar om. But whatever makes you sleep at night.
 

DeletedUser

Guest
Bra att du har en gnutta självinsikt, även om den är inlindad i sarkasm :)



Din åsikt blir dock lite rolig när du inte har en aning om vad du snackar om. But whatever makes you sleep at night.

Jag gråter mig till söms varje natt, det är lugnt på den flanken :)
 

DeletedUser

Guest
Tror det är fel kille men man vet ju aldrig. Sjukt dåligt av tidningen att skriva; med svensk bakgrund. Fan hör det till? Riktigt irriterande..

Dom kanske skrev det för att det är ovanligt att människor med svensk bakgrund begår brott. Jag vet iaf inte, men det jag vet är att om man kollar på tex Aftonbladet när dom skriver om kriminella så är väldigt få av svensk bakgrund.
Men jag hoppas iaf att det är rätt person som dom har tagit, man ska ju inte behöva gå runt och vara rädd, inte för att jag bor i Malmö men ändå =)
 

DeletedUser

Guest
Dom kanske skrev det för att det är ovanligt att människor med svensk bakgrund begår brott. Jag vet iaf inte, men det jag vet är att om man kollar på tex Aftonbladet när dom skriver om kriminella så är väldigt få av svensk bakgrund.
Men jag hoppas iaf att det är rätt person som dom har tagit, man ska ju inte behöva gå runt och vara rädd, inte för att jag bor i Malmö men ändå =)

Jag väldigt tveksam till Svensk polis, om man kollar t.ex han som mörda anna lindh

( Direkt efter mordet )
180px-Lindh_killer_image1.jpg



( nån dag senare i rättegång )

3447786819.jpg



( Notera hur han har odlat massa skägg + mustach + gått upp i vikt på ca 5 dagar eller liknande )


Sen äre det här helikopter rånet som hände, om det nu var nån maffiaboss som låg bakom de, då tror jag knappas att Svensk polis skulle kunna ta dom, och knappast att dom skulle fortfarande va kvar i Sverige ens dagen efter. Så tror dom tagit fel både i Helikopterrånet, Anna Lindhs mördare och Lasermannen nr2.
 

DeletedUser

Guest
Jag väldigt tveksam till Svensk polis, om man kollar t.ex han som mörda anna lindh

Sen äre det här helikopter rånet som hände, om det nu var nån maffiaboss som låg bakom de, då tror jag knappas att Svensk polis skulle kunna ta dom, och knappast att dom skulle fortfarande va kvar i Sverige ens dagen efter. Så tror dom tagit fel både i Helikopterrånet, Anna Lindhs mördare och Lasermannen nr2.

Point taken, jag vilar min väska.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp